Klamava reklama Vodafone

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod olgojchorchoj 1. 2. 2006 22:02

Uzijte si kazdou vterinu......To zazni na konci nove reklamy.Jak si mam uzit kazde vteriny kdyz je hovor uctovam 60+1 a roaming 60+60 jinak reklama je nudna nicnerikajici.
olgojchorchoj
Junior

Odeslat příspěvekod hotspot 1. 2. 2006 22:03

:D Tak tohle je vtip dne :D Proč to bereš tak doslova? :D Obyčejný reklamní slogan... ;)
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt." - Mark Twain
hotspot
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já Osobně 1. 2. 2006 22:03

Užijte si každou vteřinu, stejně vám skrouhnem celou minutu :lol:

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod olgojchorchoj 1. 2. 2006 22:37

je to jako kdyby ti rikali - kup si litr limonady lahev by byla litrova ale napln jak kdy nekdy treba 0,25 l nekdy 0,5 l :hm
olgojchorchoj
Junior

Odeslat příspěvekod Já Osobně 1. 2. 2006 23:50

Spíš jako by říkali, užij si každý mililitr. Ale kdybys měl těch mililitrů třeba jen 20, stejně naúčtují celý litr :mrgreen:

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Majk 2. 2. 2006 00:08

20 vterin si uzijes ty, 40 vterin si uzije VF :-)
Nokia 5110 -> Philips Azalis 288 -> Sam X450 -> Moto V360 -> Nokia N70 -> ZTE Blade -> Huawei G600 -> inew V3 -> Ulefone Be Touch 2 -> LG Flex 2 (+ nokia N3109 a Samsung Galaxy Nexus) -> Xiaomi Redmi Note 4 -> Honor 8X
Majk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod IcemanCZ 2. 2. 2006 00:41

resilo se to tu nekolikrat uprime bych bych chtel videt nekoho kdo by se vykecaval ne o kravinach vice nez hodinu.. :) neni problem zavolat znovu
Thomas Alva Edison je chlap kvůli kterému musíme dělat na tři směny.
IcemanCZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já Osobně 2. 2. 2006 01:39

Cože? :shock: My mluvíme o sekundách, ne o hodinách :idea: :lol:

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Wolfov 2. 2. 2006 02:35

Je videt,ze tu nikdo nepochopil zamer VF.Chteji at zakaznici volaji pouzr zminovanou vterinu a pak zas a zas a zas zas.....a maj prvni milardu v kapse :lol:
Pravda má jednu velkou výhodu: člověk si nemusí pamatovat, co řekl.

>>>>-- N E50--<<<<
Wolfov
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 2. 2. 2006 08:32

Mě teď ty reklamy připadají jak Eurotelí, než Oskarovy
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 2. 2. 2006 08:38

V nějaký reklamě na limonádu bylo něco jako užij si každou kapku a určitě ji taky neprodávaj po kapkách.
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Patrix 2. 2. 2006 17:21

Michal P píše:V nějaký reklamě na limonádu bylo něco jako užij si každou kapku a určitě ji taky neprodávaj po kapkách.o/quote]

a pak se diví, že si název lidé spojují s vodou :|
(hned několik reklam souvisí s vodou)
Patrix
Junior

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 2. 2. 2006 19:52

Kde je v reklamně řečeno, že se to týká tarifikace hovorů? Pokud se nepletu, slogan zní: "Celý svět máte ve svých rukou. Užijte si každou vteřinu".
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 2. 2. 2006 21:29

olgojchorchoj: A kdyby ses řídil nedávnou reklamou Fordu "Přejděte na modrou", tak ještě teď stojíš na přechodu a čekáš ne? A po reklamě na Twist jsi nehledal provazy (nevaž se, odvaž se)? :wink:
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martas789 2. 2. 2006 21:53

a taky kdyby ses oprel o signal ET tak bys urcite nespadl
Oskar -> Oskar Vodafone -> Eurotel -> O2
Martas789
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků