Mobil-man píše:I 10 dni po prevedeni je v tom neuveritelny bordel a chaos. Samoobsluha se chova jakoby fluidne, proste kazdy den se to nelogicky meni, sluzby jsou ruzne rozhazene a o chytrem prehledu lepsi nemluvit. Pisou, ze neni dostupny a at vyuziju sms samoobsluhu k tomu i vzor sms, vyuziji toho a co se nestane..."tato sluzba je nefunkcni" mi prijde. Dalsi veci je tarif nabito s balickem extra nabito, uctuje to 132 ale v te zprave co chodi po hovoru mi to od zacatku ukazuje pouze 120Kc misto 144Kc.
Verim, ze lide, kteri se nezajimaji o deni a vyuzivaji samoobsluhu z toho musi byt vytoceni jeste vic.
Jako moznou napravu bych videl pockat do 1. dubna, jestli vodafone sam nerekne, ze to byl pouze april a vse zase bude fungovat.
Dobrý den,
o problémech s Internetovou samoobsluhou víme a omlouváme se za ně. Intenzivně pracujeme na jejich odstranění a posílení kapacity a stability Samoobsluhy. Do nového systému převádíme přes tři miliony zákazníků a takový projekt má bohužel své porodní bolesti.
Pokud jste zaznamenal chybné účtování některé služby, kontaktujte prosím operátora na *077, který se na to s Vámi hned podívá.
Děkujeme za pochopení.
Martina