Jo jo, přestože měl Oskar moc daleko k dokonalosti v některých oblastech, tak si určitě nejvíce lidí získal právě svým přátelským nearogantním přístupem, svými skvělými cenami a moderním prostředím ovládání služeb... Byl to určitě jediný operátor který kladl větší důraz na zákazníka než na výši zisku. Paradoxně bych řekl že se mu to vyplatilo - spousta lidí má Oskara ráda a není jim líto i celkem dost utrácet - a tak z Oskarka byl operátor který na první pohled neměl zisk na prvním místě, ale v důsledku jeho zákazníci utráceli nejvíce. Každopádně jsem optimista a věřím, že Vodafone si bude vážit toho co vybudoval Oskar... Když to spojí s dalšími službami, tak se lidé ani nezaleknou změněných méně výhodných tarifů a budou mít Vodafone neustále rádi... A XXXTeens bude víc a víc prudit, T-Mobile bude ztrácet zákazníky, a jednoho dne se třeba dočkáme, kdy XX bude chválit i Vodafone
2 Tweak: Bezva nápad, kdyby se to dobře zorganizovalo, mohlo by se to povést! Musel bys ale sehnat pár spolehlivých nadšenců, ne lidi z tohoto fóra - tady by asi ten smysl nepochopili.. Zní to jako blbost, ale bylo by to určitým způsobem poděkování lidem, kteří se u Oskara na tom všem podíleli, a třeba by to mohlo i ovlivnit samotné vedení Vodafonu, když by si uvědomili, co znamená Oskar

Každopádně něco by určitě vymyslet šlo!
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...