Zatím to vypadá, že O2 tuhle kauzu ustojí s drobným zakolísáním, ale nakonec to bude O2, kdo se bude smát.

Chtělo by to na ně poštvat smečku buldoků (= "haterů"), co jim to budou intenzivně, veřejně a vytrvale připomínat, že tohle je fuj.
80 - 100 poškozených měsíčně, co si stěžovali u "Spotřebitelské organizace" (jaké? zdroj?) - to je dost. Když si představím, že to je hodně malá nemlčící menšina...
Já O2 připomněl, že problém tu je a je snadno řešitelný - že stačí udělat jen jednu věc z těchto:
a) nepoužívat snadno zneužitelný header enrichment
b) nespolupracovat s podvodnými a od pohledu pochybnými firmami
c) ve výchozím nastavení mobilní platby zcela zakázat (kdo ví, že je potřebuje... je natolik schopný, že si je zvládne povolit)
Odpověď je, že "mé podněty předávají specialistům a pokud v tom udělají změny, budou zákazníky informovat."
Osobně to čtu jako: "No jo, no jo, to víš... Trhni si nohou. Vyřvi se a za čas tě to přejde, my si pojedeme po svém."
https://mobile.twitter.com/PremyslVacul ... 4592404482No smutné je, že ČOI, ČTÚ ani ČNB nemají odvahu říct, že tohle je špatně, protože by se jim to blbě zdůvodňovalo nějakým formálním zákonem nebo nařízením. A přitom je to tak jasný odrb.