Automatické prodlužování smluv

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Hucka 29. 1. 2012 23:42

STaTOM
Díky za informace, já si už od jisté doby všechno hledám také na netu - aktuální podmínky apod.. každopádně díky za odkaz. Výpověď jsem řešil dostatečně dopředu a už přišlo i vyrozumění, že to akceptují a SVZ končí tehdy a tehdy.. Chce to cokoli nenechávat na poslední chvíli a když tak x krát skontrolovat.

Vím, že se nedá vždy aplikovat výše výplaty adekvátně ke kvalitě práce (namísto hodinovky, či počtu uzavřených smluv), protože tam, kde to je, pak lidé odvádí práci jaksi kvalitněji.
Hucka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DEVERCZ 9. 2. 2012 12:35

Zdravím, já mám zkušenost takovou,že jsem si chtěl vybrat nový tarif,automatické prodlužování mi bylo zrušeno,a tak sem šel na pobočku jaký tarif mi mohou nabídnout,vše šlo v pořádku dostal sem telefon za korunu,který stejně nemám protože mi ho v zápětí obsluha opět odebrala s informací,že jelikož jste si bral v roce 2011 telefon,tak jsme Vám prodloužili smlouvu do roku 2014 :-D no není to úžasné ? :-D samozřejmě mě nikdo neinformoval,že tím se automaticky smlouva prodlouží...
HTC DESIRE Z
DEVERCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kecut 9. 2. 2012 13:26

K celé této diskuzi je třeba říct, že jestli Vám smlouvy nevyhovují (a neznám důvod, proč by opravdu měly), přejděte k Vodafonu. Ne, nechci dělat reklamu, jeho ceny mě také zvedají ze židle, ale nejsem uvázaný a navíc - jeho tarify patří mezi ty levnější z naší drah trojice na trhu.
Kecut
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kvetak 9. 2. 2012 17:46

To se řekne,přejděte k Vodafonu,ale když v místě pobytu není jejich signál,tak je vám mobil jaksi k ničemu... :(
N 5110=N 3310=Al 501=N 3510i=Al 735=SE K700i=SE W800i=SE J220i=Moto F3=Si A50=N 1600=Si AX75=N N73=N 2600c=Vf 533=LG KC550=LG KM900=N C3-00=HTC WS=SGS3
Kvetak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marnie 13. 2. 2012 19:51

Zdravím, bohužel Vodafone provozuje něco podobného ve svých smlouvách. Jedná se firemního zákazníka a ve smlouvě je napsano, že pokud smlouva písemná vyprší, tak se mění na smlouvu nepísemnou na dobu neurčitou. V praxi to znamená, že z Vás dál tahají peníze. Když půjdete na prodejnu, tak tam to s Vámi řešit nebudou, protože bussiness péče se řeší jen po telefonu na zákaznické lince pro firemní zákazníky a na tuto linku můžete volat kolikrát chcete a stejně se na Vás vykašlou. Jinými slovy řečeno, pokaždé Vám řeknou že vypovědět smlouvu není problém a že na to aby se s Vámi spojili ohledně vypovězení je lhůta 5 pracovních dní, ovšem v realitě se nikdo neozve ani za měsíc. Takže můj názor na české operátory je takový, že jeden operátor horší než druhý a žádný není nejlepší.
Marnie
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 13. 2. 2012 21:15

:D Tys tu chybel, stiznost na prevod na smlouvu na dobu neurcitou
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod kacer007 29. 11. 2012 16:48

Zdravím, Podařil ose někomu ukončit u TM automatické prodloužení pokud zbývalo méně než 7 dní? Se na to zapomnělo a teď mi tvrdí, že to nijak nejde
kacer007
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mobilman 30. 11. 2012 00:56

Marnie píše:Zdravím, bohužel Vodafone provozuje něco podobného ve svých smlouvách. Jedná se firemního zákazníka a ve smlouvě je napsano, že pokud smlouva písemná vyprší, tak se mění na smlouvu nepísemnou na dobu neurčitou.

A co bys chtěl? Deaktivaci všech čísel ihned den poté co vyprší závazek? Hádám že bys byl první kdo by si stěžoval že celá firma je bez spojení.
Převod na služby bez závazku je zcela běžná postup troufnu si říct u naprostě většiny operátorů na světě. Sám se můžeš rozhdnout jak pokračovat ve smlouvě nebo ji vypovědět.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lol7 1. 12. 2012 08:38

kacer007 píše:Zdravím, Podařil ose někomu ukončit u TM automatické prodloužení pokud zbývalo méně než 7 dní? Se na to zapomnělo a teď mi tvrdí, že to nijak nejde

Jde nebo nejde. Podstatne je, co mas napsano ve smlouve nebo ve VOPce (ktera je nedilnou soucastni smlouvy, samozrejme). Pokud je tam ujednani, ze vypovedet smlouvu musis nejpozdeji 7 dni pred koncem jeji platnosti, jinak se automaticky prodluzuje, pak to samozrejme nejde.
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod LaOn 2. 1. 2013 22:12

Přidám svou zkušenost s O2 Neon S. Manželce jsem po telefonu sjednal přechod z GO na Tarif Neon S. Paní na zákaznické lince autoprolongaci nezmínila ani slovem, jen že tarif je na 24 měsíců.
Smlouvu dovezl kurýr, žena podepsala. Na smlouvě je uvedeno jen "počet měsíců: 24". Ve smluvních podmínkách, které jsme dostali ke smlouvě, není o automatickém prodloužení ani slovo.
Po 2 letech jsme žádnou SMS o automatickém prodloužení o 2 roky (i když prý mají být dokonce 2) nedostali.
Jelikož jsem si pamatoval, že smlouva je na 2 roky, tak jsem po 31 měsících podal žádost o přenos čísla a výpověď a kolotoč začal.
Trochu to zkrátím:
Moje argumentace, že o tom nemáme nic na smlouvě (a tuto informaci tedy považuji za hodně podstatnou podmínku na to, aby nebyla uvedená na smlouvě), ani ve smluvních podmínkách, ani nám ji nikdo nesdělil a informaci v SMS jsme taky nedostali, a tím pádem považujeme prodloužení za neplatné, se ukázala málo účinná.
Zatím jsme si vyměnili několik doporučených dopisů, e-mailů, z naší strany věcně obsáhlých, ze strany O2 poněkud prefabrikovaných. Dohoda veškerá žádná, buď máme zůstat, nebo zaplatit pokutu.

Zajímavé postřehy – postupně 3 operátoři uznali, že v našem případě je to asi chyba a poslali smlouvu do oddělení výpovědí, které ji obratem zamítlo, nikdo (!!!) nám nebyl schopen říci, kde vlastně najdeme informaci o automatickém prodlužování smluv u tarifů NEON (nakonec jsem je musel najít sám – je v ceníku „pod čarou“, otázkou je jestli tam byla i v době kdy jsme si tarif pořizovali).

Ještě jsme to úplně nevzdali, ale závěr už mám: s O2 už nikdy nic neuzavírat – jejich jednání se zákazníkem je přehlídkou arogance (nechci paušalizovat na všechny zaměstnance, ale jako instituce je to fakt tragédie)

Podle tohoto článku je vidět, že autoprolongace je proti srsti i jiným…
http://zpravy.e15.cz/byznys/technologie-a-media/nekalym-praktikam-operatoru-ma-byt-konec-diky-zmene-zakona-925659
LaOn
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas-E30 10. 1. 2013 04:45

U T-mobilu sem 14let, NIKDY mi neprodlouzili smlouvu automaticky.

Je to jen a jen o tarifu, vsechny novejsi (baj voko z poslednich 4let mozna dyl) maji automaticke prodluzovani.

Dokonce jsem nekde barazil na tabulku na jake tatify se to vztahuje, ja mam stary a nevyhodny T300( bejvaly snad jeste Paegas 300), a na tyhle stare tarify se to nevztahuje.
A nekolik let prodluzuju smlouvu min 3mesice predem vymenou za velmi slusne slevy na novy telefon.( oni si to naoplatku vyberou na fakturach)
Lukas-E30
Junior

Odeslat příspěvekod martin_o5 21. 2. 2013 23:33

Dobrý den,
druhým rokem mám tarif bav se s mých 5. První rok jsem neměl vypnutou automatickou prolongaci smlouvy. V průběhu tohoto roku jsem ji vypnul a nyní, cca. 2 měsíce před koncem dalšího roku platnosti smlouvy mi přišla informační sms, že mám tuto službu vypnutou a proto mi bude smlouva prodloužena na dobu neurčitou. Stává se ze mě realista a proto jsem znejistěl a chci se zeptat:
Budu po doběhnutí tohoto roku smlouvy moci smlouvu kdykoli vypovědět bez jakýchkoli následků(a doplatků) nebo v tom bude nějaký háček?
Děkuji za pomoc
"Štěstí je jako malé dítě. Musíte ho neustále podpírat a pomáhat mu"
martin_o5
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdibrid 5. 3. 2013 22:26

Musím se připojit ke špatným zkušenostem s T-Mobile.
Před časem jsem objednal tarif přátelé. Po dodatečném zjištění, že obsahuje vyčůranost zvanou automatické prodloužení, jsem tuhle fíčuru v internetové samoobsluze okamžitě zrušil.
Pozor: automatické prodloužení smlouvy zrušíte tak, že si aktivujete službu "Zrušení automatického prodloužení smlouvy" - to aby ten útěk ovečkám trochu zamotali, nebo možná tuto "službu" chtějí časem zpoplatnit :oboze
No a po delším čase (na základě bohatých zkušeností s tímto operátorem) jen tak cvičně kontroluji jakpak si mé neprodlouženíčko na stránkách T-Mobile stojí, a co nevidím: systém se tváří jako bych nic nezrušil. Po krátké komunikační přestřelce se z T-Mobile dozvídám, že je vše v nejlepším pořádku neb jsem si žádné "zrušení prodloužení" neaktivoval.
Takže pro všechny, co mají u T-Mobile tarif s automatickým prodloužením a chtěli by tuto "výhodu" odmítnout, mohu jedině doporučit si pravidelně hlídat nastavení v internetové samoobsluze. Zejména ve 23:59, 7 dní před koncem původní smlouvy - na ten čas si nejlépe ke kompu přizvěte i notáře aby Vám zaprotokoloval že jste nic prodlužovat nechtěli. Jinak se vám může stát, že skončíte jako rukojmí na další 2 roky
Zdibrid
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků