Zdravím,v pondělí přišlo:
Vazeny zakazniku, zalezi nam na tom, abyste mohl/la byt v kontaktu s Vasimi blizkymi. Proto Vam behem nekolika hodin poskytneme cerpani dat nad ramec stavajiciho balicku do 19. 9. 2024 23:59 zcela zdarma. Jsme tu pro Vas. Vodafone Business
Jak tu zprávu chápete
Já to pochopil tak, že do dnešní půlnoci by se mi data neměla počítat. A tak jsem na mobilu vypnul WiFi, protože internet doma mi jel, během velké vody u nás, hodně pomalu (< 1Mb/s). A také jsem si vyzkoušel měření rychlosti 5G, které překvapivě k situaci fakt frčelo 230/130 Mb/s. Ale včera dopoledne mě překvapila tato SMS:
Dobry den, u cisla 77xxxxxxx jste vycerpali 75% mesicniho objemu dat pro sluzbu OneNet Mobilni pripojeni. Zbyva 2,5 GB. Po vycerpani dojde ke zpomaleni datovych sluzeb. Doporucujeme provest dokup nebo nastavit automaticky dokup. Vice informaci najdete na onenetms.vodafone.cz. Vodafone 18.9.2024 11:18
A když se přihlásím do OneNet samoobsluhy, tak mi skutečně zbývají necelé dva GB do konce měsíce a přitom do dnešní půnoci by se data ještě neměla počítat, aspoň jsem to tak chápal