Vodafone Live! Už i v normálním mobilu... - pěkná kravina...

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Mario 30. 7. 2006 15:19

No mi se mají ozvat do dvou dnů, jestli s tím něco provedou. Fakturu normálně zaplatím, student nejsem, stejně to dělá jen 200Kč - přes tisíc to je až v tomto účtovacím období. Když to nevyjde, budu to reklamovat písemně. Byl jsem ale za těch pár let zvyklý vše vyřídit hned po telefonu, tak mně teď jejich chování zamrzelo... No nic, tak už to neřešte, uvidím jak to dopadne...
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod 5uch 1. 8. 2006 12:58

Možná někomu pomůže tato informace:
S Dead! telefonem (Siemens ME45) jsem se na Live! portál dostal, ale i pouhé brouzdání v menu se zdálo být zpoplatněno jako datový přenos (připojení Na skok, nastavení telefonu na GPRS APN:Wap, brouzdání začalo na live.vodafone.cz). Přesnou cenu za probrouzdaná data budu znát až po vyúčtování, odhad dle Chytrého přehledu přibližně odpovídal množství dat.
Kontaktoval jsem ohledně informací o připojení k VF Live!
zákaznickou podporu (Ptejte se). Dostal jsem tuto odpověď:

Předmět:
Tarifikace přístupu na portál VF live! na telefonech bez podpory VF live!

Reakce (Vodafone) 07/31/2006 06:55
Vážený pane ...,

děkujeme za Váš e-mail. Velmi nás těší Váš zájem o využití služby Vodafone live! a rádi Vám to objasníme.

Pro plnohodnotný přístup k Vodafone live! je potřeba speciální Vodafone live! telefon, to jest telefon, který na svém krytu nese značku Vodafone a který má speciální tlačítko, které umožňuje přímý přístup na portál Vodafone live!

Přistoupit na portál Vodafone live! je technicky možné i prostřednictvím některých jiných než Vodafone live! telefonů, které podporují technologii GPRS, Vodafone ale nemůže v takových případech zaručit plnohodnotný provoz služby a možnost využití všech výhod, které nabízí.

Z Vámi uvedených informací je zřejmé, že máte chybně nastavené parametry v menu telefonu. Proto máte přístup na portál Vodafone live! zpoplatněn podle tarifu Připojení na skok, kde platíte 0,48 Kč včetně DPH za 1 kB.

Siemens ME45, který využíváte, Vodafone live! přímo nepodporuje. Přesto můžete zkusit nastavit tyto parametry:

Domovská stránka: http://live.vodafone.com
Typ spojení: Trvalé spojení
Zabezpečení spojení: Vypnuto
Nosič: GPRS
Spojení GPRS: Podle potřeby
Přístupový bod GPRS (APN): data.vodafone.cz
IP adresa: 010.011.010.011
Typ přihlášení: Automaticky
Jméno uživatele: WAP
Heslo: WAP

Po nastavení ještě mobilní telefon vypněte a zapněte. Jak jsme uvedli výše, může se stát, že i přes toto nastavení Vám portál Vodafone live! v Siemens ME45 fungovat nebude.
...

Uvedené nastavení funguje. Zda je prohlížení obsahu nyní skutečně zdarma budu znát až po vyúčtování.

Zkrátka, bez Live! telefonu od toho dává VF ruce pryč a pro jistotu navíc nezveřejňuje technické informace o připojení k Live!. V podmínkách služby nespecifikuje, co znamená "neplný rozsah". Teoreticky to může podle bodu 4. znamenat cokoli - tedy i popření tvrzení z bodu 3, že prohlížení je zdarma.

viz podmínky služby:
3. ... Službu lze využívat i prostřednictvím některých jiných než Vodafone live! telefonů, v případě přístupu na portál Vodafone live! prostřednictvím takového telefonu se pak na zákazníka vztahují tyto podmínky stejně jako na Vodafone live! zákazníka včetně podmínek účtování a cen služby kromě nabídky dle bodu 6 níže (patrně má být odkaz až na bod 7. - nabídka Live! na měsíc zdarma)
4. Vodafone zaručuje možnost využívání služby v plném rozsahu pouze v případě použití Vodafone live! mobilních telefonů zakoupených u Vodafonu.
Naposledy upravil 5uch dne 1. 8. 2006 21:45, celkově upraveno 2
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 1. 8. 2006 18:36

5uch:
Konečně to prohlížení funguje bez poplatků. :roll:
Díky za návod. :D
krtenek
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 1. 8. 2006 18:41

krtenek: No nevím, nevím. Možná jak komu. Viz moje aktualizace příspěvku.
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 1. 8. 2006 20:40

5uch:
Díval jsem se do vyúčtování - bude to OK.
krtenek
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DjOna 1. 8. 2006 20:42

5uch: ja nevim, co resis, je logicke kdyz nejake sluzba potrebuje konkretni nastaveni a operator proto zacne nabizet upravene mobily, nedela to jen proto, ze by se nudil...takze je pak logicke, ze sluzbu na ne live! telefonech nemuze garantovat...
DjOna
Junior

Odeslat příspěvekod 5uch 1. 8. 2006 21:36

DjOna:
Já to neřeším a ani řešit nechci :wink: to byl jen povzdech. Ať operátorovi služba VF Live! podpoří prodej upravených telefonů a naopak. Protože služba fakticky funguje i na neupravených telefonech, tak není třeba kolem toho dělat tajemno a uvítal bych zveřejnění informací:
- jak službu nastavit (budiž, nedávat na oči, ať lidé dál kupují Live! telefony a technicky méně zdatní nejsou zmateni)
- jaká jsou tam technická omezení (alespoň rámcově)
Ušetří to práci infolince a reklamačnímu oddělení - viz ostatní diskutující. A možná by to přitáhlo i další zákazníky, kteří si nakonec alespoň občas předplatí obsah (systém tarifikace s předplatným - proč ne).

Je to v principu stejný problém jako dostupnost infomací pro nastavení připojení HW modemu k netu. Kdo modem nemá, tak z nich zjistí, že se nepřipojí. A není důvod předstírat, že připojení půjde snadno nebo vůbec jen na telefonu koupeném od operátora. I když je to bezpochyby nejsnaží cesta. Tečka.

krtenek:
Možná to bude opravdu OK, příspěvek od ceny malého zkušebního přenosu se mi špatně odlišuje v chytrém přehledu od ostatních položek. Upravím příspěvek.
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 1. 8. 2006 23:28

No kdyz uz je tu o tom rec tak by se mozna vyplatilo nekde na MM zverejnit vsechna APN pouzivana nasimi operatory. Napr. ET pouziva apn video.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 2. 8. 2006 11:10

5uch píše:Ať operátorovi služba VF Live! podpoří prodej upravených telefonů a naopak. Protože služba fakticky funguje i na neupravených telefonech, tak nb]není třeba kolem toho dělat tajemno n/b]a uvítal bych zveřejnění informací:
- jak službu nastavit (budiž, nedávat na oči, ať lidé dál kupují Live! telefony a technicky méně zdatní nejsou zmateni)
- jaká jsou tam technická omezení (alespoň rámcově)
Ušetří to práci infolince a reklamačnímu oddělení - viz ostatní diskutující. A možná by to přitáhlo i další zákazníky, kteří si nakonec alespoň občas předplatí obsah (systém tarifikace s předplatným - proč ne).a/quote]Zcela souhlasím. Ten kdo mobilům moc nerozumí z pitomých reklam nabyde dojmu, že službu může využívat pouze na "Vodafone Live!" mobilech. Je to přinejmenším zavádějící reklamní kampaň.

equote="5uch"]krtenek:
Možná to bude opravdu OK, příspěvek od ceny malého zkušebního přenosu se mi špatně odlišuje v chytrém přehledu od ostatních položek.t/quote]
Já to vidím v Přehledu volání a opravdu mi to žádný kredit nevzalo. Takže OK.
krtenek
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 3. 8. 2006 16:43

Už jsem si troufl i na zevrubnější prohlídku portálu Vodafone Live! s výše uvedeným nastavením. Podle průběžného sledování útraty vše je skutečně OK - tedy zdarma - až do průchodu Pokladnou, resp. opuštění zóny portálu prokliknutím na odkaz vedoucí na do sfér okolního WAPu.
Oceňuji, že k získání stručných informací (zprávy, počasí) není třeba opouštět neplacenou zónu (jako je tomu u našich ostatních operátorů). :tleskani

Ještě tak mít WAP za cenu APN:internet :wink: tak přestanu kupovat noviny.

P.S. U mne to nejde - nemám WAP 2.0 (wap přes http) ani Javu (Opera), a v současné době mi nefunguje alternativní WAP -> Internet gateway.
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 29. 8. 2006 17:26

Odzkoušeno též předplatné (zprávy) na jeden den - vše opět OK i na obyčejném telefonu.
Mimochodem - příjemné překvapení: jednodenní předplatné trvá od okamžiku aktivace do půlnoci následujícího dne, takže
1 den = až 47 hodin 59 minut :D
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 29. 8. 2006 18:20

Jo, a já se při aktivaci spletl a aktivoval jednodenní předplatné 4 vteřiny před půlnocí :-) Dnes jsem napsal reklamaci, zítra ji pošlu, tak jsem zvědavý jestli uspěju nebo ne!
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Policak 29. 8. 2006 18:34

No, vzhledem k tomu, ze jednodenni aktivace je do pulnoci NASLEDUJICIHO dne, dostanes za sve penize presne to, cos objednal...1 den. Tak co vlastne reklamujes? :wink:
Podpis....to jako můj? Nebo čí? Radši to nechám volný.
Policak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 29. 8. 2006 18:38

Mario: A to kvůli 7 korunám budeš posílat reklamaci?? :roll:
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 29. 8. 2006 21:32

Neeee :-) Proč bych to reklamoval - vždyť budu moct službu využívat až o 4 vteřiny déle než za kolik jsem platil! :-) Reklamuji ten způsob účtování na který jsem tady nadával :-) Trvalo mi to 2h než jsem to rozumně sesmolil na papír A4 :-) Když mi to neuznají, tak mně nas... :-)
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků