Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
JáHledač píše:Díky za info jak se k retenčnímu dostat. Já si chtěl zobraziv v Moje O2 OKU, ale místo ověřovacího kódu mi napsali, že se něco pokazilo a mám si zavolat na 800 02 02 02, což je placené číslo.
Tak tedy přes chat. Ještě jednou díky.
JáHledač píše:Díky za info jak se k retenčnímu dostat. Já si chtěl zobraziv v Moje O2 OKU, ale místo ověřovacího kódu mi napsali, že se něco pokazilo a mám si zavolat na 800 02 02 02, což je placené číslo.
Tak tedy přes chat. Ještě jednou díky.
800330061 - Změna termínu instalace Internetu
800330062 - Neznámá linka (Pracovní doba 8:00-16:30)
800330063 - "Zavoláme zpět" pak přepojení na Virtuální asistentka Eva
800330066 - Linka pro korporace (pouze kontaktní osoby - callerID ověření)
800330068 - Volaná linka byla zrušena
800330069 - Volaná linka byla zrušena (bývalé retenční)
800330071 - Neznámá linka (Pracovní doba 8:00-18:00)
800330073 - Neznámá linka (Pracovní doba 9:00-17:00)
800330076 - Virtuální asistentka Eva
800330088 - Neznámá linka (Pracovní doba 7:00-16:00)
Raziel-CZ píše:Také jen taková informace. V návaznosti na viewtopic.php?p=13772405#p13772405 , což tímto potvrzuji, že se opravdu nastavilo, se prý v O2 od 1.9.2024 něco chystá. Nevím zatím co, ale uvidíme.
hexacore píše:Nemel byste nekdo info jak se dostat k retenci za 301,- pro noveho uzivatele, potrebuji pro pribuzneho, ktery bydli v zone kde je nejlepsi prave O2. Ted ma VF predplacenku a signal je traga.
Dekuji za info
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků