Vodafone se představuje: živé zpravodajství z tiskovky

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Wolfov 31. 1. 2006 14:06

Jendis píše:Na druhou stranu, placete tady vsichni, ze chybi neco pro stavajici zakazniky a ze se vlastne nic nemeni... Ale to ste prece chteli, ne? Diskuze uz mesice dopredu jsou plne strachu, jak vodafone hnedka strasne zdrazi apd... a je vse pri starem. Nemeli bychom byt radi aspon za to? 8)


???To prece nemuzes myslet vazne!Vzdyt podle meho nazoru mnoho lidi neslo od oskara(ale i naopak)protoze by prisli o cislo.Ted je mozne odejit i s cislem.Nekteri tedy jeste cekali,co provede VF a podle toho se chteli rozhodnout.A co udelal?Pro stavajici nic.Takze Ti,kteri chteli prestoupit na jiny vlak klidne prestoupi,ale zavazadla si nechaji dovest jeste VF(akce pro nove zakazniky-pausal na mesic zdarma)...
Pravda má jednu velkou výhodu: člověk si nemusí pamatovat, co řekl.

>>>>-- N E50--<<<<
Wolfov
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jendis 31. 1. 2006 14:12

Wolfov píše:
Jendis píše:Na druhou stranu, placete tady vsichni, ze chybi neco pro stavajici zakazniky a ze se vlastne nic nemeni... Ale to ste prece chteli, ne? Diskuze uz mesice dopredu jsou plne strachu, jak vodafone hnedka strasne zdrazi apd... a je vse pri starem. Nemeli bychom byt radi aspon za to? 8)


???To prece nemuzes myslet vazne!Vzdyt podle meho nazoru mnoho lidi neslo od oskara(ale i naopak)protoze by prisli o cislo.Ted je mozne odejit i s cislem.Nekteri tedy jeste cekali,co provede VF a podle toho se chteli rozhodnout.A co udelal?Pro stavajici nic.Takze Ti,kteri chteli prestoupit na jiny vlak klidne prestoupi,ale zavazadla si nechaji dovest jeste VF(akce pro nove zakazniky-pausal na mesic zdarma)...


Nemyslim si, ze odpusteni jednoho mesicniho pausalu (nebo treba 100 minut jednorazove navic) je padny duvod, zustat u operatora. Jestli ale na to nekdo cekal a nedockal se, nema proc bejt sklamanej, at prejde rovnou kam mu je libo
Jendis
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod offline 31. 1. 2006 14:14

Hastatus píše:Odpověď je podle mě taková, že internetová SMS brána asi skončí. Spíš jsem to vydedukoval tak, že všechny stránky http://www.oskarmobil.cz/něco mají svůj protějšek ve http://www.vodafone.cz/něco, pouze ob]sms.oskarmobil.cz nemá alternativuu/b] v sms.vodafone.cz, tak si asi zanedlouho z netu nenapíšeme. Navíc jsem se díval na stránky i jiných vodafonů a zatím jsem na internetovou sms bránu nenarazil :pozor2o/quote]


to je kravina...https://samoobsluha.oskar.cz/ taky nema svuj protejsek na vodafone.cz...

spis slozitejsi aplikace proste nejsou jeste na nove domene a v nove databazi....je tam jenom prezentace ceniky, fotky...ale aplikace jiz ne... :pozor2
offline
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MASH 31. 1. 2006 14:14

Ehm, nejak nerozumim. A cim me jako chce Vodafone nalakat na jeho sluzby? Proc bych mel prejit od T-Mobilu a nebo Eurotelu k Vodafone? Proboha, kdyby mi vyhovoval Oskar, tak bych tam preci sel uz davno! Trosku mimo!
Opravdu tezke zklamani!!! Skutecne jsem cekal totalni zmeny na poli tarifu, cenove bomby, zvyhodnovani, akce, nove nabidky sluzeb... Tohle je totalni propadak! Vlastne jedna zmena tu je: Zdrazeni roamingu. Príma :-)
Pomalu zacinam litovat, ze misto Vodafonu tu neni Orange... Ten by se jiste snazil!
Naposledy upravil MASH dne 31. 1. 2006 14:15, celkově upraveno 1
MASH
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod traveller 31. 1. 2006 14:15

Marek L. píše:Tisková konference končí, je čas na otázky a odpovědi.

• Spustíte zítra i portál Vodafone Live? Co Eurotel?

Zítřejším dnem Live nespouštíme.

i](omlouvám se, ale nestíhám zapisovat)a/i]


A co třeba diktafon.. dozvíme se něco dalšího??
traveller
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 31. 1. 2006 14:16

MASH píše:Ehm, nejak nerozumim. A cim me jako chce Vodafone nalakat na jeho sluzby? Proc bych mel prejit o T-Mobilu a nebo Eurotelu k Vodafone? Proboha, kdyby mi vyhovoval Oskar, tak bych tam preci sel uz davno! Trosku mimo!
Opravdu tezke zklamani!!! Skutecne jsem cekal totalni zmeny na poli tarifu, cenove bomby, zvyhodnovani, akce, nove nabidky sluzeb... Tohle je totalni propadak! Vlastne jedna zmena tu je: Zdrazeni roamingu. Príma :-)
Pomalu zacinam litovat, ze misto Vodafonu tu neni Orange... Ten by se jiste snazil!!/quote]

ja doufal, ze z Eurotelu bude Vodafone jak uz tomu bylo blizko a jsem rad, ze se to nestalo...
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Švejk (novy) 31. 1. 2006 14:18

Na Pankráci Vodafone dnes odpoledne odkryl první svůj reklamní plakát na bilboardu. Místo ruky je tam šťastná slečna a u ní text, něco jako že mají super pokrytí :shock:
Švejk (novy)
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wolfov 31. 1. 2006 14:24

Jendis píše:Nemyslim si, ze odpusteni jednoho mesicniho pausalu (nebo treba 100 minut jednorazove navic) je padny duvod, zustat u operatora. Jestli ale na to nekdo cekal a nedockal se, nema proc bejt sklamanej, at prejde rovnou kam mu je libo

Ja jsem mel na mysli nejake nekolika mesicni vyhody,nebo dokonce nejake minuty na vic do pristi zmeny tarifu,zdarma sms pres vikend po dobu jednoho roku,atd....treba T-mobile ma podobne akce,pricemz neslavil zrovna prichod na trh a ET minuta za korunu a po 3 minutach zdarma...

//Ivo M.: upraveno; zkracujte prosim citace
Pravda má jednu velkou výhodu: člověk si nemusí pamatovat, co řekl.

>>>>-- N E50--<<<<
Wolfov
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vincent 31. 1. 2006 14:51

Wolfov píše:Ja jsem mel na mysli nejake nekolika mesicni vyhody,nebo dokonce nejake minuty na vic do pristi zmeny tarifu,zdarma sms pres vikend po dobu jednoho roku,atd....treba T-mobile ma podobne akce,pricemz neslavil zrovna prichod na trh a ET minuta za korunu a po 3 minutach zdarma...

škoda že nemáš nějaký vysoký postavení ve vodafonu:) Kdyby něčím takovým začali svůj příchod na trh mohli by jsme opravdu slavit..ale asi by jsme se měli zase vrátit k realitě :) Ale jak někdo psal...můžeme bejt rádi že všechno zůstalo při starým..mohlo by bejt i hůř.

//Ivo M.: upraveno; zkracujte prosim citace
Vincent
Junior

Odeslat příspěvekod andels 31. 1. 2006 15:08

Nevim ale me celkem zere to ze klasika pro stavajici zakazniky zase nikdo nic nedela!..Co to je?...za to ze sme mu verni tak on se nebude starat?... prvni minus, dale celkem mi vadi ze oskar odchazi bojim se vystupovanivodafonu jako takoveho. Oskar mel hodne osobni vztah se zakaznikama...T-mobile a Eurotel se dycky tvarili tak suse..., dale nechcu mit trapny napis na displeji jako Vodafone CZ to CZko by me teda pekne zralo...doufam ze aspon u nas zustane stale levnym...mozna bude zmena v kreditech...no jeste nedelejme zbytecny zavery...myslim ze jeste hodne prekvapi...protoze jinak by nebyl jednickou to da rozum ne? ;)
andels
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tommy:-) 31. 1. 2006 15:15

andels píše:Nevim ale me celkem zere to ze klasika pro stavajici zakazniky zase nikdo nic nedela!..Co to je?...za to ze sme mu verni tak on se nebude starat?... prvni minus, dale celkem mi vadi ze oskar odchazi bojim se vystupovanivodafonu jako takoveho. Oskar mel hodne osobni vztah se zakaznikama...T-mobile a Eurotel se dycky tvarili tak suse..., dale nechcu mit trapny napis na displeji jako Vodafone CZ to CZko by me teda pekne zralo...doufam ze aspon u nas zustane stale levnym...mozna bude zmena v kreditech...no jeste nedelejme zbytecny zavery...myslim ze jeste hodne prekvapi...protoze jinak by nebyl jednickou to da rozum ne? ;)


to je ono.. eurotel to konecne pochopil, ze udrzet zakaznika je dulezitejsi nez ziskat noveho, mne ted treba aktivovali max tarif a nemusel jsem se uvazat na dva roky.... oskar vodafone to nechape stale :(
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Ivo M. 31. 1. 2006 15:15

traveller píše:A co třeba diktafon.. dozvíme se něco dalšího??
Ivo M.
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BLAZ 31. 1. 2006 15:20

:arrow: Bohužel, taky jsem zklamám přístupem ke stávajícím zákazníkům. Samozřejmě, že preferují nové zákazníky a snaží se jim foukat moučkovej cukr do řiti. Ovšem stačilo původním uživatelům dát třeba jen 50 SMS zdarma, ať staří zákazníci vidí, že na ně jejich operátor myslí...Takhle to vypadá "už vás máme a stavte se třeba na hlavu"...krátkozraký při přenositelnosti čísel. Zákazník loajální ke značce se rodí těžce, ale loajalita se lehce ztrácí.
BLAZ
Junior

Odeslat příspěvekod chlup 31. 1. 2006 15:32

Obzvlaste kdyz ted nema nikoho loajalniho ke znacce nebot Oskar uz neni a Vodnika malokdo zna a skoro nikdo nema k nej nejaky vztah. Zatim to je fakt nestastne, cekal sem vice. No, uvidime zitra.
Paegas => Oskar => Oskar Vodafone => Vodafone CZ => ?????
chlup
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SmartBOY 31. 1. 2006 15:42

St@B píše:Když dostali prostor pro otázky, chovala se většina novinářů jako dutá školní třída při zkoušení... Copak je nenapadlo nic, na co by se zeptali?
Jinak mě - jako dlouholetého zákazníka Oskara - samozřejmě mrzí, že pro stávající zákazníky není připravena žádná "pozornost".p/quote]


Souhlas. Zkusil jsem Jakubovi Hrabovskemu poslat par otazek, u kterych jsem cekal, ze se na nej zepta Marek a spol. z MobilManie. Bohuzel tam bylo vcelku ticho... :-/

Dobry den, Jakube,

mam na Vas nekolik dotazu, na ktere jsem nikde nenasel odpovedi.

1/ Co se tyce noveho roamingoveho ceniku, jakym zpusobem a za jakou cenu bude zpoplatnen hovor uskutecneny mistne, napr. v ramci Velke Britanie na pevne linky? Pokud se bude jednat o klasicky odchozi hovor za 30Kc, tak zde ciha dalsi razantni zdrazeni, o kterem se zatim jeste nepsalo (pokud pominu sjednocene zeme do zon).

2/ Proc jste nezavedli alespon Vami preferovany "jednoduchy a vyhodnejsi" roamingovy cenik soubezne s tim puvodnim a nenechali na zakaznicich, aby si rozhodli, jakym zpusobem budou chtit volat? Nekdo da prednost slozitejsimu ceniku a prijemnejsim cenam a uctovani napr. 15+15, nebo alespon 60+1?

3/ Bude tento cenik platny pro vsechny tarify, tedy i pro Slysim Vas a Dohodu s Oskarem?

3/ Kdy toto zdrazeni hodlate vyvazit Vodafone Passport?

4/ Jakou akci nabidnete i stavajicim zakaznikum? Nabidnete nejakou vubec, anebo se neustale budete zamerovat na zakazniky nove?
SmartBOY
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků