To samozřejmě chápu, že když to tak Eurotel sám nabídl, tak proč to nevyužívat. Takové lidi za vychcánky nepovažuju. Taky bych si takové číslo nechal, když mě nic nestojí a navíc mi vydělává, aniž bych na oplátku něco musel investovat já. Ale pokud bych to číslo měl opravdu jenom z tohoto důvodu, tak mě ani nenapadne vykřikovat, že k tomu číslu chci i telefon. Že bych byl takový Mirek Dušín?

Něco jiného je, když se změnou sítě je třeba změnit i přístroj.
Takže stále tvrdím: Ano, Eurotel by se měl chytnout za nos a ke každému používanému číslu nabídnout i telefon. Čísla, na kterých není provoz, převést na GSM se zachováním výhod, které měly v NMT, ale telefon k nim dávat pouze za standartních podmínek Mobil+.
A ještě k tomu, že je ponižující škemrat u Eurotelu o telefon. Nemyslím si, že je to škemrání. Prostě vznést požadavek, že samotný převod čísla do sítě GSM moji situaci, vzniklou zánikem sítě NMT, neřeší. Protože samotná SIM je mi k ničemu a já nejsem ten, čí vinou už nemůžu využívat původní přístroj. Samozřejmě ideální je tento argument podepřít tím, že se číslo opravdu používá.
To, že se budu rozčilovat na MM, mi telefon nezařídí. Jak říkám, obětoval bych pár minut času a poslal mail na Eurotel. Za to nic nedáš a můžeš akorát získat. Jasně, je špatné, že se člověk musí věčně domáhat svých práv (nejen u ET), ale když to Eurotel není schopný zařídit sám, tak si o to řeknu a uvidím. Líná huba ...

