možná je to trošku offtopic, ale jen pár slov na vysvětlenou:
všichni jsou tady naprosto okradený, zdrcený, už nikdy s tím "hnusným zlodějským operátorem" nechtěj nic mít, zahoděj telefon a budou volat z okna....
vážení přátelé, dělám na infolajně a technický chyby se opravdu stávají...nikdo tam nikde nedělá poznámku, že se jedná o promoakci, jak to tady někdo psal, je to nastavený systémem, protože je nereálný, aby to někdo dělal manuálně!
kompenzace je v těchto případech samozřejmostí...ať už vrácením do vyúčtování příštího, stornování vyúčtování (jeho oprava dobropisem) nebo přidání volných jednotek...
ale my, kdo tam ty hovory zvedáme, za to nemůžem... na nás je zbytečný řvát, protože když vyřizujem cca 100-120lidí denně a čtvrtina řve a nechtěj to řešit v klidu (protože je operátor zloděj a "neoprávněně mi odečetli kredit, když telefon skoro týden leží na stole, nikdo není doma, ani pes, a najednou se tam začal ztrácet kredit - a to, že před půlhodinou brouzdá na wapu už neřekne...), půlka lidí potřebuje strašně důležitě a životně nutně vědět, jak si nastaví doručenku na Nokii3210, tak opravdu nemusíte narazit na nadšenýho, naspeedovanýho a všehoschopnýho člověka, kterej by vám nejradši přijel domů ještě vyprat a uklidit...
a když máte uzavřenou smlouvu na dobu určitou, tak se opravdu nerozčilujte -je to podepsaný ve smlouvě a ten podpis je váš, k podpisu nikdo nikoho nenutí, to je vaše volba
a když jste nezaplatili, taky křičet nemusíte - v drtivé většině je to chyba zákazníka (případně když to 14dní po splatnosti pošle složenkou, tak k tomu není co dodat...

pošta i v 21.století doručuje složenku cca 5dní!

)
prostě zavolejte a v klidu to vyřešíme, ok?
