od Brůča1 10. 2. 2017 17:15
Měla jsem flat s 300MB dat, smlouva mi končí 22.2.2017. Před týdnem mi přišla smska s tím, že mě během 14 dnů převedou na jiný tarif a že mě budou informovat. Bláhově jsem si myslela, že nechají alespoň dojet zúčtovací období, které mám k 15. Dnes ráno mi přišla sms, že jsem spotřebovala 75 % objemu dat. Bylo mi to divné, když data jsem měla už dávno vyčerpaná, ale neměla jsem čas to zkoumat. Za hodinu přišla další zpráva o 90% a po pár minutách zpráva o automatickém dokoupení dat na den. Podívala jsem se do samoobsluhy a jaké překvapení. Zjistila jsem, že mě včera bez mého souhlasu nastavili tarif Smart 100 a v nastavení internetu povolili automatické obnovení dat, které jsem měla předtím vypnuté. V samoobsluze jsem to vypnula, ale přišla zpráva, že požadavek nelze z technických důvodů zpracovat a mám to zkusit později. To znamená, že pokud se to nepodaří, tak mi zítra opět strhnou 49 Kč za ubohých 50 mega dat.