Retenční nabídky O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod bado 2. 10. 2013 18:17

Bronz 214kč 30minut+200retence do ledna 2014, to vše bez závazků a do všech sítí. teď FREE O2 PLUS+40minut do všech sítí za 724 bez závazku ,nebo 574Kč se zavázkem. Stačí to ?
V tarifu je :
SMS O2-neomezeně
volání do O2+pevné neomezeně
volné minuty 120+40minut do ostatníc sítí
volání do ostatních sítí 3,50
SMS do ostatní 1,50
internet 150MB
bado
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Slawall 2. 10. 2013 18:35

+1

Btw na tvrdo budou migrovat i Neony...
Slawall
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bado 2. 10. 2013 18:40

Žádný závazek nemám, mrzí mne neferové jednání a způsob informace. Nedodrželi co slíbili, je to podobné jako třeba sateletní Skylink/Cslink zdarma . Navíc se tam nejednalo jen o toto číslo, bylo jich tam více. Měl jsem stejně naplánováný přechod jinde až bude končit retence.Takže to vše urychlím, Simky jsem již registroval a čekám na přenos. Pro potřeby naší rodiny teď plně vyhoví Tesco.
bado
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bado 2. 10. 2013 18:56

Jasně já to beru, jen mne to trošku zvedlo tlak. Měli málo útratu kolem 500/měsíc řadu let, nebudou mít nic. Dnes jsou obrovské možnosti. Jen ten termín mi připadá trochu šibeniční. Ale snad nebudou dělat problémy a číslo k přenosu pošlou brzy a nebudou dělat problémy-viz článek dneska o přenosu čísla od Vodafonu a termínu.
bado
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bado 2. 10. 2013 19:07

Tesco prodloužilo dvojnásobek kreditu i na příští rok, takže není co řešit,+sim 1 zdarma.
bado
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Slawall 2. 10. 2013 20:47

Fíla píše:Slawall: S tím se musí počítat. Nejprve přišly na řadu magnetické tarify, a pak budou následovat neony. Jen doufám, že O2 v dohledné době neplánuje i migraci v rámci datových tarifů, tedy např. změnu z MBB Neomezený na MBB XL :)

Hele to ti na tuty nepotvrdim pac v O2 uz nedelam, ale pokud nebudes na tom datovem tarifu delat nejake zmeny, tak by to melo zustat tak, jak to je.
Slawall
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 3. 10. 2013 10:02

To asi ne, ale je celkem dost mozne, ze pokud by jsi chtel nejakou retenci na MBB, tak by se to muselo prehodit na 30GB variantu a prisel by jsi o neomezene data...
Slawall
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 3. 10. 2013 20:24

Jo, tot otazkou, proc nechteji moc dat v mobilni siti...asi nemaji kapacity..
Slawall
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NiceOne 4. 10. 2013 11:20

Zdravím,

manželka kývla operátorovi přes telefon na změnu tarifu z NEON na FREE. Po prostudování ceníku se jí to ovšem rozleželo a s touto změnou nesouhlasí. Má závazek ještě na asi 20 měsíců a pokud by měla měnit tarif, tak raděj od operátora odejde jinam.

Dá se vzít telefonnický souhlas se změnou zpět? Máte s tím zkušenost?

Dík.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NiceOne 4. 10. 2013 11:50

Fíla píše:Vaše paní jinam jít může, ale v tom případě zaplatí smluvní pokutu ve výši 20 x 250 Kč, tedy 5000 Kč.


To je mi jasne, proto nechci aby na novy tarif prechazela dobrovolne. Pokud ji prevedou sami, bez jejiho souhlasu, tak snad muze odejit bez sankce? Odpoledne tam zavolam, pekne me ten operator nastval, za posledni mesic ji volali asi 4x, a vzdy je poslala do haje. Ted jim na to kyvla, protoze od nich chtela mit klid :(
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 4. 10. 2013 12:12

Pokud to odsouhlasila a je nahrany souhlas, uz to nevratis zpet. Ten proces se neda zastavit ikdyz zmena jeste neprobehla...
Slawall
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod msimcard 4. 10. 2013 12:18

Přesně tohle se stalo i mému taťkovi. Nevyzná se v tarifech a tak na to kývnul. Změna byla prakticky hned. A nešlo to již vzít zpět. Bohužel telefonický hovor jako důkaz jim stačí :shock:
msimcard
Junior

Odeslat příspěvekod ziki 4. 10. 2013 13:23

Fíla: Těžko takto soudit. Pokud by někdo otravný volal mě, vám, případně komukoli, kdo se pohybuje na těchto stránkách, tak věřím že onoho otravného telefonujícího není problém slušně odmítnout nebo neslušně poslat do někam. Ale pak jsou lidi, kteří nemají o mobilních telekomunikacích ani ponětí, jak to tam chodí a jaké fígle využívají buď samotní operátoři nebo jejich partnerské firmy k uvázání zákazníka. Osobně má špatnou zkušenost s T-mobilem, kdy mamce dvakrát před koncem smlouvy u paušálu T-80 HIT zavolal nějaký chytrák, že ji končí smlouva a že ji MUSÍ prodloužit a neřekl, že když ji neprodlouží, že se smlouva převede na dobu neurčitou! Mamka a ji podobní lidé pak nabudou dojmu, že pokud něco nepodepíší, tak přijdou o telefonní číslo a v této mylné představě je operátor schválně nechá a smlouva na další dva roky je pak zpečetěna. Když pak mamce volali naposled s "nutností" prodloužit smlouvu, tak jsem byl po ruce a ten hovor jsem si opravdu vychutnal :D.

Jinak podle § 53, odst. 7. občanského zákoníku, je možné smlouvu uzavřenou po telefonu do 14 dní zrušit. Ale v odst. 8, téhož paragrafu se píše, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy pokud: a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění.
Takže pokud někdo po telefonu uzavře smlouvu na paušál, hned mu jej nastaví a dotyčný jej začne využívat, ale rozleží se mu to v hlavě a další den by chtěl paušál zrušit. Zle tedy onen paušál zrušit, když už započalo plnění? :hm
"Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora."
ziki
Junior

Odeslat příspěvekod Slawall 4. 10. 2013 13:43

Tech 14 dni neplati pri prodluzovani zavazku. Kdyby to byla uplne nova smlouva, tak jo, ale tady se souhlasem to bohuzel neplati.
Slawall
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LadislavM 4. 10. 2013 13:47

Až na to, že v tomto případě to není nová smlouva, ale dodatek ke smlouvě stávající a tam těch 14 dní neplatí. Tady je opravdu dobré se ve svém tarifu vyznat a vědět o něm co nejvíc, vědět za co měsíčně platím a co za to dostávám. Je běžné, že český člověk něco platí a neví co, tak je jasný kam směřují obtěžující hovory operátorů, cokoliv nalhat, nebo polopravdou oblábolit neinformovaného zákazníka a vydobít další závazek.
LadislavM
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků