O2 NEO+ Bronzový +12GB za 0Kč na léto 2024

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Ipanema 3. 9. 2024 12:09

hexacore píše:Takze finalni zaver.

Volal jsem dnes na podporu.

Tak ještě, že tak..... :tleskani Nevím jestli operátor to jen tak řekl, ale mně bylo řečený, že kdybyćh se neozval, jede mi to dál. SMS STOP jsem tedy ale odeslanou měl.

Pěkná bramboračka tady to s tím zrušením....
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod polda 3. 9. 2024 12:50

Tak šotek stejně jako při objednávání,kdy některé objednávky někam spadly.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Letadlo 3. 9. 2024 13:06

Tak včera odpoledne byly obě mé čísla v průběhu několika hodin zrušeny. Technicky (opět) selhali - nemůže být dneska problém zrušit klidně milion čísel v rámci několika málo minut i s probubláním do všech systémů. Ale tak nebylo to až tak hrozné a musím říct, že jsem jim křivdil. Jiné problémy jim trvalo vyřešit mnohem déle (nebo vůbec).

Roundup píše:V každém případě očekávám, že aspoň přijde mail s tím, že byla služba korektně ukončena, ať mám potvrzení.


Dostaneš vyúčtování, a to by mělo pro tyto účely postačovat. Sám čekám, že ještě dostanu vyúčtování dva. Jedno za období 1.-31. srpna a druhé za 1.-2. září. (Což potvrdí [doufám], že i toho 2. to bylo za 0 korun, i když už podle podmínek to mělo být zpoplatněné.)

sender21 píše:A proč si to myslíte? Přeci pošlu 2 - 3 SMS s informací o možném prodloužení a nikdo nezapomene..... . :D :D :D


A proč by to dělali? Uživatel jasně vyjádřil přání, že chce službu. Od začátku to bylo koncipováno, že je to placená služba na dobu neurčitou a první (až) tři měsíce jsou zdarma. Takže proč by měl zákazník dvakrát říkat, že něco chce? Takhle mi to připadá logické a běžné.

krothgu píše:Zároveň mám požádáno o přenos čísla na Kaktus. Přenos je naplánovaný na úterý. Nyní je číslo nedostupné, tak jsem zvědavý, zda zítra ožije pod jiným operátorem.
Pokud bylo číslo vedeno pod paušálním tarifem, tak po ukončení služby prý běží ještě měsíční lhůta, kdy lze (za předpokladu, že mám uschovaný OKU kód) číslo vytáhnout z hrobu zadáním přenosu k jinému operátorovi.


Jak to dopadlo? Zajímalo by mě, jestli je to kachna, nebo opravdu jsem číslo "zachránit i týden po zrušení? (Nevidím moc důvod, proč by to nemělo jít. Celý ten systém přenosů mi připadá mysteriózně neřízený žádnými pevnými pravidly.)
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krothgu 3. 9. 2024 13:45

Jak to dopadlo?

Včera číslo zrušeno u O2, pak bylo nedostupné, dnes ráno naskočilo u Kaktusu.
Nevím jak při rušení předplacenek, ale ten měsíční "grace period" při rušení paušálu uvádí i ČEZ mobil
I po ukončení využívání telefonního čísla u vašeho původního operátora máte právo přenést své stávající číslo k MOBILu OD ČEZ, a to po dobu nejméně jednoho měsíce ode dne ukončení smlouvy u jiného operátora.

https://www.cez.cz/cs/podpora/mobil/jak-prejit-od-jineho-operatora-a-ponechat-si-svoje-stare-telefonni-cislo
krothgu
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 3. 9. 2024 14:33

Já se vždycky v tomhle vlákně děsně pobavím. Všichni si musí pořídit to, co vlastně vůbec nepotřebují (ale je to zdarma) a pak se zase rozjede diskuse o tom, jak to nejde zrušit, jak se to komplikuje, kolik to koho stálo času. Kdybyste se na to příště vykašlali, ušetříte si tyhle starosti (sobě i operátorům, kteří se místo toho mohou věnovat skutečným požadavkům platících zákazníků) :))

Neberte to jako hate, jen takové povzdychnutí.
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hexacore 3. 9. 2024 14:57

Telecomu jsem sveho casu a pak i O2 platil dost. Jen na vytacenem jsem v roce 2003 platil prumerne 6k mesicne za DialUp a kolem 2k za mobil. Pak jsem se mucil s VF az poslednich nekolik tel jsem totalne spoky u TM.

To "zdarma" jsem vyuzil v podstate jen z 1/4 az 1/3 pro realne otestovani signalu jak v CR tak blizkem okoli a dale v EU a pochopil jsem, ze TM mi bohate staci a nemam potrebu vracet se a mucit se s puvodnimi opy.

Ta prilezitost na testovani byla k nezaplaceni, a vubec mi neslo o prachy, ze to je zlevnene, zdarma nebo nejak placene. Proste jako vzdy O2 nezklamalo a byl tam problem jak se zrizenim tak vypovedi.

Jednoduse sdilim svoji realnou zkusenost, ktera se nemusi slucovat s nazorem ostatnich jedincu v teto diskusi.
hexacore
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 3. 9. 2024 15:42

Napalm_death píše:Tak koukám,že se to táhne,tak schválně kdo na tom pojede nejdýl..

Pade na to, ze to budou ti, kterym to za 599 vyhovuje.
ze.us
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Jean_Valjean 3. 9. 2024 16:40

Ti by asi neodpovídali STOP přes SMS, když jim to vyhovuje a zůstávají.
Jean_Valjean
Junior

Odeslat příspěvekod TrustNo1 4. 9. 2024 13:17

Tak nasdílím sem mou zkušenost. V rodině dvě SIM, jedna v tabletu, jedna v 5G modemu. Na obou bylo požadované ukončení přes SMSku STOP.

V PO 2.9.2024 ještě plně fungovaly, dokonce i s balíčkem neomezených dat na 24 hod.

Odpoledne, cca. kolem 17:00 hod. obě ztratily signál a vymazaly se i z appky Moje O2.

Na poslední vyúčtování ještě samozřejmě čekáme.
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod 0055 4. 9. 2024 13:25

hexacore píše:Ta prilezitost na testovani byla k nezaplaceni, a vubec mi neslo o prachy, ze to je zlevnene, zdarma nebo nejak placene. Proste jako vzdy O2 nezklamalo a byl tam problem jak se zrizenim tak vypovedi.


Pod to se muzu podepsat. Mne se to zridit nepodarilo protoze z nejakeho duvodu to vzdycky kleklo u aplikace moje O2. Podarilo se mi az na manzelku. Se zrusenim jsem cekal podobny opruz tak jsem cislo prevedl po kaktus .
0055
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 4. 9. 2024 13:31

Já O2 mám asi rok, tehdy jsem využil možnosti O2 Family - tarif Stříbrný (což byl neomezený s internetem o rychlosti 10Mbit/s). Cena byla skvělá (599,- měsíčně a 300,- odměna od O2). Pak to přešlo pod čisté O2, kdy jsem přešel na O2 Neo+ Zlatý Family (taktéž neomezeno + 20Mbit/s internet). Cena byla o 100,- měsíčně vyšší. Vyžádáním OKU cena stažena opět na 599,- Kč.

Ohledně signálu - přes 20 let používám VDF jako primárního operátora, mám aktuálně 22 čísel pod smlouvou. Nikdo si nějak zásadně na signál operátora nestěžoval, já také ne. Naopak - O2, které mám poslední rok na svém primárním čísle zjišťuji, že místa, kde VDF signál má (západ / Karlovarsko), tak O2 dost často EDGE, nebo vůbec nic. Plzeň a blízké okolí je v pohodě, větší města, střed republiky... asi OK, ale zrovna ten západ je tady nejslabší. Ani T-Mobile nemá takový problém.

Čili nebýt té ceny, tak O2 nemá šanci.
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aheloj 12. 9. 2024 19:29

Je bezne abych i 3 mesice po aktivaci Neo+ Silver jel neomezenou rychlosti?
Aheloj
Junior

Odeslat příspěvekod Milos 12. 9. 2024 22:38

Běžné to není, buď za to rád :-)
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod dj.kure 12. 9. 2024 23:08

2Aheloj: je otázka, kde to měříš. Speedtest ukáže vždy plnou rychlost sítě. Koukni třeba na fast.com.
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hexacore 13. 9. 2024 18:42

Dnes dorazilo finalni vyuctovani za 0,- Takze vse OK ukonceno.
hexacore
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků