Podraz Eurotelu!!!

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod dejvidek 2. 1. 2006 21:00

Určitě nám dej vědět, jak to dopadne.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod mmissullkaa007 2. 1. 2006 21:07

Doufám že to dopadne dobře pro stávající zákazníky.
mmissullkaa007
Junior

Odeslat příspěvekod detol 2. 1. 2006 21:35

mmissullkaa007 píše:Doufám že to dopadne dobře pro stávající zákazníky.a/quote]


A coz takhle pockat par mesicu, az zas cena klesne a snizit si ji jeste benefit bodama, kdyz jsi u ET dlouho? Klesnout muze i proto, ze budou chtit lakat lidi az tu bude prenositelnost cisel ...
detol
Junior

Odeslat příspěvekod mmissullkaa007 2. 1. 2006 21:50

To taky jde, ale benefit body taky od novýho roku změnili a to tak, že bylo 1000 Kč sleva za 2500 bodů a nyní je 1000 Kč za 3000 bodů. Ale pochybuji, že jeho cena klesne na 3995 Kč za kterou ho nabízeli v listopadu.
mmissullkaa007
Junior

Odeslat příspěvekod sandra 2. 1. 2006 22:08

Mišulko, proboha dej si mokrej hadr na čelo, tato diskuze s tebou jak pozoruju je velice plodná. :lol:
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod mmissullkaa007 2. 1. 2006 22:15

Když se o to nezajímáš, tak ani nepiš a svůj názor si nech pro sebe.
mmissullkaa007
Junior

Odeslat příspěvekod sandra 2. 1. 2006 22:17

No já s tím opravdu problém nemám. 1, Nokii N70 mám už skoro 2 měsíce za nějakech 14500Kč 2, mám T-Mobile :lol:
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Martas06 2. 1. 2006 22:33

Souhlas,taky bych si ji radsi koupil ve volnym prodeji,nez "dotovat" zlodejskyho operatora!!
Martas06
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Abubakary 3. 1. 2006 02:34

Ty si ji snad chceš tak moc koupit, že pociťuješ podraz? Je pravda, že toto zrovna nejni hezké..."operátor si vyhrázuje upravovat podmínky promo akcí".
Abubakary
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 3. 1. 2006 09:46

Já si stejně nemohu pomoct, ale jsi u Eurotelu, tak nechápu proč tyto věci řešíš? Vždyť sama říkáš, že jsi u něj dlouho, tak asi i Eurotel znáš, ne? Kdyby sis tak raději pořídila jiného operátora, když Ti ten nevyhovuje... Zvláště když za téměř týden budeš mít tu možnost. Být Tebou tak bych napsal reklamaci, a pokud jí neuznají, tak bych počkal na ceny mobilů po spuštění přenositelnosti...
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mmissullkaa007 3. 1. 2006 19:17

Tak po jednáni s reklamačním oddělením eurotelu jsem neuspěla.Ř ekli, že je to jejich marketingová strategie a vic se se mnou nebavili. Věc se má tak, že když jsem někde tak dlouho předpokládala bych péči operátora o své stávající zákazníky. Na prodejně eurotelu mi telefon slíbili v termínu 2-3 týdnů( v listopadu roku 2005), nestalo se tak (do konce roku 2005 jiná cena) a nyní si ho mám pořizovat za téměř dvojnásobnou cenu? Co se týká Benefit bodů již nejsou tak výhodné jak bývaly, ale o takových věcech eurotel informovat nebude. Po této zkušenosti se chystám využít služeb jiného operátora.
mmissullkaa007
Junior

Odeslat příspěvekod sandra 3. 1. 2006 20:10

Mišulko, fakt mi přijdeš, nezlob se na mě jako rozmazlená holčička, když na ten telefon nemáš, tak si ho nekupuj, markertingový tah je úplně normální, nevim co si myslíš, že Eurotel bude čekat zrovna na tebe? Promiň ale už jsi s tím směšná. Tvoje problémy na naši hlavu.
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Já Osobně 3. 1. 2006 20:45

Pokud byla v pořadníku za starou cenu tak by snad měla telefon dostat za starou cenu, ne? Nepřeháněj Sandro...

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Vladco 3. 1. 2006 20:56

[quote="Já Osobně"tPokud byla v pořadníku za starou cenu tak by snad měla telefon dostat za starou cenu, ne? Nepřeháněj Sandro...

Já Osobně 8) /quote]
To každopádně :!: Pokud je o tento mobil takový zájem, a byl na pořadníky, takových "postižených" lidí musí být spousta. Je třeba "přitlačit" na ET ve "větší síle lidí".
OxidVodný
Vladco
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 3. 1. 2006 22:49

Jsem přesvědčený, že ani není nutné tlačit ve větší síle. Myslím, že dopis na reklamační oddělení by to napravil.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků