Tohle není standardní retence, ale spíš kompenzace za zvrtanou nabídku a její realizaci:
za 114 Kč Neomezené volání a SMS do VF, jinak volání za 6 Kč a SMS za 1.50, bez dat (standardní tarif "Neomezeně v síti", nabídnutý držitelům bývalého tarifu Odepiš) - to jsem měl
+ dnes jako omluvenka za problémy aktivováno 4 GB dat zdarma trvale (do změny tarifu)
Ty problémy představovaly chyby (hned několik chyb na straně VF) při aktivaci nouzového balíčku neomezených dat na 7 dní, které VF nabízí jako nouzový hotspot v případě výpadku svého pevného internetu.
V čem bykl problém? Místo aktivace neomezených dat zdarma mi po několika urgencích (balíček nešlo aktivovat samoobslužně) a ve 4. den výpadku VF aktivoval "skvělý" opakovaný balíček 60 MB (ano, megabajtů) na týden za 49 Kč. '
Ale za ty 4 GB zdarma trvale (které bych si jako majitel tarifu Odepiš nikdy nemohl samoobslužně aktivovat ani jako placené, protože se mi nenabízí) to odpouštím.
Vtip je v tom, že jsem na nic netlačil...
Probral jsem s milou a chápavou paní ze stížností. co všechno selhalo (volala mi sama, protože jsem dal mizerné hodnocení té akce "nabízíme data pro hotspot zdarma během výpadku pevného internetu").
Ta mi jako omluvenku nejprve nabídla ten balíček neomezeného internetu na týden (i když výpadek je už pryč)... ale zjistila, že to fakt technicky na mém tarifu aktivovat nejde.
Tak řekla... "já vám tedy místo toho dám 4 GB na měsíc... A víte co? Já vám to dám napořád." No odmítněte to.