- Jsem loajální zákazník vodafonu, no asi 10 let.
- Mám písemnou smlouvu (5? let), útratu měsíčně od 3.000 do 8.000, 3 telefonní čísla.
- Chci si objednat: nový tarif (400minut), zlaté číslo, 2 telefony.
- Říkám si: sakra, pro takovýho klienta by se měli rozkrájet.
- A stav: dnes je 18tý den, telefony nikde, čísla nikde, s Vodafone operátory jsem mluvil mockrát, celkem asi se 7 různými lidmi.
- :grr:
Máte někdo ponětí, zda existuje nějaká extra linka na stížnosti nebo email? Máte někdo ponětí, zda se nedá na tomhle základě vypovědět existující smlouva? Jsem zoufalý, placení ochotný klient a už nemám chuť někam volat a stále delší příběh znovu opakovat. Jaké jsou Vaše zkušenosti
Celá story (pro otrlé povahy )
Náš příběh začíná v noci z neděle na pondělí, 20.6. Jsem malá IT firma, 2 zaměstnanci. Lidé volají střídavě mě a střídavě kolegovi, chceme samostatné číslo (Helpdesk), které má zapnutí buď jeden nebo druhý, chceme na to nové přístroje (žádný dualSim) a tarif. Ve dni D0 koukám na Vodafone web, hledám info o tom, jak se řeší 2 sim na 1 číslo. Pochopím, že bude lepší zavolat a vyptat se, příležitostně mě na webu zaujme nabídka VodafoneBazar C5 asi za čtvrtinovou cenu. Je půldruhý týden před prázdninami, rád bych klientům nové číslo nahlásil před dovolenými, říkám si, že 10 dní je dostatečný předstih.
Den D1 (neděle vnoci), Operator A
Volám vnoci na linku.
Já:
"Dobrý den. Zajímá mě dvojsimka, chci podrobnosti, chci zlaté číslo. Chci za Vodafone odměny novou C2 a chci tu bazarovou C5, chci tarif 400, VF Kamarádi. Na co lze použít kredity, použijte, co bude třeba doplatit, doplatím, když to bude s úvazkem, uvážu se, nabídněte mi".
Operátorka:
(velmi ochotná, asi ji probudil noční nečekaný byznys)
Ano, velmi ráda, DvojSIM funguje tak a tak, souhlasíte? Super, podíváme se na to zlaté číslo, nabízím Vám: 775 592223 (nebo tak něco).
Já:
Heleďte se, bez urážky, chci víc zlaté číslo, klidně připlatím. Že by jste musela víc hledat? OK, víc hledejte a já zavolám zase Vám.
(říkal jsem si, jistě bude mít provizi či odměnu, tak ať hledá a já příště zavolám přímo jí, za tu snahu)
Operátorka:
OK, dnes je neděle (noc), budu na noční hledat. Pošlu Vám to do mailu, v pondělí tu nejsem, v úterý spolu uděláme byznys. Nashle.
Den D2, ráno
Do mailu mi dorazilo 5 možných zlatých čísel. Samá hezká! Dávám si den na rozmyšlenou.
Den D2, operátor B
čtu na webu podrobnosti, pak volám na linku
Dobrý den, chci se přeptat: Bazarový telefon C5, jde za kredity? Aha nejde, jen s tarifem, OK, chci i tarif, jak dlouho je podmínkou? 6měsíců, dobře. Zlaté číslo je prý i zadarmo, když úvazek... tedy na jak dlouho? Super, díky za info. Objednat? Ne má to rozdělaný kolegyně, ona mi zítra zavolá, tak nashle.
Den D3 ráno
odpovídám na email
Zvolil jsem tohle z nabízených čísel
Den D3 2 minuty na to volá VF
Operátorka A
Dobrý den. Email jsem četla, číslo máte rezervované, připravím si papíry a přes den zavolám a dotáhneme to, tedy tarif, C2 za kredity, C5 z bazaru, VFKamarádi, DvojSimku, zlaté číslo, spolehněte se...
(tyjo, odešlu mail a za 2 minuty volají a nic není problém. Miluju Vodafone)
Den D3 odpoledne volá opět paní.
Z hlasu slyším, že brutálně chvátá...
Operátorka:
Dobrý den, máte to nachystané. Tarif taky, přijde Vám to do dvou dnů, telefony a SIM přijdou ve dvou balíčkách SIM a telefony zvlášť. Doplatíte 804 Kč, tedy děkuji a nashle.
Říkám si: je divný, že mi ani nezopakovala to vybrané zlaté číslo, vybraný tarif atd... No ale, snažila se, 2 emaily, třetí telefonát, tak snad to všechno klapne, něco se doplatí, ale ne moc, takže šup, ať je to tady...
Den D3 vnoci
Přemítám, těším se na zásilku a nejde mi do hlavy, z čeho paní vypočítala 804 Kč. Přepadne mě zvědavost a lezu do internetový samoobsluhy (třeba tam už to nové číslo uvidím a budu mít jistotu). A čumím jak vrána, z 4200 kreditů je nula, jak to
Den D4, odpoledne
volám na linku, abych se zeptal, proč 0 kreditů, není to tím novým systémem?
Po 15 minutách muziky na byznyslince to vzdávám, asi mají nátřask...
Den D4/D5 vnoci zkouším volat znovu
Já:
Dobrý den, proč mám 0 kreditů na účtu?
Operátor C:
Protože jste si z nich koupil novou C2 a novou C5 a ještě doplatíte 804 Kč
Já:
Heleďte se, došlo tu k omylu, já chtěl novou C2 a bazarovou C5, co teď?
Operátor C:
Požádám o vyjádření kolegyni, která Vás řešila a balíček odmítněte nebo nevyzvedněte. Až se vrátí, kredity se Vám načtou zpět.
Já:
Heleďte se, já nejsem přes den doma, to jako buď musím domů čekat na pošťáka, abych ho odmítnul anebo čekat, až se po 14 dnech balík vrátí sám?
Operátor C:
Ano, dřív kredity nebudou zpět. Nebo jděte na poštu s lístečkem
Já:
OK, já na pošťáka počkám, protože jít na poštu můžu až pak následující den a víte, já to číslo potřebuju klientům nahlásit ještě před prázdninami. I když vlasně, ty SIMky měli jít v samostatném balíčku, žejo, tak aspoň tak.
Operátor C:
Jaká SIMky? Já tu nic nevidím...
Já:
Nelekejte mě, mám objednané zlaté číslo, SIMky, tarif a zítra jsem chtěl jít do tiskárny dělat nové vizitky...
Operátor C:
Je mi fakt líto. Nevidím žádné SIM, žádné číslo, žádny tarif, žádný další balíček.... Tak ja to zaurguju a počkám na vyjádření kolegyně... uděláme maximum aby to bylo co nejdříve, nejspíš ještě přes den Vám dáme vědět (přes den D5)....
Den D5
Sedím a pracuji doma, abych mohl pošťáka s balíčkem odmítnout co nejrychleji, ten nakonec ve dvě přijde. Odmítám.
Tisk vizitek jsem radši skrečoval...
Den D5, večer po obvyklé pracovní době, volám na linku
Já:
Dobrý den. Měli jste dnes volat, nikdo nevolal. Takže?
Operátor D:
Pane, nevím, co máte na mysli, zkuste mi to vysvětlit od začátku.
Povyprávím celou anabázi, která se začíná prodlužovat ...
Aha. Tak já požádám o vyjádření ..... no, zítra (pátek) Vám na tuty někdo zavolá, aby jste měl v pondělí balíček u Vás.
Já:
Dobře, hlavně ať proboha pošlou ty SIMky, nějaký náhradní telefon si tu najdeme, než přijdou ty nové
Den D6, Operátor E
večer po obvyklé pracovní době, volám na linku
Příhoda se beze zbytku zopakuje jako v předchozím dni. Nikdo přes den nezavolal a prej: Někdo Vám zavolá, nebojte hned v pondělí se to vyřeší
Následuje víkend, přemítám. Bude poslední pracovní týden před prázdninami, safra, když to v pondělí odešlou, možná to přijde až ve středu a ve čtvrtek jsou vysvědčení.... safra safra
Den D9, je pondělí
Volám kamarádovi, co dělá pro Vodafone. Ptám se, zda by nevyřešil můj problém lépe.
Víš, no my vlastně, nejsme značková prodejna, ale jen frenšíza.
Tak se ptám, co opravdu značková prodejna v Budějovicích?
Víš, no, to taky nepůjde, jsi zákazník s písemnou smlouvou a tak opravdu musíš volat na linku, to jinak nejde.
Den D9, večer volám na linku
Osoby a obsazení ala Den D5, Den D6, Operátor H.
Den D10 (úterý), telefonuju na linku VF.
Já:
Dobrý den, mám problém, týden nejsem schopen objednat nový tarif. Takže, je mi jasné, že mi poděkujete za uvedení administrátorského hesla, pak se zeptáte, zda mluvíte s přímo s majitelem firmy a nakonec mi řeknete, že to někomu zaurgujete anebo požádáte kolegu o vyjádření. Tak mě prosím, rovnou přepojte na linku stížností...
Operátor I:
Jéžiš, no to tahle nemůže být, máte naprostou pravdu, to je znepokojující, víte co, já se na to opravdu pořádně podívám a vyřešíme to, jo?
Já:
Dobře, ale pokud to skončí tak, že pošlete "žádost o vyjádření kolegovi", tak si ušetřete námahu a rovnou mi sežente číslo na stížnosti. Nemyslím to zle, ale fakt, začínám už zapomínat celý příběh, abych ho mohl příště někomu zas odvykládat, jako teď Vám
Operátor I:
Nebojte......... Koukam se na to.....
Hm......
Hm.....
No, ale: Vy jste ten balíček odmítnul převzít
Já:
(ze dna paty vyškrábávám poslední zbytky slušnosti)
Ano, protože mi to řekla Vaše operátorka ... (opakuji polovinu celé historky)
Operátor I:
Hm......
Hm......
Aha. Víte, už to chápu. Od začátku Vás měli přepojit na Alana H..... (jméno vynechávám) to je Vám přidělený zástupce za Vodafone a jako zákazník s písemnou smlouvou, máte všechno řešit jedině s ním. Takže, já mu napíšu poznámku, ať se Vám OKAMŽITĚ ozve.
Já:
Přemítám... chtěl jsem všechno, jen ne, aby někdo někomu něco zapsal s tím, že se brzy ozve. Zvažuji, že nabídku odmítnu a radši zkusím štěstí na stížnostech, pokud takové oddělení u Vodafonu opravdu existuje...... ale pán zní přesvědčivě, výpadá to, že na to konečně někdo kápnul, takže nakonec naposledy (opravdu opravdu naposledy) měknu:
DOBŘE, ale dejte mu tam 3 vykřičníky a rovnou mi řekněte, v kolik hodin si mám znovu stěžovat...
Operátor I:
Určitě to bude ještě dnes a určitě kdyby náhodou, volejte zítra ráno
Den D11 (středa), ráno kolem 9.00
Nejdřív si zakouřím a dám kafe, abych někoho po ránu nepřizabil. Pak si uvědomím, že když je středa ráno, teoreticky ještě ve čtvrtek ráno to může přijít, naděje umírá poslední, takže volám:
Já:
Dobrý den, .... (odvykládám celý příběh, vyslechnu, že jsem přeci balíček odmítnul, tak na co si stěžuju, vysvětluju znovu).....
Takže, když Vám to uzavřu, chci buď přepojit na stížnosti anebo na nadřízeného anebo to spolu vyřešíme, ale buďte ve vší slušnosti ujištěn, že nepoložím telefon dokud to nebude zcela, bezezbytku vyřešeno, klidně mi pusťte muziku na 2 hodiny, já tu zůstávám a telefon mám nabitý.
Operátor J:
Víte, já se tu koukám do poznámek Vašeho obchoďáka, pana Alana H.... a je tady napsáno, že jste to včera urgoval a že Vám taky včera volal, že Vám volal 2x a nikdy se nedovolal, že to neberete.
Mám nandané handsfree, takže za hovoru okamžitě listupu zmeškaná, přijatá i odmítnutá volání, Protokol a pro sichr hledám i SMS "Vítejte zpátky v síti, zmeškané ...". Později jsem i hlasovou schránku zkoušel.
Já:
Víte, nic ve zlém, ale to je nejspíš jen lež. Všechna čísla za celý včerejší a dnešní den tu vidím a všechna známá. Takže NE, pan H.... mi nevolal. Dejte mu znovu mé číslo 777 xxxxxx a ještě i číslo na kolegu 777 xxx xxx i s poznámkou, že mi nevolal, tak že má možná špatné číslo a až mu to tam zapíšete, tak pojďme řešit můj problém...
Operátor J:
NAPROSTO Vám rozumím, to víte, zlobí nás nový systém, takže OK, čekejte, pustím Vám hudbu a vrátím se k Vám i kdybyste měl čekat jakkoliv dlouho.
operátor mi pustil do telefonu muziku, kterou bych už uměl vyzpívat z hlavy i v japonštině, ale co čert nechtěl, najednou slyším obvyklou úvodní hlášku hlasového automatu a ....
... Operátorka K:
Dobrý den, Vodafone, jak Vám mohu pomoci....
Já:
Prosím, paní, jsem zoufalý, jsem opravdu zoufalý, kolega si mě odložil, pustil mi muziku a teď vy. Nemůžete mě na něj přepojit? Moc prosím, než bych Vám to odvykládal, uběhne dalších 20 minut.
Operátorka K:
Omlouváme se, v tom oddělení mají teď spadnutý systém, nějaké technické těžkosti, ale dobře, já to zkusím.....
muzika, muzika, zpívám si muziku a manželka se jde podívat, proč si na balkoně u cigára zpívám s někým do telefonu
Operátorka K:
Tak, je mi líto, člověk, se kterým jste mluvil právě hovoří se zákazníkem, který se dovolal před Vámi, tak mi to zkuste vysvětlit.
Já:
(velmi z rychlíku pani zasvěcuji do problému)
V průběhu toho vysvětlování mi volá další, neznámé číslo. Neuhádli by jste, kdo, jak jsem záhy zjistil.
Operátorka znovu Alanovi zapíše mé i kolegovo telefonní číslo se sedmdesáti vykřičníkama a já se slušně rozloučím a jdu volat na ten zmeškaný hovor.
Hlasová schránka L
Dobrý den, dovolali jsem se Alanovi H..... Nejspíš hovořím s jiným zákazníkem, nechte mi vzkaz.
Já:
Dobrý den. Jmenuji se XY, mé číslo je ABC, mluvil jsem s XY Vašimi kolegy a po XX dnech jsem se konečně dopátral, že jedině Vy mi zařídíte číslo a tarif, po kterém tolik toužím. Ozvěte se mi, neprodleně.
Den D11 večer
za těch 11 dní, kdy se snažím s Vodafonem něco vyřešit chápu, že to se nevyřeší v rámci jednoho telefonování, končí na velké kopici nedořešených případů, na které nikdo nemá čas. Pro všechny případy jsem si Alanovo číslo uložil do telefonu a navzdory faktu, že jsem měl generální zkoušku před koncertem, jsem si nechal zapnutý telefon. Jediné dvě hodiny za posledních 14 dní, kdy bych opravdu nechtěl zvedat telefony a neuhádnete to.... volal Alan, osobně. Co se dá dělat, těch 30 dalších lidí se sboru muselo počkat, než si popovídám s Alanem.
Operátor K (Alan):
Dobrý den, mám od Vás vzkaz, evidentně je něco špatně, takže se omlouvám za kolegy, kteří to od začátku měli řešit u mě a snažím se to s Vámi vyřešit, jakmile se Vás dá dovolat. Ale včera jste mi to nezvedl a ani dneska ráno ne
Já:
Ráno jste mi volal, když jsem mluvil s Vašimi kolegy a včera mi nikdo nevolal, ověřoval jsem to a jedná se buď o lež nebo šotek v matrixu. Nicméně k věci, chci ...... a musím se Vás zeptat, PROČ mi nedorazili alespoň ty SIM karty, když ne bazarový a novy telefon C5 a C2, který se mimochodem už k Vám vrátil (potvrzeno SMS od Vodafone) a proč když se telefony už vrátili, se nepřičetli zpátky kredity.
Operátor K (Alan):
Takže: zlaté číslo s úvazkem s tarifem a tím vším, to Vás musíme převést do nového systému a ohledně bazarové nokie C5 - ta NENÍ určena zákazníkům se smlouvou, to Vám nemohli nabídnout. Můžeme Vám ale poslat nový telefon C5, musíte do nového systému, musíme Vám prodat trochu jiný tarif, musíte to mít na samostatné faktuře, musíte to mít v jiném zákaznickém účtu a musíte si k tomu koupit ještě internet do mobilu a pak na to bude akční cena XYZ, to je asi to nejlepší, co Vám mohu nabídnout
Já:
Víte co, nechtěl jsem InternetDoMobilu, ale... já už to neřeším...
Až asi 8. člověk mi řekl...
že objednávat musím jedině u Vás a ....
Vy, jako až asi 10. člověk jste mi řekl,
že to co chci, si nemůžu koupit a měl bých si koupit něco jiného ....
.... a to všechno v době, kdy už mi mělo všechno přijít už před týdnem.
Něco mi prodejte, je mi jedno co, ani to nemusí přijít hned a už je mi skoro jedno, co to bude stát, hlavně ať konečně někdo odešle samostatně ty SIMky, ať mám to nové telefonní číslo. Všechno zaplatím, všechno podepíšu a prosím Vás, nezapomeňte, že chci tu dvojSIMku kvůli HelpDesku.
Operátor K (Alan):
DvojSIMku???
Tak počkat, to nejde zkombinovat s tímhle (asi tarif), protože tohle (asi smlouva) kvůli tomuhle (asi starý systmém, zlaté číslo kýho šlaka už ani nevím).
No, to Vám tedy povím: teď jsme se dostali do slepé uličky, tak jak bychom to vymysleli....
Já:
Víteco, 30 lidí už čtvrthodinu čeká, než půjdu zpívat a je těsně před koncertem. Tak o tom podumejte a zítra si zavoláme, 1 den už nic nezmění, číslo do prázdninových odjezdů jsem už prošvihnul a zavoláme si zítra v ...?
Operátor K (Alan):
V 11:00 ...
Já:
Dobře, v 11:05 ale budu zlý, když nezavoláte.
Alan zněl jako sympaťák, věřil jsem, že v tom průserovým Vodafonu se konečně něco pohne, neb....
Den D12, 11:00
(11:04 abych byl přesný) volá OpK, (Alan)
Dobrý den,
vymyslel jsem Vám správný tarif, rozšířil smlouvu, benefit z ní použil na slevu tarifu, něco za služby máte navíc, ale sleva to kompenzuje, telefon taky bude levnější, jediné, co musíte udělat, vytiskněte smlouvu, co Vám dávám do mailu, podepište a je to!
Den D12, nezajímavá epizoda pár minut po té
Než jsem se s Alanem dohodl, zmeškal jsem další 2 volající (mé klienty), takže jsem volal nazpět a doprostřed těch hovorů volal Alan znovu. Takže jsem zase volal nazpět, zas schránka a zas jsem viděl rudě (Naštestí, jak se později ukázalo, Alan nemohl najít mou doručovací adresu, ale nakonec ji našel, psal mi to emailem).
Den D12, čtvrtek, vnoci
O půlnoci utíkám do práce vyřešit smlouvu. Tisk, podpis, sken, obratem do mailu, aby to měl hnedle v pátek ráno v poště a věc se neprotahovala do dalšího týdne, plného dovolených (Cyril a Metoděj, rozetnutý týden, kdy se nikomu nechce pracovat).
Den D13, pátek kolem půldesáté
Operátor K (Alan), v emailu
"... (kdesicosi).... smlouvu jsem přeposlal na objednávky, tak doufám, že v pondělí Vám přijde balík, zvlášť nová C5 a zvlášť 2 SIM. Na tu C2 za kredity si musíte zavolat zvlášť, až Vám kredity vrátí, což bude asi za týden".
Den D14 a den D15 (víkend)
... jsem se snažil zapomenout, že mám vůbec nějaký mobilní telefon. Kamarád, co dělal u Vodafonu mi volal (náhodou, zajímal se, jestli už mám čerstvý přírůstek do rodiny, neb to čekáme každým dnem). Zaběhla řeč na Vodafone. Prý nějaký pan .... (jméno neznámé), vždycky posílá zaměstnancům mail, jak se skvěle implementuje nový systém a prý si akorát všichni zaměstnanci odplivnou, nad tou lží. "Co přišel ten nový systém, všechno se hroutí, nic pořádně nefunguje. Nestěžuj si, měli jsme tu pani se zablokovaným telefonem, co se odblokoval až po měsíci a půl. Systém mají i v O2, (to lecos vysvětluje ), ví se, že to bude nějakou dobu skřívat, lidi řvou na operátory, operátoři na vedení, vedení na operátory, všichni si jdou po krku, prostě: nediv se ničemu."
Ptám se kamaráda:
Víš, chtěl bych poznat toho kouzelníka, co tenhle systém vymyslel
Kamarád:
No, na toho, co nám posílá mejly o progresu, ... no na tom se nevoz. Je stejnou obětí systému, jako my všichni.
A ten, co to opravdu vymyslel a řídí..... ... ten je tajnej, to nevím ani já, ani můj šef
Den D16, pondělí.
- Balíček nepřišel.
- Snažím se zapomenout, že existuje vodafone.
- Nedivím se ničemu (možná, kdybych někoho na VF lince vyprudil, bych byl taky odpojen a těhotná žena se mě nedovolala )
Den D17, úterý, je volno.
Psychicky to nevydržím, loguju se do internetové samoobsluhy, co kdyby?
Nic.
Vlastně za vrácený balík mi vrátili kredity. Tak aspoň něco, objednávám C2 za kredity.
Samoobsluha:
"Objednávací web - na nic neklikejte, odeslání objednávky může trvat až minutu".
Já jsem programátor webových stránek, vím jak to bývá, na nic nemačkám.
Samoobsluha:
ukáže se potvrzovací stránka, na ní červený symbol křížku a textová (možná chybová) hláška: "0" (nula).
... si překládám do češtiny zvláštní odpověd objednávkového webu a neřeším.Hej, zákazníku, asi jsi naprostá nula, když ses snažil tady něco objednat a eště k tomu online
Samoobsluha/Přehled služeb pro Vaši firmu:
- 3 čísla "500 Na plno" (ve skutečnosti mám 500 Naplno, ala Darek na zavolanou, Nabito 119 a Odepis).
Neřeším.
Volám na linku, objednávám po telefonu C2 za kredity.
Znám slovo od slova, jak jej operátor řekne. Děkuji za ověření administratorskym heslem, mluvím tedy přímo s panem ...... ano, korespondenční adresa je ...... je to tedy všechno, s čím Vám mohu pomoci?
Já:
ANO, můžete.
Měl mi přijít nějaký balíček, tedy dva (sim, C5), měl přijít v pondělí, nepříšel. Nevadí, opravdu nevadí, jen se koukněte, jestli už je aspoň na cestě.
Operátorka L:
(jen si říkám, jestli tu abecedu opravdu naplníme do Z, jestli pak použiju římské číslice, řeckou abecedu anebo Alef 0)
Ne, je mi líto, žádný balíček Vám vodafone neposílá, vyjma toho, co jste odmítnul. Zkuste mi říct, o co jde.
Já:
Asi ani radši ne. Napište Alanovi, ehm, mému pisemnozákaznickému poradci, že... no, možná mu ani nic nepište. Ale jo, napište. Napište mu co chcete. Já to neřeším.
Den D17 (středa, stále svátek)
Přemítám nad významem slova Perpetuum Mobile. (nebo Perpetuum Debile ). Jsa hudebně vzdělán, vzpomínám, že nějaký klasik zkomponoval takhle nazvanou nekonečnou skladbu.
Musím si jí pořídit. A dát jako vyzváněcí melodii na 800 770077, 800772277 a Alanovo číslo. No možná ne na Alanovo, on je stejná oběť systému jako já .
Neřeším
A máme tu den D18, opět pracovní den.
Medituji: volal jsem v úterý, to bylo volno, ve středu taky, dám Alanovi aspoň celý čtvrtek.
Smutně koukám na projíždějícího pošťáka, co kolem druhé u nás rozváží obchodní balíky.
Nezastavil u nás, ani ve čtvrtek.
Ne, fakt, počkám do konce pracovní doby, třeba se vzchopí...
Den D18, večer, 20:00
Volám na linku a dostávám odpověď přesně podle pravítka:
Ano, balíček Vám odešel, ano C2 za kredity. Ne, jaká čísla? Nic dalšího Vám neposíláme? Vy jste chtěl tarif? No to tu nikde nevidím. Zkuste mi to celé vysvětlit a já to Vašemu (Alanovi) napíšu.
Já:
Víte co, nic mu nepište, už to tam má. Spíš mi řekněte, kde si mohu stěžovat. Jen na emailu? Víte, tam už jsem párkrát psal, číslo by nebylo? Nebylo. Tak děkuji za snahu.
Den D19, kolem poledne přijíždím domů
Ve schránce mám vzkaz od pošty, balíček Vodafone, 37 Kč. Vím, která bije:
Je to to nejméně podstatná věc z celé anabáze - telefon C2, bez SIMek a Vodafonem doručený opravdu bezchybně do druhého pracovního dne. Aspoň, že Česká pošta funguje jak má
Takže závěr:
- Musím vzpomenout na Finscherův film Hra (The Game) s Douglesem (van Orten) v hlavní roli:Chtěl bych poznat toho kouzelníka
- Upřímně věřím, že každý z těch operátorů, se kterým jsem mluvil je v tom (takřka) nevině.
- Věřím, že operátorů na lince *007 není nekonečně mnoho. Brzy budu znát každého jednoho znich a oni, každý jeden z nich bude vědět, co po něm chci. A nakonec, nebudu muset svůj příběh na lince znovu opakovat......
- Všichni jsme obětí systému
- Chtěl bych poznat toho kouzelníka, který to řídí a systém nastavuje. A chtěl bych mu ukázat, vysvětlit a vykřičet, co všechno je špatně, protože tenhle systém je evidentně porouchaný, nejedná se o chybu jednoho člověka, jednoho počítače...
- Radím se s právníkem, jestli se stávající smlouva (které zbývá 11 měsíců) nedá na této zkušenosti vypovědět
- Vím, že to sem napsat je marná válka don Quichota. Mám ale marné války rád
- Jediné, co mě napadlo jako smysluplné řešení je (když už dělám do webu): si zaregistrovat doménu vévévé nemámrádvodafone cézet, vytisknout billboard a zaplatit pražský reklamce za to, aby jej vylepila někde poblíž sídla vodafonu.
- Třeba, pokud je nás, naprosto zoufalých zákazníků víc, se o náklady rozdělíme anebo billboardů vylepíme víc
- A třeba v rámci okurkové sezóny nějaký novinář nepohrdne a něco z toho zveřejní. Zkusím štěstí...
- Když vidím Vodafoní reklamu "Rozjeďte svůj byznys s Vodafonem", přemítám, jestli by Macháček nezRAPoval ještě jednu, trochu upravenou verzi
- Po poradě s právníkem musím celou story (kterou zde na MobilMánii uveřejňuji do světa) z opatrnosti uzavřít: Celý příběh je smyšlenka "bylo, nebylo", osoby a obsazení jsou fiktivní a nikdo nic netvrdí o kvalitě služeb červeného operátora