
Nevěřili bystem jak je snadné zjistit si cokoliv o komkoliv, kdo je zákazníkem Českého Telecomu. Zas tak jednoduché to není, ale myslím, že to mnohé překvapí. Obyčejný brigádník, který absolvuje 4denní primitivní školení na obvolávání klientů ČT (Známá situace, kdy vám volá někdo jménem Telecomu a cpe vám jeho "novou výhodnou" nabídku) má přístup k detailním informacím o jakémkoliv zákazníkovi, a to včetně rodného čísla, detailní adresy, platební morálce, detailní výpisy z účtu. Tyto informace si určitě vede spousta firem, ale zarazilo mě, že k nim má přístup kdokoliv, kdo je přijat jako brigádník na Outbound. Navíc jsou zákazníci Telecomu rozděleni do různých skupin. To proto, aby operátor(ka) věděl(a), na co jakého zákazníka polapit. Jedna taková skupina jsou například "skrblíci". Ale to je jenom mimo, pro zajímavost. Myslíte si, že je to správné
