Veškeré info: http://www.vodafone.cz/zlepsujeme/
http://pece.vodafone.cz
Vodafone Tarify na míru (FAQ + nový systém a účtování)
POZOR ZMĚNA OD 15.7. http://www.vodafone.cz/osobni/tarify_ce ... tovani.htm
Samoobsluha v novém systému občas ukazuje bludy, stejně tak Chytrý přehled, takže vyčkejte na fakturu a neděste se předem
Změny při převodu na nový systém
- SMS na zahraniční čísla u všech tarifů za 2,50 Kč (není ve volných jednotkách)
- MMS na zahraniční čísla u všech tarifů za 6,50 Kč (není ve volných jednotkách)
- nefunguje AoC v podobě jako ve starém systému (důležité hlavně pro Odepišáře)
- nová funkce Informace po hovoru po každém volání (SMS...) ukáže na displeji zbývající volné jednotky
- aktivace balíčků a doplňkových služeb okamžitě (jak to funguje u Tarifů na míru)
- možnost využívat některé nové služby (Student na míru, Data passport..)
- účtování v reálném čase - okamžitý Chytrý přehled
- končí bonus za inkaso
- konec Slyším Vás a Dohody s VF (článek)
- ruší se Kapesní samoobsluha, nahrazena mobilní na ms.vodafone.cz (je zdarma)
- změna počítání MMP (viz téma o Tarifech na míru)
- nový program Doporuč a získej
- možnost dobíjet Tarif na míru (či platit fakturou Kartu na míru)
- balíček MMS Naplno lze využít jen na česká mobilní čísla
- balíček Kamarádi lze využít jen na Vodafone (ne na pevnou)
- přidání čísla do Kamarádů je za 25 Kč
- při změně platební metody z faktury na dobíjení již není nutné učinit první dobití pro aktivací čísla
- SMS z VF Parku se počítají vždy nad rámec tarifu
- ruší se Skupinové Web SMS
- Po svém lze aktivovat pouze při pořízení nového Tarifu na míru v e-shopu
- u Divoké karty nepůjde aktivovat balíček Nonstop víkend a SMS balíček
FAQ Vodafone:
- Čísla budou převáděna postupně.
- Vaše služby nebudou omezeny. Budete moci telefonovat, posílat SMS a MMS nebo využívat datové připojení tak jak jste zvyklí.
- Krátkodobě pouze nepůjde měnit nastavení služeb.
- Toto dočasné omezení bude trvat u zákazníků s předplacenou kartou řádově několik hodin, u zákazníků s tarifem několik dnů.
- Každého zákazníka budeme včas informovat, aby si mohl případné změny nastavení služeb provést s předstihem.
- Po převodu na nové systémy trvá až 5 dní než se načtou všechna vyúčtování apod.