Retenční nabídky O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Valdapa76 16. 4. 2024 09:55

Tak teď už tomu nerozumím. Udělal jsem si na 2 čísla Family 3Gb za 299kč(2x 299kč) ještě neutekl ani měsíc a už mi přišlo že od 28.5 to mění na Neo+Modrý Family za 349kč. Ale smlouvu jsem podepsal na 2 roky (Family 3Gb za 299kč). To můžou takhle hned změnit?
Valdapa76
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 16. 4. 2024 10:25

S ohledem na zrušení původního tarifu to změnit můžou. Nicméně ty s tou změnou můžeš nesouhlasit a smlouvu vypovědět. Případně si zobraz OKU a s retenčním oddělením si zkus vyjednat slevu, ve výsledku pak můžeš mít nový lepší tarif (4GB vs. 3GB) za cenu původního tarifu.
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod ttc1 16. 4. 2024 10:27

Můžou.... a ty můžeš díky změně skončit bez jakékoliv sankce

Ale v Tvem případě je to výhodné, atačí si zřídit účet u AirBank (bezplatně) a platit fakturu z něj inkasem. Na původní verzi 598Kč by jsi nic nezískal, ale na novou 698Kč Ti vrátí 300 Kč, takže nakonec to bude jen za 398 Kč.
ttc1
Junior

Odeslat příspěvekod Milos 16. 4. 2024 10:33

Myslím, že kdo měsíčně platí za tarify 598Kč a ví o slevě Airbank, tak nemá problém utratit navíc pár korun a dostat se tak na celkovou útratu přes 600Kč a využít Airbank slevu 300Kč :-) Nemusí tedy nově zbytečně platit o 100Kč víc.
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Hawkey12345 16. 4. 2024 10:34

No, stačí poslat MMS a jsem tam, takhle jsem stovku v mínusu a rychlost 10 Mb/s mě kupodivu nijak neomezuje. No, vyžádal jsem si, ať se mi ozvou (jelikož tu jejich barevnou linku platit znovu fakt nebudu) a uvidím co mi řeknou.
Hawkey12345
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 5uch 16. 4. 2024 11:08

Valdapa76 píše:To můžou takhle hned změnit?


Ano, můžou, mají to v podmínkách.
Musí o tom dát alespoň měsíc dopředu vědět a nabídnout odstoupení od smlouvy bez sankce, což dělají (i v situacích, kdy žádná sankce za odstoupení nehrozí).
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Valdapa76 16. 4. 2024 11:09

Milos píše:Myslím, že kdo měsíčně platí za tarify 598Kč a ví o slevě Airbank, tak nemá problém utratit navíc pár korun a dostat se tak na celkovou útratu přes 600Kč a využít Airbank slevu 300Kč :-) Nemusí tedy nově zbytečně platit o 100Kč víc.
Přesně tak. Stačilo poslat jednu MMS a mám to za 150kč
Valdapa76
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ttc1 16. 4. 2024 12:44

O2 Family zákaznická linka ze zahraničí: 00420 380 900 371 a co tahle ji vytocit z CR z jineho cisla
ttc1
Junior

Odeslat příspěvekod Milos 16. 4. 2024 14:55

Na to číslo 380 900 371 lze samozřejmě telefonovat i z ČR a klidně přímo z čísla O2 Family.
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Hawkey12345 16. 4. 2024 18:13

Tak prý je to v rámci migrace O2 family na O2. Mám si zavolat, až budu převeden na ten avizovaný vyšší tarif a oni to ihned změní. Je to tak doopravdy?
Hawkey12345
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kouzelnik3 17. 4. 2024 10:45

V O2 jsou zjevně pěkní šmejdi. Měl jsem nastavenou slevu 100 Kč jako speciální slevu a oni ji tím jejich mnou nežádaným převodem na MAX internet sprostě zrušili. Asi bude čas se poohlížet jinde.
kouzelnik3
Junior

Odeslat příspěvekod vojta66 17. 4. 2024 11:46

Tak s tou slevou 100 kč a speciální slevou 300 kč - do 6 měsíců, který mi končí v květnu - mě to zjevně čeká taky. A že jsou šmejdi, o tom žádná, z velké trojky jsou, řekl bych, největší šmejdi.
Takže v květnu mě čeká zase vyjednávání a handrkování a patrně zase odchod....jinak na přetahovačku.
Vítejte v Mexiku. (mám vDSL, terminátor, 100/15).
vojta66
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kouzelnik3 17. 4. 2024 12:07

Já mám právě taky VDSL 100/20, nicméně jsem se hádal na chatu a zadali požadavek někam dál, že jako prej "dotaz na zrušení služby", tak uvidíme. Minule po různých výpadcích volala nějaká paní a s tou nebyl problém, nabídla slevu a vrácení dvou faktur a bylo, takže doufám, že tady zavolá někdo podobně inteligentní, protože tam mají poznámku, že v opačném případě uvažuju o změně poskytovatele či zrušení služby. I když nejdřív budu muset najít někoho, kdo za obdobných podmínek a rychlosti nabídne normální peníze.

Do téhle doby sleva na Internet HD speciální sleva 100 Kč nebyl problém. Teď to převedli na ten jejich MAX a zrušili slevy. Takže to vlastně fakticky zdražili ještě víc, než avizovali. Super.
kouzelnik3
Junior

Odeslat příspěvekod Taki 17. 4. 2024 13:56

kouzelnik3 píše:V O2 jsou zjevně pěkní šmejdi. Měl jsem nastavenou slevu 100 Kč jako speciální slevu a oni ji tím jejich mnou nežádaným převodem na MAX internet sprostě zrušili. Asi bude čas se poohlížet jinde.

Měl jsem slevu 300 napořád a bronzový net za 449. Po převodu na bronzový max za 599 mi ta 300kč sleva zůstala, stejně jako posléze při přechodu na max platinový za 599
Taki
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kouzelnik3 17. 4. 2024 13:58

Mhm, zvláštní. Uvidíme, co mi poví, až mi někdo zavolá. Já tam tu slevu nicméně viděl taky teď ve faktuře a v poslední faktuře ji mám tím pádem taky, ale aktuálně ji už nevidím na další období, proto tenhle příspěvek.
kouzelnik3
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků