Vodafone Zlepšujeme-nové systémy (FAQ+přehled změn)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz


Odeslat příspěvekod ADIO45 28. 1. 2011 17:15

Připadám jak magor. Minulé kterou jsem popisoval ohledně Připojení na stálo neomezeně 50% slevu. Toť je vše vyřešeno dokud technici či správce budou několika dnů muset opravovat na pořád.

Stále drbám jak vyúčtování mi přijde docela na blití. Nabito 119 + Připojení na stálo 50% což v celku je spočítáno 383KČ měsíčně. Je to tak. Bohužel na Chytrý přehledu ukazuje měsíčně 1 182KČ?Je to bug nebo mám zase sakra volat do operátora? Někomu se stalo u vás někdy špatné počítání týkání Chytré přehledu?

Děkuji.
ADIO45
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kidnap 28. 1. 2011 21:19

Adio: Taky mám v "chytrém přehledu" neskutečnou sumu, místo 189Kč (student sms + internet) tam mám něco přes 800. Tipuju, že jde o bug, aspoň do dalšího vyúčtování zůstávám zatím klidný.
kidnap
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 30. 1. 2011 13:25

Chybný Chytrý přehled ignorujte, důležitá je faktura.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pedro1981 6. 2. 2011 14:04

Po pár dnech jsem nakoukl na VF web samoobsluhy a nestačím se divit. Žádná změna, navíc mám bonus - u obou čísel (Odepiš) mi systém ukazuje na úvodní straně, že vlastně nemám u nich nic:-) Chytrý přehled je nefunkční, jejich smska na 7700 ani nepřijde.
Přílohy
VF přehled.jpg
Pedro1981
Junior

Odeslat příspěvekod Mobil-man 6. 2. 2011 14:32

I 10 dni po prevedeni je v tom neuveritelny bordel a chaos. Samoobsluha se chova jakoby fluidne, proste kazdy den se to nelogicky meni, sluzby jsou ruzne rozhazene a o chytrem prehledu lepsi nemluvit. Pisou, ze neni dostupny a at vyuziju sms samoobsluhu k tomu i vzor sms, vyuziji toho a co se nestane..."tato sluzba je nefunkcni" mi prijde. Dalsi veci je tarif nabito s balickem extra nabito, uctuje to 132 ale v te zprave co chodi po hovoru mi to od zacatku ukazuje pouze 120Kc misto 144Kc.

Verim, ze lide, kteri se nezajimaji o deni a vyuzivaji samoobsluhu z toho musi byt vytoceni jeste vic.
Jako moznou napravu bych videl pockat do 1. dubna, jestli vodafone sam nerekne, ze to byl pouze april a vse zase bude fungovat.
Mobil-man
Junior


Odeslat příspěvekod Lutzi 6. 2. 2011 15:41

No musím říct že mě to také hodně štvě a vytáčí a to je jen slabé slovo,ale tak věčinou člověk nic nenadělá,leda že by zdrhnul k jinému operátorovy coš si moc také nepomůže.
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 9. 2. 2011 12:15

Mobil-man píše:I 10 dni po prevedeni je v tom neuveritelny bordel a chaos. Samoobsluha se chova jakoby fluidne, proste kazdy den se to nelogicky meni, sluzby jsou ruzne rozhazene a o chytrem prehledu lepsi nemluvit. Pisou, ze neni dostupny a at vyuziju sms samoobsluhu k tomu i vzor sms, vyuziji toho a co se nestane..."tato sluzba je nefunkcni" mi prijde. Dalsi veci je tarif nabito s balickem extra nabito, uctuje to 132 ale v te zprave co chodi po hovoru mi to od zacatku ukazuje pouze 120Kc misto 144Kc.

Verim, ze lide, kteri se nezajimaji o deni a vyuzivaji samoobsluhu z toho musi byt vytoceni jeste vic.
Jako moznou napravu bych videl pockat do 1. dubna, jestli vodafone sam nerekne, ze to byl pouze april a vse zase bude fungovat.


Dobrý den,
o problémech s Internetovou samoobsluhou víme a omlouváme se za ně. Intenzivně pracujeme na jejich odstranění a posílení kapacity a stability Samoobsluhy. Do nového systému převádíme přes tři miliony zákazníků a takový projekt má bohužel své porodní bolesti.
Pokud jste zaznamenal chybné účtování některé služby, kontaktujte prosím operátora na *077, který se na to s Vámi hned podívá.
Děkujeme za pochopení.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Lutzi 9. 2. 2011 12:33

To Martina-Vodafone: Toto jsme tu všichni četly minimálně 100 krát.Furt se opakujete ale na opravách se nic neděje.Je to hrůza.To ať se na mě nikdo nezlobí,ale je to tak.
Naposledy upravil Fíla dne 9. 2. 2011 12:46, celkově upraveno 1
Důvod: odstraněna citace předchozího příspěvku
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 9. 2. 2011 16:41

Btw. samoobsluha mi sporadicky funguje-nefunguje už půl roku, Vodafone linka s tím nic moc nedělá a do nového systému s tímhle "problémovým" číslem zatím převeden nejsem. Nicméně když to jsou jen porodní bolesti nového systému tak mě napadá že půl roku problémů je teda sakra dlouhý porod :)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod penzijnífond 9. 2. 2011 22:08

Pro Tiskové oddělení Vodafonu.
Když nemůžete zvládnout převést ta čísla najednou tak proč to neděláte postupně.
Teď je v tom neuvěřitelný bordel.
Na Vaši infolinku se naprosto nedá dovolat !!!
Zkouším to už 3 dny a pokaždé prý se mi za chvíli operátor začne věnovat , ale nikdo to nezvedne , no a po hodině to naprosto vytočenej vztekem stejně vzdám.
Za Oskara se takovejhle BORDEL nestával.
Nová samoobsluha je naprosto nepřehledná , opět krok zpět. Proč tam proboha nenecháte něco co je přehledný a osvědčený.
Poslední dobou samé zklamání.
penzijnífond
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kk.berry 9. 2. 2011 22:45

Dokáže mi někdo vysvětlit, jak nový systém vlastně funguje? Ve starém systému, když jsem provedl změnu jakéhokoli balíčku, tak změna proběhla vždy k účtovacímu dni. Teď je tomu jinak. Např. vyúčtování mám k 16. dni v měsíci, 25.1. jsem si aktivoval sms a byly aktivovány ihned. Teď 7.2. jsem aktivoval internet v mobilu a také s okamžitou aktivací. Všechno je v pohodě, ale nechápu jak se to bude účtovat. Protože jestli 16. dostanu vyúčtování a např. za využití internetu (8 dní - od 7. do 15.2.) zaplatím celou částku 177 kč, tak to určitě nebude fér. A to sáme s balíčkem sms..
kk.berry
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 9. 2. 2011 22:46

Ne, ve vyúčtování zaplatíš za 30 dní, prostě zaplatíš v průběhu platnosti toho balíčku.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 9. 2. 2011 22:49

Ja te musim na obranu rict, ze operatora jsem volal dvakrat kvuli vysvetleni a vzdycky jsem byl do minuty prepojen a vysvetlil mi jak tarif student, tak i ostatni veci na vybornou. Zmenu si ale radsi provedu sam:)
Mobil-man
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků