Stránka 47 z 48

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 9. 2024 00:19
od 5uch
Tak jsem se podíval do samoobsluhy... a vidím tam podivnou komunikaci:

22.5.2024
Vážený zákazníku,

změna mobilního tarifu, o které jsme vás předem informovali ve Vyúčtování, proběhla v pořádku a aktivovali jsme vám na telefonním čísle xxxx nový tarif Neomezené volání a SMS v síti za 114 Kč.

Veškeré nastavení si můžete snadno zkontrolovat v Můj Vodafone nebo ve svém Vyúčtování.

Děkujeme, že jste s námi, a přejeme krásný den.

Váš Vodafone



Ano, ve vyúčtování jsem avízo viděl, jde o migraci z tarifu Odepiš. Dokonce jsem se bavil s operátorem a vyjednal slevu na internetet, která mi kompenzuje zdražení Odepiše. Změna proběhla dle dohody.

No a pak mi v srpnu dojde tentýž den 2x (!) takováto stejná zpráva:
28. 8. 2024
Vážený zákazníku,

chceme vás informovat, že avizovaná změna vašeho mobilního tarifu na čísle xxxxx z technických důvodů neproběhne a nastavení služby se tak nezmění.

Děkujeme za pochopení.

Váš Vodafone


Ve vyúčtování, mailech a SMS jsem žádnou avizovanou změnu neměl, ani jsem žádnou změnu nežádal.
Že by VF něco pokazil a přerušil migraci Nulových tarifů a tarifů Odepiš... a pro jistotu oznámení o tomto přerušení poslal i těm, co už úspěšně migroval?

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 9. 2024 05:55
od monikash
Já se zase nemůžu přihlásit. Chce to po mě vytvoření emailového účtu, ale při jeho vytváření to vždy spadne.

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 9. 2024 09:11
od Kuk321
Jejich přihlášení do samoobsluhy je špatný, dokáže otrávit. Konkurence to má na otisk,tady mi to nejde. Odepiš jsem převedl na super ten cenový rozdíl není již tak velký. ( Datovka+volání)

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 9. 2024 10:29
od 5uch
monikash píše:Já se zase nemůžu přihlásit. Chce to po mě vytvoření emailového účtu, ale při jeho vytváření to vždy spadne.

A navíc zavedli druhý faktor. Chtějí opsat kód ze SMS, i když se člověk hlásí z aplikace na telefonu.
To je bezva, zejména když na dálku obsluhuje účet někomu, kdo ty SMS nezvládá.

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 9. 2024 10:45
od monikash
Tak se mi podařilo to jejich debi1ní dvojí ověření založit až přes EDGE. Mozila stále padá, stále padá. A taky jsem tam našla 2 zprávy z 28.8., že mě nepřevedli. Ale zatím mi v Přehledu běží ten usmlouvaný tarif.

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 9. 2024 15:04
od zivan
5uch píše:...To je bezva, zejména když na dálku obsluhuje účet někomu, kdo ty SMS nezvládá.

Tohle jsem resil minuly vikend, sice jsem tam sve cislo mel jako kontaktni, ale stejne neslo pouzit, protoze jsem pres nej mel pristup k jinemu uctu. Nakonec z podpory vypadla rada, ze mam na tom obsluhovanem cisle povolit povolit pristup i jinemu uctu, ze to tak delaji ti, kteri maji u Vodafonu soukrome i sluzebni cislo a chteji oboji spravovat najednou:
https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafo ... ro-dalsiho

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 9. 2024 15:34
od monikash
Já bych na barák VF nejraději napsala upozornění "Hit sun dementes!" ... :-)

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2024 18:48
od 5uch
5uch píše:A navíc zavedli druhý faktor. Chtějí opsat kód ze SMS, i když se člověk hlásí z aplikace na telefonu.
To je bezva, zejména když na dálku obsluhuje účet někomu, kdo ty SMS nezvládá.


Tak zpět, není to tak zlé.
Při nastavení přechodu na 2FA z 1FA přihlašování telefonním číslem a číselným heslem lze u cizího spravovaného čísla lze zadat i můj mail a mé číslo, ověřovací SMS pak budou chodit na mé číslo.
Účty, které spravuji, vidím pod svým přihlášením. A zdá se, že jde přidat i další správce toho spravovaného čísla - tedy např. jeho majitele. S tím, že musí mít vlastní mail a jako číslo pro SMS s 2FA ověřením použije to své.

Takže v pořádku, takhle to je udělané správně. Je tam jednorázový opruz se nastavením správce (správců) spravovaného čísla, ale to jde překousnout ve jménu vyšší bezpečnosti.

Jen mi vadí ta nutnost mít mail (např. u seniorů problém - překonatelný, ale problém - nutnost založit mail seniorovi, co ho nikdy nepoužije).

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 9. 2024 06:57
od dayslypper
Tomasek píše:Stačilo, kliknout v Můj Vodafone na zobrazení OKU kódu a za pět minut mi přišla SMS s návrhem nové nabídky ;) tak posílám pro ukázku.


Mohu poprosit o detailnější návod? Mně nic takového nevyskočilo.

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 12. 2024 07:39
od monikash
Tak jsem z toho "volako zmëtená" Dnes na mě v Muj Vodafone opět vyskočila tato zpráva:

Vážený zákazníku,
změna mobilního tarifu, o které jsme vás předem informovali ve Vyúčtování, proběhla v pořádku a aktivovali jsme vám na telefonním čísle 608 765 419 nový tarif Neomezené volání a SMS v síti za 114 Kč.
Veškeré nastavení si můžete snadno zkontrolovat v Můj Vodafone nebo ve svém Vyúčtování.
Děkujeme, že jste s námi, a přejeme krásný den.
Váš Vodafone
17.5.2024

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 12. 2024 11:03
od ze.us
A co vidis v samosce, ty "zmätená" ?
Muj Nulak zatim cajk, ale taky tam radsi juknu.

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 12. 2024 11:51
od monikash
Tam mám stále stejné vyúčtování. Ale co když se zase rozhodli zrušit nám výhodné tarify?

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 12. 2024 11:56
od Milos
Podle toho data 17.5.2024 to vypadá, že to je jen nějaká stará zpráva, která jim asi uvízla v systému a znovu se teď odeslala.

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 12. 2024 12:23
od monikash
A asi za nějakou dobu přijde zas, protože i když ji otevřu a přečtu, tak mi to stále ukazuje, že mám 1 nepřečtenou zprávu...

Re: Vodafone tarif Odepiš

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 12. 2024 13:01
od 5uch
Taky to tam tak mám. Zpráva přišla 2x (podruhé před pár měsíci, ale dávno po přechodu na nový tarif) a nejde ji "odpřečíst".