Stránka 1 z 1

Smluvní pokuta u O2 za zruš. O2 "kůl" ve zkušební době

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 8. 2010 16:22
od Sibia
Zdravím, mám takový problém se smluvní pokutou u O2. Nějak nechápu za co totiž je. Jde o to, že někdy koncem června sem souhlasila, že zkusím O2 "kůl" s tím, že mi bylo řečeno (a je to napsáno i na webu O2), že první dva měsíce jsou na zkoušku a můžu v nich tarif bezplatně změnit anebo vypovědět. Velice záhy mi došlo, že ten tarif se mně absolutně nevyplatí, jelikož sice těch asi 250 za měsíc utratím, jenže většina z toho jde vlastně na internet. Takže jsem došla na prodejnu s tím, že to chci tedy zrušit a vrátit se k zase zpátky k předplacené kartě. Byla mi vyměněna simka (prý to totiž jinak nejde) a normálně mám i takový papír o zrušení toho závazku apod. V půlce minulého měsíce mi pak došla faktura za ten první měsíc, tu sem tedy přes složenku zaplatila. No jenže ted sem byla pryč, přijela domů a tady dopis, že mi byla naučtována smluvní pokuta 3 600,- za porušení všeobecných podmínek atd. Navíc nějak nechápu taky to, že doklad byl vystaven 17.8. ale zároven toho 17.8. je uvedeno i datum splatnosti. Takže se chci zeptat, jestli s tím nemáte někdo nějakou zkušenost? Vždyť jak mě můžou pokutovat za to, že sem něco zrušila ve zkušební době, když sami uvádí, že v té době to člověk může zrušit anebo změnit bezplatně?

Re: Smluvní pokuta u O2 za zruš. O2 "kůl" ve zkušební době

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 8. 2010 19:56
od Snekac
Tak určitě podej reklamaci, či stížnost. Evidentně to systém nevyhodnotil tak, jak měl.

Re: Smluvní pokuta u O2 za zruš. O2 "kůl" ve zkušební době

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 8. 2010 20:55
od andre (novy)
Nejspíš chyba člověka, který v systému neodstranil vystavení pokuty. Reklamace by to měla vyřešit. V systému není nějak označeno, že se jedná o tarif ve zkušební době.