abctrutnov píše:lze přenášet číslo i opakovaně? Tedy od druhého operátora k dalšímu (3) operátorovi?
zkoušel jsem přenos od nového operátora k dalšímu a píše to:
Na tomto čísle již došlo k úspěšnému přenosu čísla, další přenos čísla není možný.
nebo existuje nějaký časový limit po kterém lze od nového operátora odejít k dalšímu?
Nebo je obecně možné přenést číslo jen jednou a již nikdy více?
Nejspíš si pleteš příchod a odchod.
Příchod k operátorovi má (asi) každý někde jako klikací možnost v nějaké té své samoobsluze, naopak odchod, tj. vyžádání si ČVOP, někde pěkně skrytý, většinou jen zastrčeně popsaný ve VOP. Což má i vcelku pochopitelnou obchodní logiku, příchod nové dušičky je třeba na oči vystrčit, naopak popis jejího odchodu zastrčit
Takže ty se zřejmě díváš do samoobsluhy té tvé aktivní sim pod nějaké to tlačítko "Přenos čísla", kde např. u Tescomobile přesně tuto hlášku "Na tomto čísle již došlo k úspěšnému přenosu čísla, další přenos čísla není možný." vidíš. Což je ovšem chyba, tam už nemáš od dokončeného přenosu čísla co dělat.
Příklad (popisuji situaci, že jsi teď u Tescomobilu (u Bleskmobilu v samoobsluhe je to podstatě stejné)):
Tedy kdysi jsi u někoho získal ČVOP, poté jsi ho v samoobsluze budoucího operátora pod tlačítkem "Přenos čísla" (nebo jinou formou) spolu s tím přenášeným číslem Tescomobilu sdělil, a poté po pár dnech jsi měl to staré číslo u Tescomobilu. Ale zároveň se ti tam namísto kolonek k vyplnění objevila již jen ta hláška. Tedy když chceš zas utéct jinam, musíš si nějak zjistit (každý to má jinak), jak tam kde teď jsi, požádat o ČVOP, a na to v asi v žádné samoobsluze tlačítko nenajdeš

. Pak už nic víc od starého nepotřebuješ, a
o přenos si budeš zas žádat jen u toho nového!