Smutná zkušenost s poptávkou u T-Mobile

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Daff 21. 8. 2012 14:25

Zdravím všechny.

V návaznosti na "úžasné" nové tarify od Vodafone jsem se po 11letech rozhodl že změním operátora a jen jsem tak zběžně naťukl T-Mobile a O2 (odtud se mi zatím nikdo neozval, ale je to zatím jen den).

Vím že všichni 3 jsou to jednoduše bastardi nicméně to co jsem dostal od T-Mobile mě utvrdilo v tom že jsou všichni domluveni, trh je rozdělen a nemají zájem si ani zákazníky přetahovat.

Zde pro vaše pobavení přikládám komunikaci ;-)

(Pro návaznost čtěte odspoda nahoru)

***************************************************************************************************************

Vážený pane Bubníku,

zasíláme Vám odpověď na e-mailovou zprávu ze dne 20. srpna 2012.

Je nám velice líto, že pro Vás nemáme příznivější informace, ale nabídku, kterou jste obdržel v předchozích zprávách, je tou nejlepší, kterou Vám můžeme poskytnout.

S pozdravem a přáním příjemného dne


Erich Kačmička
Zákaznické centrum T-Mobile
_________________________________________________________________________


>
>Dobrý den ještě jednou.
>
>Nejsem si zcela jistý nicméně mám pocit a poměrně mne překvapuje že
>v době kdy je trh v ČR mobilními aktivacemi naprosto nasycen nemá
>vaše firma jakýkoliv zájem na získání klienta který konkurenci během
>posledních deseti let zaplatil minimálně 100.000 - 150.000 Kč.
>
>Překvapuje mne vaše neochota nabídnout jakýkoliv na míru vytvořený
>tarif který jste velmi pravděpodobně schopni nabídnout v rámci
>retence a jde mimo standardní nabídku.
>
>Stále se domnívám že volba standardních tarifů pro potenciální nové
>zákazníky není ve vaší firmě tou jedinou a pevně věřím že mi budete
>po projednání s vašimi nadřízenými schopna poskytnout nabídku
>odpovídající mé poptávce a stát se spokojeným klientem firmy
>T-Mobile.
>
>Přeji krásný den.
>
>David Bubník
>
_________________________________________________________________________

>> Vážený pane Bubníku,
>>
>> zasíláme Vám odpověď na e-mailovou zprávu ze dne
>> 20. srpna 2012.
>>
>> Při převodu telefonního čísla od jiného operátora
>> lze využít pouze aktuálně nabízené tarify, jejichž
>> přehled uvádíme na
>> http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/vo ... lni-tarify.
>> Speciální nabídky pro nově příchozí zákazníky
>> nemáme k dispozici.
>>
>> Aktuálně nabízíme 30% slevy na nové tarify S námi
>> a 50% slevy na tarify Přátelé.
>>
>> S pozdravem a přáním příjemného dne
>>
>>
>> Dana Hlaváčová
>> Zákaznické centrum T-Mobile
>> _________________________________________________________________________

>> Vážená slečno/paní Hlaváčová.
>>
>> Domnívám se že došlo z Vaší strany k nedorozumění.
>> Samozřejmě že
>> standardní nabídku jsem si schopen dohledat na
>> vašich stránkách sám
>> a ta je oproti mému stávajícimu tarifu u Vodafone
>> značně nevýhodná.
>> Momentálně mám u Vodafone za 790,- Kč 500min do
>> všech sítí v ČR,
>> 250sms a 600MB FUP.
>>
>> Proto Vás ještě jednou žádám o zaslání cenové
>> nabídky na níže
>> požadované služby která by mne přesvědčila ke
>> změně operátora a
>> přechodu k T-Mobile.
>>
>> Předem děkuji a přeji krásný den.
>>
>> D. Bubník
>>
_________________________________________________________________________
>>
>> > Vážený pane Bubníku,
>> >
>> > zasíláme Vám odpověď na e-mailovou zprávu ze dne
>> > 20. srpna 2012.
>> >
>> > Na základě Vašich požadavků Vám můžeme nabídnout
>> > tarify S námi. Při objednání smlouvy v měsíci
>> > srpnu nabízíme tarify se speciální 30% slevou,
>> > která je platná po celou dobu trvání smlouvy,
>> > tj.
>> > > 24 měsíců.
>> >
>> > S námi 790
>> > - měsíční paušál po slevě: 553 Kč
>> > - volné minuty: 150
>> > - volné SMS: 150
>> > - volná data: 300 MB
>> > - volání do všech sítí: 4,50 Kč/min
>> > SMS: 1,20 Kč
>> > MMS: 4,90 Kč.
>> > Volání a SMS v T-Mobile denně od 19 do 7 hodin,
>> > víkendy a svátky celý den zdarma.
>> >
>> > S námi 1490
>> > - měsíční paušál po slevě: 1043 Kč
>> > - volné minuty: 300
>> > - volné SMS: 300
>> > - volná data: 1 GB
>> > - volani do všech sítí: 3 Kč/min.
>> > SMS: 1,20 Kč
>> > MMS: 4,90 Kč.
>> > Volání a SMS v T-Mobile zcela zdarma.
>> >
>> > Účastnickou smlouvu můžete sjednat on-line v
>> > našem
>> > > internetovém obchodě https://eshop.t-mobile.cz/,
>> > telefonicky na Zákaznickém centru na čísle 603
>> > 603
>> > > 603 nebo osobně na Značkové prodejně nebo u
>> > obchodních partnerů. Jejich seznam naleznete na
>> > www.t-mobile.cz/prodejny.
>> >
>> > S pozdravem a přáním příjemného dne
>> >
>> >
>> > Dana Hlaváčová
>> > Zákaznické centrum T-Mobile
>> > _________________________________________________________________________

>> >
>> > Dotaz:: Dobrý den.
>> >
>> > Jsem zákazníkem Vodafone (Oskar) již více než 10
>> > let (průměrná měsícní útrata 700-800 Kč) nicméně
>> > v
>> > > poslední době mám pocit že mi stávající operátor
>> > není schopný ani ochotný vyjít vstříc s rozumnou
>> > nabídkou.
>> >
>> > Tímto se chci informovat za jakou cenu a jakých
>> > podmínek jste mi schopni nabídnout tarif
>> > zahrnující přibližně 300-400min volání (do všech
>> > sítí v ČR), 20-30sms a 3-4GB FUP internet.
>> >
>> > Předem pěkně děkuji a přeji krásný den.
>> >
>> > David Bubník
Daff
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .357 21. 8. 2012 14:57

Sorry, ale to by byli fakt blbí, kdyby lezli do zadku každýmu, kdo jim ho nastrčí...
.357
BAN MM.cz

Odeslat příspěvekod Daff 21. 8. 2012 15:34

No teda já nevím, ale myslím že zas útrata okolo 800,- Kč měsíčně není tak málo aby to pro ně nebylo zajímavý ne?
Daff
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lennevil 21. 8. 2012 15:34

Smutna je spise Vase naivita ( v tomto pripade hranicici s lehkou aroganci).
Pokud by operator na kazdou takovou poptavku mel reagovat individualni nabidkou mohl by z fleku zrusit jakekoliv ceniky.
Vase ohormujici utrata nepripada uhromujici uplne kazdemu a operatorum asi uz vubec ne.
V obdobi 10-ti let do ktereho jste shrnul celkovou utratu tak, aby to pusobilo jako desny balik, jsem utratil vic penez za pecivo, ale nenapadlo by mne zajit do pekarny a zadat slevu, nebo se dokonce rozcilovat, jakto ze mi ji nechteji dat.
Ja osobne utracim tedy mnohem vic a jako firemni zakaznik mam individualni nabidku u VF, ale presto nepovazuji Vas tarif ( v kontextu cen v CR) za nijak spatny.
Ale chapu, ze ne vsem se da vyhovet - nekterym nikdy.
lennevil
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod havros 21. 8. 2012 15:39

Pane Bože, co sis myslel?
| iPhone 16 Pro Max |
---
havros
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 21. 8. 2012 17:31

Mě to příjde spíš k smíchu. Takto jim může napsat kdejaký jarin stejně jako ty a hrát si uraženého, že mu nechcou dát to, co chce.
A pak si ještě vylévat srdíčko na fóru :mrgreen:
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr4k 21. 8. 2012 17:47

Tady to presne mate, kazdej si stezuje, jak to mame tady drahy a kdyz uz se nekdo treba trosku snazi si ziskat nejaky lepsi ceny, tak mu jeste nadavate, co si to vlastne dovoluje. Proto mame ceny jaky mame.
Mr4k
Junior

Odeslat příspěvekod Tichus 21. 8. 2012 18:05

Tak tak, pak tady člověk čte, že za ceníkové ceny volá jenom deb*l...
Tichus
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 21. 8. 2012 18:20

Mr4ku a Tichusi: on uz ted nevola za cenikove castky, jen chtel dosahnout jeste lepsich. Lec zpusob mi prijde ponekud naivni.
ze.us
Pokročilý

Odeslat příspěvekod pota 21. 8. 2012 18:24

Daff: Kámo myslím si, že máš už docela dobrý tarif. Cituji "Vodafone za 790,- Kč 500min do všech sítí v ČR, 250sms a 600MB FUP. " Já mám za 450kč 120 minut, 50sms a 1GB FUP, tzn. platím CCA polovinu, ale nedostanu polovinu toho, co ty. Jedinou výhodu mám v datech. Evidentně už máš retenci, ale chtěl by jsi něco lepšího. Na to musíš jít obráceně - napsat VF, co bys chtěl a za kolik a že ti to TM nabídnul, pak se budou snažit. Jsem u VF skoro 9 let a taky mi v TM nenabídli nic extra.
pota
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 21. 8. 2012 18:36

No nevím ale za 790 Kč u Vodafone 500 minut a 250 sms a 600MB internet
vychází průměrně asi 1 Kč/min + 1Kč/sms a internet k tomu jako bonus téměř grátis.

Co se ti na tomhle kurnik nelíbí?

Většina běžných lidí by pro retenční nabídku 1kč/min vraždila :)
Si čekal že TMO dá 0,50Kč/min? Přestaň brát ty přášky.

Sám mám v retenci necelých 400 minut za necelých 400 Korun a bohatě mi to stačí. Ať jsou nové tarify jakékoli a mě se jakkoli zdají předražené můj současný je perfektní a myslím cenově slušný.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kolda55 21. 8. 2012 18:40

Ja si dovolím taky reagovat...To, že jsou v ČR ceny vzhledem k almužnám nehorázně vysoké ví každý, na tom se všichni shodneme..Jenže opravdu psát si někde o slevu a čekat,že ji dostanu je opravdu velice naivní počin....Napadlo některého z lidí, co podobně smýšlí si vyjednat slevu v nějakém velkém obchodním řetězci ? Prostě, že přišel ke kase a začal sdělovat, že ten cukr za 20 je strašně drahý, že ho chce za 10 Kč jinak začne chodit jinam ? Ono kdyby to tak fungovalo, tak by to bylo krásné..Přijít si do elektra říct prodavačovi, že tu cenu 20 tisíc za TV přece nemůžou myslet vážně, že si ji koupí, ale jen pokud slevní na 10 ? Ceny jsou prostě bohužel dané a buď je budeme akceptovat anebo ne...Kalousek si taky naivně myslí, že když se zvedne opět DPH, že to přinese více peněz..Nepřinese lidi začnou opět více šetřit, co jim taky jiného zbývá..Jedinou nadějí pro nás je 4 operátor, ale toho se na 99 % nedočkáme..Takže jedině se hromadně domluvit (to je však opět logicky nereálné) vybrat si jednoho operátora a v jeden den k němu hromadně přejít :-) Pak ti zbývající budou muset samozřejmě zareagovat...Nejlepší veřejná nabídka na trhu od mobilních operátorů je momentálně ČD Vodafone tarif (samozřejmě pro ty co volají méně)..Oni moc dobře veděli proč tu slevu nemají dát i na Nabito 700 a 1150..tak by si přetáhly snad úplně všechny klienty...

No a jesli se ti zdá málo 500 minut a 250 sms a 600MB internet za 790, tak si fakt případ..Ono zadarmo ti nikdo služby neposkytne..
kolda55
Junior

Odeslat příspěvekod roy1 21. 8. 2012 18:44

Sakra a proč by nemohl zkusit získat neco lepšího? Kdyz budou všichni držet hubu a krok tak se nikam neposunem, tak si laskavě nechte vaše rádoby vtipná hodnocení od cesty.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod mobilman 21. 8. 2012 18:48

Jo operátoři jsou drazí, ale kurnik dostat retenci 1Kč/min a být ještě nespokojený že mi nový operátor u kterého mám nula prd nic nedá lepší cenu a dělat z toho cirkus na fóru?
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.kure 21. 8. 2012 19:14

To co máte je super, já mám za 8 stovek měsíčně jen 370 minut, 250 SMS a 4GB net. Minuta mi tedy vychází ještě dráž.

Ale samozřejmě - po mailu Vám nikdo lepší nabídku na 99% nedá. Musíte si zavolat.
Já takhle zařídil tarif známému, kterého jsem přetáhl od TMO k VDF a byl jsem jako "ručitel"-
Dostal tarif podobný tomu mému (s 50% slevou) a je spokojen, protože základní nabídka by stála za vyliž oko.
Apple iPhone 16 Pro 256GB Natural Titanium | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků