Jak me okradl T mobile s akci internet+ na mesic zdarma

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Zekon 26. 8. 2006 15:00

zajímalo by mě, kolik z Vás, co Vás t-mobile okradl, využívá jeho služeb.
R.
Zekon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M65 26. 8. 2006 15:13

Zekon:Tady jde o posledni vyuctovani,takze predpokladam,ze vsichni co napsali prispevek na danne tema.V mem pripade jsem vazan smlouvou...jinak bych uz dezertoval.
Motorola d160;d520,T 180;F3;Alcatel OTC;Bosch 909;Ericsson T39m;T300;Nk 1600;5110;3210;3220:3330;7110;6610i;6230i;E65;6070;6280;2730;1610;Sagem c4;Samsung C 100;D600e;S5230star;B100;Galaxy S;Galaxy S4;LG C 3300;Siemens A55;C35i;M65;SE K 790i;SE C905;
M65
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Artemiss 15. 9. 2006 08:55

Ani mne nenabídli zadnou kompenzaci,na infolajne byli velmi neochotni. Slibili neopravnene nauctovany pausal stornovat,ale neudelali to,zaplatila jsem jen nespornou cast faktury a je ze me neplatic.
Všechno je jinak.
Artemiss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Artemiss 15. 9. 2006 09:36

Jo a ještě chci dodat,že mne pro změnu nauctovali celý paušál, ačkoliv jsem si tarif aktivovala 2 dny po začátku nového účetního obdobi.T-Mobile jedna podivné a nestandardne. Jednomu nabidne nahradu (neco jako bolestne),dalsiho posle kamsi a na infolajne jednaji povysene jakoby vinikem byl zakaznik a nikoliv TM. Uz jsem toho zažila hodně,i u konkurenčního O2 i Vodafone,takže se už ani nerozciluju a jak jsem psala v jine diskuzi na dane tema,vratim se asi na Twist a o pausalu u TM uz nechci ani slyset.
Všechno je jinak.
Artemiss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xcoleman 15. 9. 2006 10:40

možná je to trošku offtopic, ale jen pár slov na vysvětlenou:
všichni jsou tady naprosto okradený, zdrcený, už nikdy s tím "hnusným zlodějským operátorem" nechtěj nic mít, zahoděj telefon a budou volat z okna....
vážení přátelé, dělám na infolajně a technický chyby se opravdu stávají...nikdo tam nikde nedělá poznámku, že se jedná o promoakci, jak to tady někdo psal, je to nastavený systémem, protože je nereálný, aby to někdo dělal manuálně!
kompenzace je v těchto případech samozřejmostí...ať už vrácením do vyúčtování příštího, stornování vyúčtování (jeho oprava dobropisem) nebo přidání volných jednotek...
ale my, kdo tam ty hovory zvedáme, za to nemůžem... na nás je zbytečný řvát, protože když vyřizujem cca 100-120lidí denně a čtvrtina řve a nechtěj to řešit v klidu (protože je operátor zloděj a "neoprávněně mi odečetli kredit, když telefon skoro týden leží na stole, nikdo není doma, ani pes, a najednou se tam začal ztrácet kredit - a to, že před půlhodinou brouzdá na wapu už neřekne...), půlka lidí potřebuje strašně důležitě a životně nutně vědět, jak si nastaví doručenku na Nokii3210, tak opravdu nemusíte narazit na nadšenýho, naspeedovanýho a všehoschopnýho člověka, kterej by vám nejradši přijel domů ještě vyprat a uklidit...
a když máte uzavřenou smlouvu na dobu určitou, tak se opravdu nerozčilujte -je to podepsaný ve smlouvě a ten podpis je váš, k podpisu nikdo nikoho nenutí, to je vaše volba
a když jste nezaplatili, taky křičet nemusíte - v drtivé většině je to chyba zákazníka (případně když to 14dní po splatnosti pošle složenkou, tak k tomu není co dodat... :) pošta i v 21.století doručuje složenku cca 5dní! :) )
prostě zavolejte a v klidu to vyřešíme, ok? :oboze
xcoleman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod M65 15. 9. 2006 11:06

Mohu potvrdit,ze pokud s pracovnikem infolinky jednate slusne,tak se vzdy da vyresit cokoliv.Me za to spatne vyuctovani vystavili dobropis a po dobu 3 mesicu mam navic 20 min do vsech siti.
Motorola d160;d520,T 180;F3;Alcatel OTC;Bosch 909;Ericsson T39m;T300;Nk 1600;5110;3210;3220:3330;7110;6610i;6230i;E65;6070;6280;2730;1610;Sagem c4;Samsung C 100;D600e;S5230star;B100;Galaxy S;Galaxy S4;LG C 3300;Siemens A55;C35i;M65;SE K 790i;SE C905;
M65
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Artemiss 16. 9. 2006 00:43

A jak vy vite,ze nekdo z nas postizenych chybou TM na operatory kricel? Ja tedy urcite ne,jaky by to melo smysl? Pokud ovsem TM dela takove chyby,pak to vypada,ze tam vladne chaos a nikoliv drive prislovecny nemecky poradek. Skoda,po 6 letech jsem se od VF vratila k TM a je to uz 2.chybna faktura z celkem dosavadnich 4. Nechci se dozit jeste neceho horsiho,takze zmena na Twist je nejrozumnejsi reseni. Komu nevadi reklamovat,tak ma volne pole pusobnosti,ale kazdy na to proste nema nervy.
Artemiss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Zekon 16. 9. 2006 07:06

Myslím, že by nebylo špatné kdyby ten co byl okraden sem nebo někam hodil opis dané faktury (citlivé data zakryl). Protože mi to tady značně *****í pouhou pomluvou. Za deset let jsem nebyl operátorem okraden. Tím netvrdím, že se to nemůže stát. Stává se to u všech. Jinak první měsíc (část) se platí až ten první celý je zdarma, logické.
R.
Zekon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ygraczek 16. 9. 2006 08:25

To Pedrogonzales: tobe jde o princip? Z celyho toho prispevku je jasny, ze ti jde o ty prachy!!! Miluju lidi, co se schovavaji za vetu: JDE MI O PRINCIP. Jsi ubozak.
ygraczek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Bungo 16. 9. 2006 11:25

to ygraczek: A proc by mu nemelo jit o princip? Ja bych do toho sel se stejnou vervou. A 8 stovek je taky 8 stovek... to na ulici nenajdes...
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
Junior

Odeslat příspěvekod guiz 16. 9. 2006 11:43

Tak ja jsem taky mezi tema komu T-mobile neopravnene nauctoval 831kc za internet.Ale vse se vyresilo,zavolal jsem tam a uplne v klidku mi z nove faktury tu castku zase odectou,tak nevim co se rozcilujete :nenapadne Ale nebylo to poprve co jsem u nich neco reklamoval,asi pred rokem mi odpustily 3000 za prenesena data.Staci byt jen v klidu a normalne s nima jednat.
guiz
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Artemiss 16. 9. 2006 18:51

Pro Zekon: a pan je advokat.To abychom se uz zacali bat. Toto forum slouzi pro vymenu zkusenosti a nikoliv pro frustrovane osoby,ktere se potrebuji zviditelnit,aby zvysily pocit sve vlastni (casto jen domnele) dulezitosti.TM udelal chybu,sice ji (neochotne) uznal,ale problem mini resit pro nej tim nejmene bolestnym zpusobem,tj.rika, zakazniku,zaplat a my ti to pak zase vratime. A co kdyz se znovu spletou a nevrati nic,naopak jeste neco prictou? Jen klient-ovce se necha s radostnym becenim odrbavat.
Artemiss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kalion 17. 9. 2006 06:16

Ja za svoje 8 leté působení u T-M s paušálním programem reklamoval vyučtování celkem 3x naposledy minulý měsíc, právě u zmiňované akce. Po slušném telefonátu na infolinku, mi byl slíben dobropis, mladík se omluvil a tím pro mě celá věc skončila. Plamené projevy a teatrální gesta jsou k ničemu. Občas špatně vyučtuje každý z operátorů.
kalion
Junior

Odeslat příspěvekod Millhaus 17. 9. 2006 10:39

chce to klid tak jsem si na ferovku rekl o kompenzaci a dostal jsem 3 krat 20min,a penize vrati v dalsim vyuctovani
Millhaus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Millhaus 17. 9. 2006 10:40

je to velka spolecnost,tak je lepsi vse resit v klidu
sunny side up
Millhaus
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků