Android nemám, tedy neporadím. S Nokií to jde snadno přetáhnout myší a práce na 0-3 minutky to dát do TXT.
Kazdopadne od vygenerovani PAC ID (od prijmu prvni SMS s timto cislem) do doby, nez to donutis opousteneho zadat do systemu CNCPAC, nesmi uplynout !10 pracovnich! dni, tedy mas cele 2 tydny, musis brat v uvahu posledni devaty den, ze Vodafone se to nebude chtit zadat (asi maji tendence to nezadat a presmerovat te na retence), ze bude mit "vypadek systemu", ze bude mimo pracovni dobu CNPAC centra mimo 9-17h apod. vychytavky. Bohuzel u VF to jinak, nez pres operatora zadat uz nejde, drive to slo pres web.
A o2 v tech SMSkach take zda se mi chybuje:
20. června mi O2 napsalo, že už mám jen dva dny, abych nahlásil u svého operátora přenos.
- tohle totiz poslou i kdyz to opravdu v procesu je, ted jde o to kam jsi volal
jednoduse napis na
-----------------------------
podatelna@ctu.cz
mobilni cislo: 123456789
opousteny: Vodafone CZ
prejimajici: Telefonika O2 CZ
Pozaduji proverit, proc prenos meho mobilniho cisla byl zrusen a ktery operator a cim konkretne pochybyl a jaka opatreni provedete, aby se situace neopakovala.
Jmeno
-----------------------------
a dej sem pak vedet, o vic se starat nemusis... Prenos si zadej znova prenos a vznikla li ti skoda, zadej po vinikovi nahradu.
kdyz to neudelas, budou si stale delat jako ze nic ...