Mr.Scully píše: Jinak já jsem firemní segment a tam vyjednávání o slevách probíhá tak, že na lince mi řeknou, že mám svou přidělenou paní, se kterou mám jednat. A paní jede jako tank tempem 1 email měsíčně, na poslední dva už se ani neobtěžovala mi odpovědět. Času zatím dost, řešíme změnu tarifů od dubna, ale celkem mě to irituje tak nějak z principu. Aktuálně jsme na tom, že mám protinabídku od konkurence, která je o trošku levnější. A já navrhuju O2, že zaplatím jejich o trošku dražší tarify, ale chci za to upgrade O2 TV zdarma (třeba bronzová => stříbrná atd.). Nevím, jestli je to reálný dostat (když teď nekomunikují vůbec).
Toto potvrzuji.... loni zkoušeli každý měsíc poslat vyšší fakturu než byla dohoda a každý měsíc to byl telefonát, nebo email.... (obvykle obojí) a vrátili to v falší faktuře zpět....
Na email z konce roku nikdo neodpověděl (myslel jsem že dotyčný dal výpověď), pak došlo na rušení doplňkových služeb a poté co byla řádně podána výpověď pevné a zahájen převod 1 tel. čísla, tak mi došel odpověď na email po 5 týdnech.... a v něm jakési shrnutí spolupráce..... odpověděl jsem kupodivu slušně, že kdyby se nejednalo kažého půl roku stale o tom že se má platit více a pak se přidali problémy prakticky sk každou fakturou, tak by to bylo super a shrnutí bych ani nepotřeboval...
Výsledek: nyní je část služeb u konkurence a ten zbytek má nastavené takové ceny, že mi je nikdo neuvěří, např. číslo s neomezeným voláním a 4GB dat za 99 Kč/měsíc....
Zjednodušeně kdo vydrží vyhraje... v našem případě nejde o něják velké počty služeb, ale prostě O2 se zdála cena 1350 málo, tak se vyjednala cena na další rok 1500, faktury však chodili na 2000 a stále se tam pak vracely slevy.... a zkoušeli jestli si všimneme a pak zkusili co se stane když budou mlčet... současnost je 3 různí operátoři a faktury za 300 + 350 + 400 Kč, tedy 1050 Kč což je méně než před 2 lety a to je tam o číslo méně.....
... kdyby nebyli idioti, tak jim chodilo těch 1350 bez keců a po přidání dalšího čísla určitě více než těch 1500.... takto jsme vyhráli my....
Paradox je že na email když vystavili fakturu za 2000 mi nikdo neodpověděl, nyní když faktura zní na 400Kč tak mi stejný specialista pro naši firmu odpoví do 24 hodin a ještě se velmi slušně omluví, že to co požaduji mi nastaví až za 2 dny.
-- 16. 4. 2024 09:05 --Nová nabídka v rámci O2 Family:
NEO+ Start Family - volání+SMS jen O2, 30 min. ostatní sítě 0,5GB dat - 169Kč
NEO+ Bílý Family - neomezené volání i SMS a 0,5 GB dat - 249 Kč
NEO+ Modrý Family - neomezené volání i SMS a 4 GB dat - 349 Kč
NEO+ Bronzový Family - neomezené volání i SMS a 12 GB dat - 449 Kč
NEO+ Stříbrný Family - nomezené volání i SMS, data neomezeně 10Mbps - 599 Kč
NEO+ Zlatý Family - nomezené volání i SMS, data neomezeně 20Mbps - 799 Kč
NEO+ Platinový Family - nomezené volání i SMS, data neomezeně max rychlost - 999 Kč
k tomu bonus AirBank 300 Kč pokud účet překročí 600 Kč
k tomu možnost zapnout si zdarma na pár dní neomezená data (obdobně jako u běžných tarifů O2)
S ohledem že nabídka O2 Family je dostupná prakticky všem zákazníkům, tak retence by ty ceny u žádného operátora neměla překračovat uvedené ceny