Zdravím, O2 mi před rokem o dva roky prodloužilo smlouvu. Protože to mám na IČO a ne rodné číslo, tak se prý nemohu ani vyplatit pokutou.
Řešil to někdo a vyřešil? Obhajují to tím, že mi to dali vědět na faktuře (asi jo, ale netušil jsem, že údaje na faktuře jsou jako smlouva a že nečinností mě mohou dva roky doslova držet jako rukojmí ...)
Dále to obhajují tím, že bych jinak přišel o své výhody ... o ty bych nyní přišel rád, dokonce bych za ztrátu těchto výhod rád zaplatil - leč prý to nejde.
EDIT:
Přišla mi soukromá zpráva
"Bohuzel je to jen a jen Vase chyba.
Autoprolongaci jste si uzavrel ve smlouve, kterou jste na zacatku podepsal. Ze jste ji necetl neni chyba operatora.
On Vam to jeste pripomnel ve vyuctovani (coz jste opet necetl).
Navic se stacilo pred koncem smlouvy o to zajimat.
Takze delat se neda nic.
Jedine se s operatorem soudit (nedoporucuji).
milanBrno"
Děkuji za tuto odpověď. Chápu, že jsem vůl, že jsem naivně věřil, že této na hranici legality nemorální prasárny se firma typu O2 nedopustí
Má někdo nějakou radu, která by mě posunula? Díky