Jean_Valjean píše:Klíčem k úspěchu bude nejspíš těch 6 čísel a relativně malá spotřeba u některých z nich. Získat takovou cenu za jedno nebo dvě čísla moc reálné asi nebude.
Vyjednával jsem to a nesouhlasím - klíčem není počet čísel.... klíčem je pochopit jak to operátorů funguje.
Mají tam základní "noty" co předaj komukoliv kdo právě nastoupil a ty jsou vpodstatě jasné:
1. nabídněte více služeb
2. učiňte slevu max 50% z veřejného - základního ceníku (rozuměj předraženého)
Když narazíš na zaměstannce co zrovna nastoupil, tak víc než toto nedosáhneš a je jedno co, kolik a za kolik máš.....
.... a pak máš trošku štěstíčka a trefíš zaměstnance seniora, co jejich IT systém zná a ví že tady se dá nastavit toto, tady toto a jinde zase něco jiného..... ten také začne stejně - to je potřeba překonat (odpálkovat, argumentovat třeba navyužíváním služeb, konkurencí či předchozí cenou - ono je to vpodstatě jedno).... a pak trošku počkat jak si postěžuje že to nejde že víc neumí.... a pak počkat co vymyslí a to se pak divíte co umí..... a upřimně pochybuji, že je to maximum možného.... jen připomínám, že Babiš když byl ministrem financí a to je dávno a byly jiné ceny tak se chlubil jak vyjednal neomezené volání za tuším 80 Kč - tam to o počtu čísel určitě bylo
ceny co jsem poslal já jsou fantastické na ČR, ale ve světe nic neobvyklého