Přenositelnost mobilních čísel [faq+diskuze]

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Snekac 24. 2. 2011 10:01

Myslíš, že kdybych si tu psal smyšlenky a domněnky, že bych tu byl administrátor? Jaký má smysl ti odpovídat... Ne, vymyslel jsem si to a záměrně tu šířím bludy ;-)
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RedTop 24. 2. 2011 12:44

Z aktuální zkušenosti mi přijde 15 dnů jako bezproblémově dosažitelná doba. Přenesl jsem 3 tarifní čísla od O2 k VF. V pátek 11.2. kolem 15:30 jsem požádal o přenos a podal výpověď, v pondělí nastalo přemlouvání ze strany O2 (500 min měsíčně mi je celkem na nic), v úterý došla SMS o úspěšné identifikaci objednávky, ve čtvrtek byla objednávka ověřena, číslo uvolněno a VF navrhl datum přenesení na čtvrtek 24.2., které jsem do večera podle potřeby mohl posunout na pozdější termín. Přenos byl tedy dokončen 14. den brzy ráno od podání žádosti, možná kdybych požádal v pondělí, dal by se vynechat jeden víkend a přeneseno by bylo následující pátek.
Naposledy upravil RedTop dne 24. 2. 2011 21:20, celkově upraveno 1
RedTop
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vpe 24. 2. 2011 20:06

Zřejmě jsi to zadal v pátek ráno, patrně před 17h.
A ano, bylo 14 až 15 den (jak které číslo z asi 20ti co jsem řešil).

Přenos je vždy ráno k 6:00 přesně (pokud vše funguje).

Snekac: myslet znamená ho.no vědět, buď uveď konkrétně, kdy a co za 10 dnů anebo... to je stejné jako s tím inkasem, o kterém jsi slyšel pohádku u vás?

Opouštěný mobilní operátor je povinen sdělit výsledek ověření objednávky přejímajícímu operátorovi prostřednictvím společného řešení a účastníkovi bez zbytečného odkladu, a to v případě předplacených karet nejpozději do dvou provozních hodin (což je 9-17h v prac. dnech) a v případě písemné smlouvy do tří pracovních dní od obdržení projevu vůle účastníka směřujícího k ukončení nebo dalšímu nepokračování smlouvy dle podmínek sjednaných touto smlouvou.

I kdyby to nakrásně operátor nějak udělal, že že naplánuje dříve jak na 15 den, tak i tak 14-3 = 11 dnů a ne 10, proto mě velmi zajímalo, kdy a kdo přenesl číslo DO 10 dnů, jestli to OPRAVDU jde, tečka.
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 24. 2. 2011 21:50

Tak jsem ti tu našel pár příkladů, kde přenos proběhl do 11 dnů (tedy i méně). Tady, tady, tady, tady, tady v tomto tématu a třeba na Lupě zde.

Laskavě si podobné výlevy schovej pro své známé, kteří ti to snáší. Já jsem mimochodem psal zhruba 10-20 dní, tedy obvyklou lhůtu, nikoliv přesná data ;-)
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 24. 2. 2011 22:25

Příspěvky z roku 2006? Opakuji otázku:

"Máš to OPRAVDU vyzkoušené, nebo si to jen myslíš?!" Za 10 dnů...

Odpověz ANO/NE, a hotové. Opravdu šířit neověřené info jako fakt se mi moc nelíbí, na infolinkách pak slýcháme 7-14 dnů apod. Domnívám se, že za 10 dnů číslo přenést nelze stihnout a že by to nemělo trvat >15 dnů, to je známé, já osobně mám 14 až 15 dnů.

Navíc z většiny tvých příspěvků není jasné, kdy přesně vygenerovali PAC (u přebírajícího) a kdy přesně (čas) ho předali opouštěnému, tak to těžko měřit, takže jsem chtěl vědět, jestli ty to můžeš potvrdit, protože tobě se dá věřit.
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 24. 2. 2011 23:06

Ty poslední příspěvky máš přeci z roku 2010. Proč by ti lidé lhali? U předplacenek v tom přece není žádný zádrhel, pokud během 1 dne je vyřízeno uvolnění čísla a datum přenosu se stanovuje za 5 pracovních dní, tak pokud je dostatečně volných termínů není důvod aby to probíhalo 15 dní. Ano, ne já přímo, ale v mém velmi blízkém okolí tyto přenosy proběhly i zhruba za těch 10 dní. Ale je to diskuze o ničem, já jsem jen uvedl přibližný rozsah pro dobu přenosu, logicky většina bude někde uprostřed... Nechápu proč se tu chytáš 10 dní...
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dragonflycz 27. 2. 2011 11:02

Zkušenosti přenosu z předplacenky od o2 na T-mobile, je nutný puk (jeho sdělení stojí 99,- , pokud máte kartu registrovanou tak 49,-) , pro uvolnění čísla se posílá sms. Hned druhý den po odeslání bylo číslo uvolněno a hned přišla sms od T-mobile že k přenosu dojde z noci ... tedy za 5 dní ... celý přenos trval tedy necelý týden..
Za poslední dva měsíce jsem přenášel 21 telefonních čísel k T-mobile (pod rámcovou smlouvu) Nejdéle trvalo přenášení paušálního čísla od O2, tam průměrně jedno číslo trvalo 21 dní než se přeneslo. Od vodafonu jsme se vždy vešli do 14 dnů. A nakonec předplacenky, ty byly vyřízeny průměrně do 10 dnů.

Tak zaplatbůh, už to není jako v listopadu, kdy jsem čekal na přenos od O2 , 31 dní a 31. den mi přišla sms kdy v procesu přeneseni nastala chyba a je nutné celý proces opakovat. To jsem musel řešit novým číslem.....
Dragonflycz
Junior

Odeslat příspěvekod Dragonflycz 27. 2. 2011 17:57

No jak kde :-D mě přijde že nefunguje komunikace mezi prodejnami :-d a vždycky to tak není ;-)
Na prodejně v Plzni Olympii mi účtovali 49 korun, mám i doklad. ;-) Kamarádce to zase v jiné pobočce jen prostě řekli a neplatila nic (taky má předplacenku, ale prodejnu radši neuvedu). Ale je pravda oficiálně je to 50 korun...
Stejně tak zrušení pevné linky, že prej to jde jedině zavoláním na číslo 800 123 456, v solní v Plzni přijdete, nahlásíte že chcete zrušit pevnou linku a oni s Vámi sepíšou výpověď, odzkoušeno v prosinci 2010...Další bylo při aktivaci služeb, na jedné prodejně to nešlo (prý jedině zavoláním na *11, na druhé prodejně ano....Taková je má zkušenost.
Dragonflycz
Junior

Odeslat příspěvekod vpe 28. 2. 2011 00:46

1) co předplacenku přehodit na Zero, pokud nevíte PUK, pak vráti i kredit z předplacenky myslím :-D

2) mluvil jsem s čtu a lhůty uvedené v oop musí být dodrženy, jak si to operátoři zařídí je prý jejich problém, takže >16 dnů by to trvat nemělo., pár podnětů a bude vymalováno.

Ad prodejny - to "nejde", ono se jim mnohdy nechce, z rušení nic nemají a i ten prodavač je hodnocen od výsledků, přijmout výpověď imho pobočka (se stejným IČ, ne franšíza) musí, jenže jak je k tomu donutit. Jedině sdělením, že nemáte telefon a nikam volat nemůžete, případně dojít před zavíračkou a neodejít dříve, než ji přijmou...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bucky.m 16. 3. 2011 14:08

Pridam svoji zkusenost s prenosem cisla od 02 k VF,ze v tom mam Vodafone v posledni dobe bordel by bylo znamo,ale ze az tak velky:
Zazadano o prenos cislo od O2, zaslad kod a objednany sluzby u Vodafone,zdeleno datum a cas prenosu vse standartni proces.
Vcera dosla sms ze cislo bude uvolneno od 0:00 do 6:00 rano vstanu a dam novou sim a pise mi to hlasku "chyba registrace sim" a nebo ze cislo neexistuje,takze problem u Vodafone.
Na prodejne mi ted rekli ze maji technicke potize a ze cislo muze byt uvolneno az za 5 dni v nejlepsim pripade.
Jsem fakt znechucen,sluzbami v CR, myslel jsem ze VF patri k nejferovejsim operatorum.Je to pro me dost problematicka situace,prace,firma a nedostupnost cisla,to by se nemelo stavat.
Vodafone horsi a horsi..
E60->N82->E52->E6
bucky.m
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 18. 3. 2011 11:07

Dobrý den, kvůli softwarové chybě jsme od úterý do dnešního rána mimořádně odstavili část našich systémů, přes něž probíhá aktivace části SIM karet a změny služeb. Chyba je už opravená. V současné době pracujeme na odstranění jejích následků, proto mohou být aktivace některých SIM karet, včetně SIM karet přenesných od jiných operátorů, zpožděné. Velmi se omlouváme za komplikace a děkujeme jim za trpělivost. Věříme, že nadále už budete s našimi službami spokojen. Jana, tiskové oddělení
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Cooker 18. 3. 2011 18:49

Milí zástupci firmy Vodafone, jděte s těmito plky do řiti! Omíláte neustále dokola již 1000x vyřčené, ale "štěpné" informace nebo (nedej bože) přímo řešení problému nikde.
Samsung Galaxy NOTE10 Lite
Dell Inspiron 15 7559 + HP ProBook 430 G5
Cooker
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 18. 3. 2011 22:13

chyba je odstranena, pracujeme na odstraneni, aktivace mohou byt zpozdene. nejlepe tak az v pondeli, nebo za tyden.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 18. 3. 2011 22:15

On vodafone ani neuvolňuje čísla včas, takže nejen přejímání (to je dlouhodobý problém), ale i opouštění dělá Vodafonu vážné problémy ...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 23. 3. 2011 21:30

chtěl bych se optat k 23.2. bylo číslo přeneseno od T-M k VDF,okamžitě ten den byl zablokován přístup na můj t-mobile,jelikož vyúčtování chodilo pouze elektronicky-na email zasílat nešlo,ale chodilo i sms tak sem si říkal že faktura přijde aspoň smskou nebo běžnou poštou, ale nepřišlo pořád nic,přitom by měla přijít faktura za běžné účtovací období do 20.2. a pak ty zbylé tři dny asi další.volat se mi jim nechce,nevím proč bych kvůli tomu měl provolávat peníze na infolinku, jelikož zelenou nemají a čekání na operátora někdy bejvá dlouhý,jak by to ale bylo kdyby po mě pak chtěli nějaký penále?je snad jejich povinnost mi fakturu nějak dodat,mají poštovní adresu, číslo i mail, ani na jedno nic nedorazilo tak to není moje vina, nebo se musím doprošovat aby mě laskavě poslali fakturu?
JayDeeSq
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků