
Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
dj.kure píše:JáHledač píše:Jde někde vidět ta aktuální útrata?
Ano, jen ne v aplikaci. Stačí mobilní web moje.o2.cz, přihlásit se, vybrat telefonní číslo a úplně dole je položka “Pomoc a podpora”, kde vyberete “Aktuální čerpání za období”. Nechápu, že to je tak hloupě schované a v aplikaci to není vůbec.
Torns píše:dj.kure píše:JáHledač píše:Jde někde vidět ta aktuální útrata?
Ano, jen ne v aplikaci. Stačí mobilní web moje.o2.cz, přihlásit se, vybrat telefonní číslo a úplně dole je položka “Pomoc a podpora”, kde vyberete “Aktuální čerpání za období”. Nechápu, že to je tak hloupě schované a v aplikaci to není vůbec.
viz https://forum.mobilmania.zive.cz/viewto ... #p13872551
eetk píše:Dá se někde v O2 samoobsluze nebo v appce Moje O2 zjistit aktuální útrata za služby?
eetk píše:Dá se někde v O2 samoobsluze nebo v appce Moje O2 zjistit aktuální útrata za služby? Abych měl jistotu, že bude měsíční vyúčtování minimálně 600 Kč. ...
Jednotky z tarifu, balíčků a jiné zpoplatněné i nezpoplatněné jednotky za vybrané období. Neuvidíte zde jednotky za platby 3. stran (DMS, SMS jízdenky, platby přes internet apod.), za obsahové a jiné než telekomunikační služby (např. spojovací poplatek v zahraničí). Uvedené hodnoty nemusí být vždy aktuální, například volání v zahraničí můžete kvůli parametrům fungování sítě vidět se zpožděním.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků