Stránka 23 z 54
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
6. 12. 2013 10:14
od oooooooooo
Ante1 píše: ale uz chci mit konecne ten krasny pocit, ze muzu "tlachat po SMS" do aleluja. A za to me ty skoro 4k stoji...
To je 4000 SMS nebo 4000 minut hovoru.Tzn. prosinec leden unor - 1300 minut na měsic.Tzn. skoro 50 minut hovoru na den.Co takhle ušetřit a volat ted prostě až vyfiči volny minuty přes callback,data mate už ted určitě zaplacený a prostě date si strop a upozornění že volny minuty sou fuč a od ty chvile každej hovor přes callback.minuta koruna - učtovani po vteřinach od prvni minuty,ani nechci počitat jaka uspora oproti planu a ted vam jednorazově vyhodím 4000,pokud samozřejmě deně provolate dvě hodiny a víc tak je to jiná - takoví ale už dávno bych řekl flat mají a hlavně volají nikoliv za ůčelem pokecáme kámo.Mimochodem mně volali a po důkladnem zvažení jsem jako klient mbank usoudil že upisovat se rozhodně nebudu,nabidka neni nijak omračujicí pokud se dostanu za stejny peníze bez upisu na prakticky stejny minuty a v datech jsem na tom dokonce lip - po vyčerpaní jedu pořad použitelnou rychlostí na rozdil od šnek rychlost vodafone jak se přešvihne.
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
6. 12. 2013 11:05
od Ante1
Dik za reakci.
Ac jsem firma, provolam mesicne max 250minut, ale jsem schopny propsat 700 SMS.
Ted mam Voda tarif za 530,-mesicne, kde mam prave tech 250 minut, 150MB dat a prave jen 100 SMS. V praxi kdyz se hlidam platim mesicne 800 az 900,-Kc (skrtim SMS=setrim).
Takze mesicne davam 300 az 400 Kc navic a to se jeste musim hlidat...
Zapomnel jsem jeste zminit 2 rozporuplne informace: Na dotaz pres formular Vodafone me bylo receno, ze jsem kupoval pred rokem telefon za 7 kacek (zavazal jsem se na 24 mesicu k MMP 477,-Kc) a ze pokud ted doplatim jeho cenu (jeste 3970,-Kc) tak budu volny.
Toto me bylo potvrzeno 2x - pokazde od jine operatorky. Ale kdyz jsem volal na Vodafone linku jak ze to udelame, tak me bylo receno ze ne zadnych 3970,-Kc, ale MMP 477x12 = 5724,-Kc.
Takze mam 2 informace a kazda je o jine castce.
Nevadi - nechme to byt - asi skutecne radeji pockam na ten unor co se bude dit...
DIKY !
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
6. 12. 2013 11:25
od oooooooooo
Předpokladam sms přes tarif a naka mila cena po přešvihnutí ala 3koruny.Opět a znovu nakej voip operator ,nastavit telefon a sms stojí korunu.Tzn. vyčerpam sto sms,nastavim upozorni a už posilam jenom přes voip operatora,čislo přijemcovi přichazí v puvodnim tvaru takže neni problem s identifikací od koho to přišlo,ti velcí maji možnost tohoto nastavení,voocall za tuto možnost ani nechce peníze zvlašt jako někteří jiní.
každopadně nepřipada mně chytry cokoliv dopředu doplacet operatorovi,počitam že tady budou opět posty od těch samej lidí uvazal jsem se doplatil jsem,vyvazal se,koupil telefon na splatky,zase se uvazal ted bych chtěl okamžitě odejit jak s tim vydrbat.X let furt dokola...
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
9. 12. 2013 16:47
od Magistr Kelly
Tiskové oddělení Vod píše: Z naší strany určitě nejde o úmyslné oddalování poskytnutí tarifu, to bychom často byli sami proti sobě.
No a co jiného si má zákazník myslet? Nebo jste jen takoví diletanti, že rozjedete akci na kterou nejste kapacitně připravení?
Obě možnosti pro vás nevyznívají nikterak příznivě.
dk1844 píše:
-Uctovani minut je 1+1 pro vsech 300 min.
- Prevadi se vsech 300 min, ktere se dalsi mesic cerpaji az po aktualnich minutach.
- Potvrdila mi, ze je to 300 min celkem, z toho prvnich 100 je do zahranici, nijak jinak.
Ne že bych zákaznickém oddělení nevěřil ale o spolehlivosti informací, které jejich call centrum poskytuje mám své opodstatněné pochybnosti. Existuje toto někde černé na bílém, v nějakém odkazu na oficiální stránky VF?
Tarifikací 1+1 se rozumí
1+1 vteřina nebo
1+1 minuta tak jako to bylo u Dohody s Oskarem? Omlouvám se jestli to už někde bylol zmíněno, asi jsem to přehlédl.
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
9. 12. 2013 18:10
od dk1844
V kontextu uctovani volani jsem vzdy videl uvadeni ve format u X+Y ve vyznamu po sekundach (typicky 60+60, 60+30 a 60+1), po pripade slovni vyjadreni. Bral jsem to jako zavedenou konvenci,ale tedy dodavam, ze se uctovani udavam v sekundach.
Jinak s temi 200 minutami, dle toho, co vidim v samoobsluze, si zacinam myslet, ze je to nakonec uplne jinak. Zacinam mit dojem, ze jde obalicek obnovujici mesicne se k datu aktivace bez ohledu na zuctovaci obdobi, kdy se obnovuje tech prvnich 100.
Myslim si to proto, ze jsem aktivoval 3., vyuctovani mam 4.:
- dostal jsem 3/100min (pomernou cast)
- ale +200min celych.
Ten den jsem vycerpal asi 37 min volani, zbylo mi 0/100 a 166/200. A druhy den rano jsem mel v samoobsluze 100/100 + 166/200. Domnivam se proto, ze se mi tech 200 obnovi zase 3.
Takze kdo vi, jak to teda je.
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
9. 12. 2013 20:17
od fred
Podle pracovnika na pobocce Vodafone se cerpa prnich 100minut, oznacenych v nabidce jako zahranici (cerpa se i na vnitrostatni) a az pak 200. To znamena, ze pro lidi co si to brali prave kvuli tem minutam do zahranici je to docela problem (po vycerpani 100 minut treba vnitrostatne, plati plnou cenu za zahranicni volani)...
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
14. 12. 2013 18:45
od PalmTungsten
Hezký den, objednal jsem si mVolání za 599,- (Red se vším všudy) a poslali mi po telefonickém hovoru s něma balíček se SIM kartou. Chci se zeptat, jestli mám nárok na dotovaný telefon? Ve smlouvě mám závazné minimální měsíční plnění 499,- Kč, dotovaný telefon mi ale nikdo nenabídl. Lze zpětně se smlouvou v ruce na některém obchodním místě Vodafonu?

Napsal:
14. 12. 2013 19:21
od myšpulín
Ne, zvýhodněný je tarif, takže zvýhodněný telefon k tomu nejde.
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
14. 12. 2013 23:00
od Ante1
Ante1 píše:...tak me bylo receno ze ne zadnych 3970,-Kc, ale MMP 477x12 = 5724,-Kc.
Takze mam 2 informace a kazda je o jine castce.
Navazuji na moji vyse citovanou cast:
Napsal jsem meil do Vodafone, ze nic tedy diky tomu jejich "dvojitemu" a "pokazde jinak" vyjadreni nic doplacet nebudu a ze pockam az v unoru nabude platnost "Husakovy novely". Ptal jsem se jich, zda-li ta novela neplati uz ted.
Odpovedi bylo o "novele" ani sluvko a o tom doplaceni MMP - ze pry uz to zanesli do systemu a ze pry nemusim doplacet MMP s castkou 5724,-Kc, ale ze uz "je na ceste" placeni tech 3970,-Kc (doplatek za telefon jez stal "zvyhodnene" 7,-Kc) a ze uz ted nejsem vazan 24 mesicni smlouvou

A to jsem jeste nezaplatil...(uctovani mam 25.den v mesici)
Takze jakoby "dobra vule". No jasne - rychle me zkasli nez bude unor
Zavolaji-li me ted tedy kvuli objednanemu tarifu mMini (uz je to myslim 20.pracovni den co jsem to objednaval a psali me, ze to prodluzuji na 30 pracovnich dni), tak do toho koncne mohu svobodne jit.
Tady je meil o tom prodlouzeni cekani-prisel z adresy "zameteam@vodafone.cz":Děkujeme za Vaší žádost o tarif mVolání.
Vzhledem k vysokému zájmu o toto tarifní řešení, musíme prodloužit lhůtu zpracování žádostí na 30 pracovních dnů.
Talze jsem to podelal - ale - jak se to vezme. Prachy sice netisknu, ale kdyz uz musim tak musim. Proste zaplatim a zacnu psat tolik SMS na kolik staci procesor meho telefonu (Note2) ...

aby se me to brzy vratilo...
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
15. 12. 2013 00:49
od jnexflex
Muzete mi prosim jako laikovi vysvetlit, proc v roce 2014(temer) trva prechod na jiny tarif 30dnu?Staci prece nadatlovat data do systemu a tak do 2 dnu je vse hotovy ne?Vodafone se chova jako statni urad.Nebo to spis zamerne protahuji...
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
15. 12. 2013 01:13
od Ante1
Trochu se jich asi zastanu - ono to nesmis videt tak jednoduse jak to muze vypadat.
Hele-ja delam sam zivnost uz 20.rokem. Denne me zavola jen par lidi a ja mezitim makam. Mnohokrat se stane, ze ja ani nestihnu tem svym zakaznikum hned zavolat zpet, natoz abych jim predal/podla patricne informace. Klidne me to muze trvat 2 dny nez nekoho uspokojim dejme tomu dukladnym navrhem jeho systemu po meilu. A to jsem mu fyzicky jeste nic neopravil/neudelal. Parkrat se me ten zakaznik ozve zpet pro upresnujici informace a kdyz tech lidi mam vic, tak mam v hlave peknej zmatek. Ctvrtinu bezne pracovni doby "uraduju"/telefonuju a vecer doma jedu dal vyrizovani tech mejlu... Takze rano vstavam v 6:30, vecer se snazim do pulnoci vyrizovat prave ty meily. Uzasna pracovni doba

- ale to si nestezuju ! Pouze konstatuju... Jasne, jsem sam a "jich" je vic. Ale ja mam milionkrat mene zakazniku nez "oni"...
Tim vsim chci rict, jestli si umis predstavit te ohromnej chaos, kolik musi byt operatoru na to, aby uspokojilo treba milion zadatelu ?
"Syty hladovemu neveri" se rika.
Jasne - je to pro nas neprijemne, ale co s tim nadelam ? Vubec nic. Tech par reptalu (treba i tady na foru) a to myslim bez urazky - operatora z provozu nevyradi a nic mu to neudela...
Reptat si muzeme jak chceme, ale tim mozna i na jednu stranu zhorsujeme situaci a operatora zatezujeme mnozstvim nesmyslnych dotazu. Urcite na tom neco bude. Chtel bych videt statistiku kolik denne jedna operatorka zvedne telefonu a jaka je produktivita = kolik treba ze sta hovoru je zakazniku, kteri si aktivuji nejakou sluzbu. Treba jich je jen 10 a tech 90 vlastne "zdrzuje"

D (a misto toho by operator mohl vybavit nase "cekaci" pripady).
To cekani nez me zavolaji me taky stve a ne malo. Ale nevolam jim tam kvuli tomu.
Nebudu je preci zdrzovat

Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
15. 12. 2013 11:20
od jnexflex
Chapu, nicmene si myslim, ze reklama na mvolani nebyla nikde v mediich, krom clanku na mobilmanii.Tudiz informacni dopad na obyvatele je temer nulovy.Tim chci rici, ze o tom nikdo nevi.Zajemcu bude v radu jednotek tisicu.I desitky tisic je hodne nadsazeny tip.Zajimavy je, ze kdyz prechazis v ramci Vodafonu na jiny tarif prechod trva hodiny.Nekdy uz vecer jedes na novym tarifu.
Moje last OT...
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
15. 12. 2013 11:31
od PalmTungsten
Reklama na mVolani byla minimalne v internetovem bankovnictvi kazdeho klienta = cca pul milionu lidi.

Napsal:
15. 12. 2013 11:31
od myšpulín
Neinformovala náhodou o této nabídce hlavně mBank svoje klienty, kterých bude poněkud více než čtenářů Mobilmania?
Re: Vodafone mVolání - tarify pro klienty mBank

Napsal:
18. 12. 2013 06:00
od David Grudl
Mám otázku na Vodafone: je možné si pořídit mBank tarif a poté snížit tarif pro data tak, aby jej bylo možné používat s Data Passport? Podobně jsem to udělal u tarifu na inkartu.