Jak je to ze zjištěním stavu účtu u paušálů Eurotel?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod michalreznar 10. 3. 2006 13:06

I u Eurotelu se dá zjistit během účtovacího období kolik vám zbývá volných minut, sms a kolik jste již utratili nad rámec tarifu. Stačí poslat sms:

STAV UCTU na: 999211 (cena dle tarifu do sítě Eurotel)

ale funguje to jen u některých zákazníků. Některým přijde odpovědní sms s požadovanými údaji a některým, že služba není pro ně dostupná. Ptal jsem se na *11 a bylo mi řečeno, že služba je jen pro určitou skupinu zákazníků, ale pro jakou? A prý se neuvažuje o tom, že by byla dostupná pro všechny? Proč proboha?
A co vám? Funguje vám tato služba u paušálu Eurotelu?
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shadow.b 10. 3. 2006 13:19

Mam pohodu a přišla mi sms "Lituji, ale nemate opravneni tuto sluzbu vyuzivat:" Zajímalo by mě kdo to oprávnění má.
shadow.b
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod M. 10. 3. 2006 13:21

Tech kombinaci (i cisel) SMSky je vic. A funguje to snad uz pres rok.
M.
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Andrew_007 10. 3. 2006 13:29

M. píše:Tech kombinaci (i cisel) SMSky je vic. A funguje to snad uz pres rok.


A nepamatuješ si nějaký konkrétně?
"Žádný učený z nebe nespadl"
Andrew_007
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Coyotte 10. 3. 2006 13:30

Já to používám ve formě UCET na 999211 a přišlo my to vždycky :pozor2
Samsung Galaxy S4, White + Kingston 8GB


Winner never quit, quitter never win.
Coyotte
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 10. 3. 2006 13:31

Mně taky vždy přijde odpověď: "Lituji, ale nemate opravneni tuto sluzbu vyuzivat:" a mám tarif ET Bronz
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Coyotte 10. 3. 2006 13:36

Já nemám problém. Vždy mi přïšla informace tak jak má, nikdy žádná taková hláška. Já mám Eurotel Silver. :hm
Samsung Galaxy S4, White + Kingston 8GB


Winner never quit, quitter never win.
Coyotte
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 10. 3. 2006 13:40

Jsem na tom stějně jako Coyotte
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Am!go 10. 3. 2006 13:43

Musim souhlasit, mně to s pohodou chodí taky ok
Am!go
Mírně pokročilý


Odeslat příspěvekod tom-cz 10. 3. 2006 14:13

Mě to funguje, ale před pár dny mi poslali že to nemůžu využívat. Teď už to zas jde.
tom-cz
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 10. 3. 2006 14:15

Právě kdysi to fungovalo všem, ale nebylo to kvalitní. Přišla sms s celkovým počtem odeslaných sms a provolaných minut včetně těch, co byly zdarma, také tam nebylo počet zbývajících volných jednotek a utracená částka nad rámec volných minut.
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hangars 10. 3. 2006 14:44

Samoobsluha Můj Vodafone - a mam to bez starostí :!:
Hangars
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom-cz 10. 3. 2006 14:53

Jestli sis nevšiml, řešíme tu Eurotel a ne Vodafone. :pozor2
tom-cz
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martas789 10. 3. 2006 15:24

Bronz Max, Gold Max - firemnni - bez problemu
Silver Max - osobni - bez problemu
Oskar -> Oskar Vodafone -> Eurotel -> O2
Martas789
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků