od Rades24 23. 6. 2024 13:09
Sdílím poslední zkušennost s Data naplno na 24 hodin.
Aktivoval jsem v mobilní aplikaci.
Odečetl se 1z5, ale data se neaktivovaly.
V aplikaci zmizlo tlačítko "Aktivovat data", protože jsou jakoby aktivní, ale vlastně nejsou aktivní.
Volal jsem na 800 020202, neuměli to vyřešit, potvrdili, že nejsou aktivní, odkazali na chat, tam mě odkazali na report bugu. Nebyli schopni data zapnout ani na infolince, ani O2 Guru. Potřeboval jsem urgentně hotspot, pracovat, a jediné, co mi poradili na infolince, abych volal kazdou hodinu a požadoval reset počítadla, pokud mi data zase dojdou.
Nemám na to nervy. Aplikace je aktuální, instalovaná dnes. Mají tam očividně chybu, ale nejsou schopni to řešit, když ta chyba nastane. Nejste schopni si data zapnout v MojeO2, nejsou schopni to řešit oni na jejich straně.
A tlačítko také zmizlo, takže nejsem schopen si to aktivovat ani já, i kdybych využil další pokus.
- Přílohy
-

- data.png (89.81 ) Zobrazeno 1524 krát