Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank (ukončeno)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod jnexflex 28. 11. 2013 19:23

O jaky narocny praci melou?Ja takhle zarizoval flat bez dat za 400kc a jeste ten den to bylo.Jen zdrzujou, nevim co resi.Parkrat tuknou do klavesnice a hotovo.Je snad rok 1985? :)
jnexflex
Junior

Odeslat příspěvekod kalfar 28. 11. 2013 21:45

Já přecházel z ČD tarifu a taky si dali na čas, 13 dní než se ozvali a to jsem si o to žádal hodně brzy po oznámení. Ale aktivace proběhla během pár hodin po hovoru a teď si už vesele užívám a zvykám si na internet v mobilu. Jen mohli počkat pár hodin a nevolat mi, když jsem byl ještě v Německu. To zas bude účet za roaming... :roll:
Jsem velký, hladový a tvrdohlavý! Tak pozor na mě!
kalfar
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfrolka 28. 11. 2013 22:42

Ahoj co na to říká naše Tiskové oddělení Vod, Ondra ? že nedokážete vyřídit objednávku za šílených 21 dní .proč nám nevysvětlíte ,proč nestojíte o zákazníky ? proč máte lidi kterí hlídají každé vlákno o vodafonu a nemáte kapacitu nebo chuť uzavřít objednané smlouvy .proč děláte akce např. s mbank když ty zákazníky ani nechcete . je to na vás ... jen to není ferové jednání ...
mfrolka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drobecka 29. 11. 2013 10:16

mforlka, a zatím se ještě neozvali?
drobecka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jnexflex 29. 11. 2013 10:24

2mfrolka.PR oddeleni ti rekne, ze maji pred Vanoci hodne prace a nestihaji.Necekas snad, ze ti reknou pravdu? :) Samozrejme jim vadi, ze lidi jdou na levnejsi tarify a co nejvic to zdrzujou, to je cele.
jnexflex
Junior

Odeslat příspěvekod mfrolka 29. 11. 2013 10:34

Mě je jasné že se na něco vymluví a už se těžko upíšu ,ale proč potom něco nabízí, když ty zákazníky nechcou..jo a neozvali se (7.11 mám meil že nejpozději do 15 prac.dní... možná nemají 5 pracovních za týden ale míň potom by to ještě vycházelo ..)přece není problém poslat automaticky meil máme dost zákazníků nestihnem termín 15 dnů ozvemese např. do dalších 5 dnu za naši chybu se omlouváme bude poskytnuna sleva na tarif třeba 25% z prvního měsíce nebo něco podobného -to by bylo fér...
Naposledy upravil mfrolka dne 29. 11. 2013 10:46, celkově upraveno 1
mfrolka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kalfar 29. 11. 2013 10:34

no nevím, já šel na 3x dražší tarif, takže ani to asi nebude pravda.
Jsem velký, hladový a tvrdohlavý! Tak pozor na mě!
kalfar
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jnexflex 29. 11. 2013 10:50

2Kalfar.To jo ,ale ber to tak, ze ti nabizi tarif za 599Kc, kterej by v kramu normalnim lidem prodali za 1100Kc nebo kolik stoji.Asi nejsou radi, ze ho musi dat levneji...
jnexflex
Junior


Odeslat příspěvekod kalfar 29. 11. 2013 16:54

jnexflex: Tak pak ho nemaj dávat vůbec, s přístupem nabídneme a nedáme nezískají vůbec žádné zákazníky,. A pokud mají zájemců hodně, dobře pro ně! Udělali něco, na co lidé slyší, z toho by měli co nejvíc vytřískat. A pokud litují, že tento tarif vymysleli, pak by asi měl někdo rychle dostat padáka, protože firmě škodí.
Jsem velký, hladový a tvrdohlavý! Tak pozor na mě!
kalfar
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 29. 11. 2013 18:27

mfrolka: Hezký den, samozřejmě, že bychom byli raději, kdybychom mohli všechny objednávky vyřídit mnohem rychleji. Nicméně zájem je značný, proto hned při objednání upozorňujeme, že objednávky zpracováváme do 15 pracovních dní. Kolegové dělají opravdu maximum, aby stihli zpracovávat co nejvíce objednávek každý den. Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hongmi 29. 11. 2013 18:31

Takze to neni 15 dnu, ale 15 pracovnich dnu. :D
hongmi
Junior

Odeslat příspěvekod mapa84 29. 11. 2013 18:37

Upřímně Ondro,
to jsou jen kecy. Já jsem k Vám volal a kolegyně mi slíbila, že mi druhý den zavolá a nikdo nezavolal. O den později jsem volal zase a jiná kolegyně mi řekla, že tam nic nevidí a že se podívá podrobněji a ozve se. Napsala SMS, že mají 15 pracovních dní. Toto se dělo 13. pr. den. Dnes je to 17. pracovní den a nikdo se neozval. Jakákoliv logika tady není a pokud Vás někdo učil managementu, tak by jste měli vědět, že je jednoduší když si zákazníka udržíte než aby odešel a vy museli hledat jiného. Dnes jsem si koupil Tesco kartu a po 12 letech odcházím.
mapa84
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod audiobullys 29. 11. 2013 18:43

neboli 21 kalendářních dnů na objednávku tarifu . to tam musej mít tak 15 000 objednávek při deseti lidech co to tam zpracovává. ale je možný že tam dělá jen 5 lidí v rámci úspor.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mfrolka 29. 11. 2013 20:34

Pro Ondru A Tiskové oddělení Vod. (na vaše: Nicméně zájem je značný, proto hned při objednání upozorňujeme, že objednávky zpracováváme do 15 pracovních dní.)proč jste to nabízely když na to nejste připraveni ? já čekám už 16 prac. a 22 kalendářních a čekal jsem v klidu, ale nedočkal jsem se . To fakt nemůže u vás jeden zůstat hodinu přesčas nebo třeba i brigádník rozeslat omluvnou sms.. nestihly jsme co jsme slíbili .... nebo vám ten tarif nedáme protože by jste ušetřily .... je to už 17 prac. den od té nabídky a nejsem sám komu jste se neozvaly .tady nejde o to že se to nestíhá ,ale udržet zákazníky vodafonu co nejdél na stávajících dražších tarifech ...
Jen pro pobavení 7-8 .11 jsem volal na Vodafone že mám lepší nabídku (vaši s mbank)zda mě může zavolat obchod. vodafonu že nemusím být u mbank když jsem 12 let u vás . Tak mě řekl že lepší nabídka není jak mám, za 830,- (red se vším všudy bez smlouvy),ale že nabídku od Vod-mbank viděl na Mobilmanii ,ale on neví co to je .Proč to někdo vašemu prodejci neřekne že máte nové tarify a musí si to přečíst na mobilmanii ? Nebo je účel ze zákazníka který má kód slevy z mbank dělat pitomce že to není tarif vodafonu ?
mfrolka
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků