funnyman707 píše:diky moc za rady, nainstaloval jsem ten oskarek, vypada to dobre, snad si na to zvyknu. na tu pevnou volam na jedno cislo tak z poloviny vsech hovoru na pevnou, tak jsem aktivoval i sluzbu volej domu, vyjde me to levneji.
Kdyz zitra zavolam na *11 a oznamim tomu cloveku na call centru at mi poradi jak zrusit smlouvu ze prechazim napr. k tomu vodafonu, nebot me to prijde vyhodneji, tak mi rovnou v tom rozhovoru oznami ze mi muzou pridat ty volne minuty? Nebo budu muset hrat vetsi divadlo popripade zazadat o prenos cisla aby videli ze to myslim skutecne vazne..?
EDIT: Tak jsem byl úspěšný i na retenčním, kde mi dali neon L+ za 475 korun, to mám i s internetem za 600, a když budu smskovat přes oskarek, tak to je sleva o vic jak 2/3.
Tak ještě jednou děkuju za radu, byla opravdu cenná
zdravim, nekoho by mozna zajimalo, jak se me timhle o2pokusilo podvest i jak to nakonec vyzehlili.
Tak tedy, na retencnim mi nabidli Neon L+ za 425 korun - tj. 300 volnych minut, zadne sms zpravy, s 50% slevou. A navic volani mimo spicku a o vikendech do O2 zdarma. Ale pozor - tohle muzou davat jen s uvazkem na dva roky - a me u nich vyprsel uvazek pred tremi lety. To mi ovsem ten clovek, kdyz mi to nabizel, nerekl. Ja jsem kejvnul na jeho nabidku a vesele o vikendech telefonoval.
Předevčírem mi ale zavolal člověk z O2 (800123456) s tím, že mi vypršela smlouva a že musím podepsat novou, jinak nemůžu používat tento tarif. Já jsem v tu chvíli řídil, tak jsem mu řekl, že se nemůžu vybavovat, ať zavolá zítra. Zavolal, ale už nemluvil o používání tarifu který mi byl nabídnut - NEON L+, ale že KDYBYCH CHTĚL, a podepsal smlouvu, můžu ho mít, neboť teď mám jen nějaký neon basic L+. Řekl jsem mu, že chci to, co mi bylo nabídnuto, a bez smlouvy. A že tohle je nefér jednání, měnit podmínky po dvou měsících a nutit mi úvazek. A že je podvod nabízet mi Neon L+ a aktivovat mi přitom (bez mého vědomí) basic neon L+. Řekl mi, že s tím on nemůže nic dělat, ať zavolám na *11 a řeknu o tom problému jim, že budou moci zjistit kdo mi to nabízel a MAJÍ K DISPOZICI ZÁZNAM HOVORŮ.
Na * 11 jsou, jak všichni víme, "odrážeči" zákazníků, ti nic nenabízejí. K mému překvapení ale paní ani nechtěla nic řešit a řekla, že mi nemůže říct kdo mi to nabízel a na záznam hovorů se podívat nemůže. Argumentovala tím, že v komentáři k nabídce co mi nabídli 17.8, nebo kdy to bylo, se píše, že "výslovně souhlasím s přechodem na tarif NEON basic L+", a brala to jako svatou pravdu. Když jsem jí řekl, že to tak není, že mi nabídli něco jiného (o čemž mimochodem svědčí i první telefonát (předevčírem) z 800123456, kde mi řekli, že abych mohl využívat TENHLE tarif, co mám, musím mít aktivní smlouvu s úvazkem - čili měl jsem v tu chvíli aktivovaný NEON L+, ne neon basic, jak teď oba tvrdili), brala to ode mě jako lež. Řekl jsem jí, že za těchto podmínek chci číslo u O2 zrušit a jít ke konkurenci.
Přepojila mě na retenční (800330069), kde celý příběh končí - ovšem úplně jinak než jak by se dalo zdát. Na retenčním seděl nějaký inteligentní kluk, který to celé pochopil napoprvé, a když jsem mu potvrdil že nechci ani basic neon L+, ani Neon s úvazkem, řekl, že mu nezbývá než mi nabídnout tarif Neon basic sms s 3000 volných minut měsíčně zdarma. Což jsem samozřejmě bral. A ještě mě upozornil, že je to jen na rok a ať pak zase zavolám na retenční, jinak mi ty minuty potichu vezmou.
Tedy - pohádka s dobrým koncem - ve výsledku neplatím 425kč, ale 300kč, mám 250 volných sms a ne 300, ale 3000 minut. S žádným úvazkem.
Nakonec to tedy dobře dopadlo, u O2 zůstávám (po tomhle zážitku už se jim nebudu nikdy upisovat ať nabízí co nabízí). Ačkoli jsou to šejdíři, když je člověk slušný, ale nekompromisní, dá se s nimi jednat i vyjednat dobrá nabídka.
Tohle jsem napsal jako varování před nekalými praktikami. Není to pomluva, jak píšu na závěr, jsem s nabídkou spokojený a doporučuji ji. Tedy - doporučuji jim oznámit výpověď, nechat se přepojit na retenční a tam si dávat pozor - podle hesla dvakrát měř, jednou řež. A když je problém, stát si za svým. Ty výhody co člověk může mít za to stojí.
Tom