Re: Zneužití účtu zákazníka O2 na podvodných webech

xtonda:
To řekněte O2.
Podle mne by se od těchto "služeb" měli operátoři úplně odstřihnout. Přidaná hodnota "služeb" nula, nespokojenost a pocit zneužití velký. Nechat jen mobilní platby tuzemských a bezproblémových ověřených služeb (jízdenky MHD, parkování...).
Nebo se úplně vykašlat na to, aby byl mobilní operátor poskytovatelem (zpracovatelem) plateb. Spousta lidí o této možnosti neví, že mobilní číslo lze použít také tak trochu jako platební kartu... a pak se diví.
U návštěvnické wifi v domácnosti by se dalo ještě tak trochu argumentovat tím, že musíte vědět, koho do ní pouštíte. Ale co třeba wifi pro návštěvníky v penzionu, malém hotelu...?
To řekněte O2.

Podle mne by se od těchto "služeb" měli operátoři úplně odstřihnout. Přidaná hodnota "služeb" nula, nespokojenost a pocit zneužití velký. Nechat jen mobilní platby tuzemských a bezproblémových ověřených služeb (jízdenky MHD, parkování...).
Nebo se úplně vykašlat na to, aby byl mobilní operátor poskytovatelem (zpracovatelem) plateb. Spousta lidí o této možnosti neví, že mobilní číslo lze použít také tak trochu jako platební kartu... a pak se diví.
U návštěvnické wifi v domácnosti by se dalo ještě tak trochu argumentovat tím, že musíte vědět, koho do ní pouštíte. Ale co třeba wifi pro návštěvníky v penzionu, malém hotelu...?