Retenční nabídky Vodafone (vše kromě Tarifomatu)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod jiproko 4. 2. 2017 12:31

Ja ve středu telefonat cca 11.30 na končící mBank za 300 Kč a bez jediného slova,než jsem stačil cokoli říci nabídka prodloužena do 1.2.2019 Tak nevím kam jste volali..
Xiaomi 14
jiproko
Junior

Odeslat příspěvekod riki 4. 2. 2017 13:12

Za pár měsíců mě taky končí a docela mi vyhovuje a nevím,kam bych šel,kdyby to neprodloužili...kam si přesně volal?Normálně na infolinku nebo jinam?
Nikdy není tak špatně,aby nemohlo být ještě hůř.
riki
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 4. 2. 2017 14:28

Vypada to, ze volal na infolinku mBank a bez jedineho slova mu prodlouzili splatnost pujcky az do 1.2.2019 za poplatek 300 Kc mesicne.
:D
osobne2
Junior

Odeslat příspěvekod Tielk 4. 2. 2017 15:08

Mne ten Mbank tarif taky prodlouzily bez problemu volal jsem na infolinku ze mi konci smlouva co s tim a normalne mi nabidly prodlouzeni.
Tielk
Junior

Odeslat příspěvekod masvers 4. 2. 2017 23:34

No nedivte se od února vede vodafone bývaly ředitel české pobočky mbank . No mně snad klepne používám mbank taky hodně let a už bych ji taktéž výměnil .
masvers
Junior

Odeslat příspěvekod jiproko 5. 2. 2017 12:38

Normálně *77 řekl jsem že mi to 8.2.2017 končí.že mám automatické obnovení smlouvi v nastavení,přepli mě asi na detenční s tím že věděli o co gou.Okamžitě mi řekl že nic levnějšího pro mě nemají a prodlužují mi to o dva roky s tím že již s mBank nezpolupracují že mohu platit služby i ze svého účtu.Zopakoval mi mé služby se slevou 50% za smlouvu.Přišel kod SMS tím jsem to v int.samoobsluze potvrdil a hotovo...

-- 5. 2. 2017 13:42 --

osobne2 píše:Vypada to, ze volal na infolinku mBank a bez jedineho slova mu prodlouzili splatnost pujcky az do 1.2.2019 za poplatek 300 Kc mesicne.
:D

No tak to jsi pěkně vedle...půjčku již nikdy,řídím se heslem že na co nemám si prostě nekoupím na dluh...Raději si našetřím...
Xiaomi 14
jiproko
Junior

Odeslat příspěvekod blacker91 7. 2. 2017 14:27

Zdravím vespolek. Vodafone tenhle měsíc mění podmínky je tu možnost ukončení smlouby na určito nebo ne?
blacker91
Junior

Odeslat příspěvekod Anik 7. 2. 2017 15:50

Nelze,

Všeobecné podmínky se měnili na základě rozhodnutí ČTÚ, které má za cíl zlepšit podmínky zákazníků. Nedochází tedy ke zhoršení podmínek, a proto nevzniká nárok na odstoupení od smlouvy bez sankce.
Anik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 7. 2. 2017 16:22

Tu predchozi zmenu (kterou ted musi vratit) Vodafone prezentoval taky jako zlepseni podminek zakazniku, takze nebylo mozne odstoupit, ze? :D
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod masvers 7. 2. 2017 18:11

Můžete to nějak vysvětlil já podal výpověď k vůli zhoršení podmínek co to je za blbost ?
masvers
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 8. 2. 2017 09:05

No nekde jsem cetl nazor Vodafonu, ze ta puvodni zmena, kdy se musi vypovidat tarif pisemne a s overenym podpisem je zlepseni, protoze tak nikdo cizi nemuze vypovedet tvuj tarif. Pokud to tedy Vodafone opravdu bral jako zlepseni, tak asi pri vypovedi uctoval pokutu. Ale mozna si zas tak jisty nebyl, to netusim.

No a ted to vraceni zpet je zlepseni podle CTU, takze zas s pokutou :D
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod masvers 8. 2. 2017 09:24

Jo takhle. Ta paní z vodafone mě řekla sama zhoršení podmínek a já do výpovědi napsal zhoršení podmínek/tarifu a k tomu jsme uvedl pokud budou účtovat pokutu tak to budu považovat za porušení mých práv a obrátím se na Čtu. Smlouva je vzor podle dtest a jejich právníku. No uvidíme čekám na uplynutí deseti dnů od podání výpovědi zatím to neměli v systému po šestém dnu no nevím asi zdržují vydat čísla na přesun.
masvers
Junior

Odeslat příspěvekod JanFogas 9. 2. 2017 21:49

Nazdar. Chtěl bych se obrátit s prosbou o vaší zkušenost. Zanedlouho mi bude končit úvazek na tarif Red+ pro rodinu za 1499 Kč. Jsem u VF již 12 let. Nevíte o něčem lepším (levnějším), či o nějakém zvýhodnění? Děkuji.
JanFogas
Junior

Odeslat příspěvekod masvers 10. 2. 2017 07:02

Já mám v plánu odejít se dvěma čísli ke kaktusu . Vyzkoušíme kvalitu sítě t-mobile a služeb no a počkáme si na ,,přelomový,, 15 červen a pak se uvidí co a jak.
masvers
Junior

Odeslat příspěvekod Brůča1 10. 2. 2017 17:15

Měla jsem flat s 300MB dat, smlouva mi končí 22.2.2017. Před týdnem mi přišla smska s tím, že mě během 14 dnů převedou na jiný tarif a že mě budou informovat. Bláhově jsem si myslela, že nechají alespoň dojet zúčtovací období, které mám k 15. Dnes ráno mi přišla sms, že jsem spotřebovala 75 % objemu dat. Bylo mi to divné, když data jsem měla už dávno vyčerpaná, ale neměla jsem čas to zkoumat. Za hodinu přišla další zpráva o 90% a po pár minutách zpráva o automatickém dokoupení dat na den. Podívala jsem se do samoobsluhy a jaké překvapení. Zjistila jsem, že mě včera bez mého souhlasu nastavili tarif Smart 100 a v nastavení internetu povolili automatické obnovení dat, které jsem měla předtím vypnuté. V samoobsluze jsem to vypnula, ale přišla zpráva, že požadavek nelze z technických důvodů zpracovat a mám to zkusit později. To znamená, že pokud se to nepodaří, tak mi zítra opět strhnou 49 Kč za ubohých 50 mega dat.
Brůča1
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků