22.5.2024
Vážený zákazníku,
změna mobilního tarifu, o které jsme vás předem informovali ve Vyúčtování, proběhla v pořádku a aktivovali jsme vám na telefonním čísle xxxx nový tarif Neomezené volání a SMS v síti za 114 Kč.
Veškeré nastavení si můžete snadno zkontrolovat v Můj Vodafone nebo ve svém Vyúčtování.
Děkujeme, že jste s námi, a přejeme krásný den.
Váš Vodafone
Ano, ve vyúčtování jsem avízo viděl, jde o migraci z tarifu Odepiš. Dokonce jsem se bavil s operátorem a vyjednal slevu na internetet, která mi kompenzuje zdražení Odepiše. Změna proběhla dle dohody.
No a pak mi v srpnu dojde tentýž den 2x (!) takováto stejná zpráva:
28. 8. 2024
Vážený zákazníku,
chceme vás informovat, že avizovaná změna vašeho mobilního tarifu na čísle xxxxx z technických důvodů neproběhne a nastavení služby se tak nezmění.
Děkujeme za pochopení.
Váš Vodafone
Ve vyúčtování, mailech a SMS jsem žádnou avizovanou změnu neměl, ani jsem žádnou změnu nežádal.
Že by VF něco pokazil a přerušil migraci Nulových tarifů a tarifů Odepiš... a pro jistotu oznámení o tomto přerušení poslal i těm, co už úspěšně migroval?