Průzkum Vodafonu a jejich e-dotazník

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod chlup 26. 3. 2006 14:45

Hele lidi. Dela vam to taky? Vodnik dela pruzkum a me se nejde dostat pres 6 stranku, furt to pise doplnte prosim formular a ja tam mam vsechno. puntiky mam vsechny snad jen jestli ten spodek nechce mit nejak specialne napsany ja nevim.... Jinak pro zajemce: pruskum by mel vyskocit jako popup ono na jejich strankach nebo i jinak primo: http://lab.vodafone.cz/vodafone/pruzkum/dotaznik.php
Paegas => Oskar => Oskar Vodafone => Vodafone CZ => ?????
chlup
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Driver 26. 3. 2006 14:53

Co to je za debilní průzkum? Na ty debilní otázky fakt nehodlám odpovídat... Jestli jsem plný očekávání atd..... Ano, byl jsem a už nejsem, vodafone mě zklamal, tak mu na nic odpovídat nebudu.
Das Auto
Driver
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chlup 26. 3. 2006 14:58

Jako ty otazky jsou fakt drsne! to je pravda :)))
Paegas => Oskar => Oskar Vodafone => Vodafone CZ => ?????
chlup
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Flying Scotsman 26. 3. 2006 15:13

Se mnou se to ani nebavi :mrgreen:
Děkujeme za Váš zájem. Dotazník je bohužel cílený pouze na přesně definované osoby a v některé charakteristice se zřejmě s tímto požadavkem neshodujete. Ještě jednou děkujeme a třeba někdy přístě :-)e/quote]
Kdo hledá, najde...
Flying Scotsman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kašpy 26. 3. 2006 15:28

mam stejný problém! přes stránku 6 se prostě nedostanu
Kašpy
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod a123b 26. 3. 2006 15:56

Já se taky přes stránku 6 nedostanu. Jsem zvědavej, co si z toho dotazníku vezmou, když jim nikdo nedojde do konce.
a123b
Junior

Odeslat příspěvekod tommy:-) 26. 3. 2006 15:59

jj, doplňte prosím formulář :)
přesně.. tohle je celej Vodafone, všechno dělá jen na 75%
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod vaclavbarak 26. 3. 2006 16:01

Jo máte pravdu já jse taky přes tu 6. nedostanu. Ty otázky jsou dost hloupé, to je vidět že to vymislel Vodafon.
vaclavbarak
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jack O´Neill 26. 3. 2006 17:31

chlup píše:Hele lidi. Dela vam to taky? Vodnik dela pruzkum a me se nejde dostat pres 6 stranku, furt to pise doplnte prosim formular a ja tam mam vsechno. puntiky mam vsechny snad jen jestli ten spodek nechce mit nejak specialne napsany ja nevim.... Jinak pro zajemce: pruskum by mel vyskocit jako popup ono na jejich strankach nebo i jinak primo: http://lab.vodafone.cz/vodafone/pruzkum/dotaznik.php
A hle, přesně todle mi to dělá myslel jsem, že mám něco špatně, ale všechno jsem vyplnil dobře...
Jack O´Neill
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jack O´Neill 26. 3. 2006 17:37

vaclavbarak píše:Jo máte pravdu já jse taky přes tu 6. nedostanu. Ty otázky jsou dost hloupé, to je vidět že to vymislel Vodafon.o/quote]
Nebýť 6. strany na všechno bych odpověděl, ale pěkně jsem je tam zkritizoval, no prostě jsem tam napsal to co je pravda! Vodafone nejspíš to udělal tak, že ten kdo na všechno neodpoví pozitivně tak ho nepustí dál :)
Jack O´Neill
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SmartBOY 26. 3. 2006 17:48

Koukam, ze chyba s porocenim na dalsi nebyla jen u me. :-)
SmartBOY (KIN.G) // Take it easy. :o)
SmartBOY
Junior

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 26. 3. 2006 17:51

Mám Vodafone ud roku 2000 a v dotazníku jsem je na stránce 6. také zkritizoval. Jsou sice nejlevnější a nejlepší operátor, bohužel ale komunikace s operátory je dost špatná.
Do kolonky v dotazníku jsem napsal toto:


Nejlepší období bylo kolem roku 2000 - 2003, kdy jsem byl naprosto spokojen. V poslední době nejsem spokojen vůbec, jelikož operátoři vůbec neposlouchají co jim říkám a nejsou zchopni vyřešit téměř žádné problémy. Už půl roku se snažím vyřešit problém s inkasem a volnými SMS, kdy každý měsíc telefonuji a domáhám se vrácení peněz za neustálé porušování vašich všeobecných podmínek z vaší strany. Shrnu-li to, vaše technické oddělení je naprosto k ničemu stejně tak jako operátoři, kteří po slibech, že se ozvou a budou problém řešit se na mě (a nejen na mě) nakonec vykašlou. To je velmi špatné jednání. Když si detailně prohlédnete podrobnosti u čísla *CENZURA*, zjistíte o čem mluvím. Nelíbí se mi styl vaší práce. Pokud jde o služby a ceny, jsem spokojen.


Takže tolik k mému vyjádření...
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč / 30 minut.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 26. 3. 2006 17:58

já jsem jim tam napsal, že nejlepší chvíle byla, kdy jsem vodafonu davál výpověď z důvodu přenesení čísla s tím, že potřebuju mít signál tam kde se pohybuji a to nemám... jinak celkově Oskara jsem bral, ale vodafone to všechno co Oskar udělal háže do kytek... takže asi tak :( asi dokud nevyplníte na šestý straně desítky, tak vás to nepustí :))
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod mobilman 26. 3. 2006 18:03

chlup píše: me se nejde dostat pres 6 stranku,

to se mas, ja kdyz odpovidam pravdive se nedostanu ani na druhou, holt lidi z telekomunikaci je nezajimaji :-/
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 26. 3. 2006 18:13

mobilman píše:
chlup píše: me se nejde dostat pres 6 stranku,

to se mas, ja kdyz odpovidam pravdive se nedostanu ani na druhou, holt lidi z telekomunikaci je nezajimaji :-/


To je celkem logické, odpovědi by pak nebyly objektivní. Takové "síto" se praktikuje u většiny průzkumů.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků