Smutný pohled do nitra O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod goob 27. 10. 2006 16:00

Možná to je jedna velká konspirace a všichni alternativní operátoři jsou vlastně Telefonica O2. Tím, jak se zástupci alternativních operátorů chovají k zákazníkům, tak o to lépe vypadá Telefonica v očích lidí a může si tak udržovat vyšší ceny, protože kdo by by šel k firmě, která se ho snaží oškubat a chová se neeticky. No a ti co podlehnou alternativnímu operátorovi, tak i z toho má Telefonica zisk, protože alternativní operátoři jsou Telefonica. Mají to promakané, ale já to prokoukl! :mrgreen:
Naposledy upravil goob dne 27. 10. 2006 16:06, celkově upraveno 2
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 27. 10. 2006 16:02

goob: Tak tahle teorie je ale hooodně svérázná. : )
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jannnn 27. 10. 2006 16:05

goob to rozsek :mrgreen: muze si zazadat o rank "Detektiv fora" a vzhledem k vysledkum jeho prace jiste nebude problem ho udelit :lol:
jannnn
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 27. 10. 2006 16:09

jannnn: Jako moderátor fóra to jistě můžeš zařídit (zatím by stačilo zvýšit mi rank na pokročilý - myslím, že na to už mám nárok :-)).

Mj. také se mi již několikrát stalo, že k nám volali, zda bychom neměli zájem o jejich internet, ale my ho již několik měsíců měli (i když od jiného ISP, což by tam však měli vidět).
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jannnn 27. 10. 2006 16:11

Chces-li vyssi rank, zazadej pres SZ nekoho z modu a my to proberem, v tom neni problem : )

ale to uz jsme (diky me, no, priznavam) krapet OT...takze prosim navrat k tematu..
jannnn
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 27. 10. 2006 16:15

goob: To nám jednou volali ještě z Telecomu na nabídku internetu. Ženská kecala asi 10 minut, jak je výhodný, skvělý atd., tak jsem ji nechal, ať si kecá a až na konci jsem jí řekl, že už mám internet od Karnevalu. : )
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 27. 10. 2006 16:18

Já je většinou nechávám říci nabídku a oni očekávají, jak si sednu na zadek. Já jim pak řeknu, ale že máme ADSL od GTS Novera (předtím Nextra, než ji GTS pohltila) a jaké tam máme parametry za jakou cenu. Tak se pak rozloučíme a já mám na chvíli zase dobrý pocit :-)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Návštěvník 27. 10. 2006 18:58

Ja pouzivam sluzby T-Comu a som spokojny. a viem ako sa pracuje. To co sa pisalo tu vpripade neplati. Pracoval na podobnej pozicii, sice brigadne. Som student a take sikanovanie som nezazil a take praktiky tam sa netoleruju. Za take spravanie je vychadzov. Je jedno aky manager je to. Kazdy ma kde robit, jedna velka kancelariat na to uzposobena.
Návštěvník

Odeslat příspěvekod XXTeens 27. 10. 2006 19:12

Nevidím nic špatného na tom, že zaměstnavatel za své peníze chce po zaměstnanci, aby odvedl kvalitní práci... Jestli mu platěj jenom 11 000, tak asi vědí proč. To i zametači v KFC si vydělaj víc... Ať si zvýší kvalifikaci, více a lépe pracuje, a určitě si vydělá víc...

Pokud si nějakej línej socan myslí, že bude v práci trávit pracovní dobu na Internetu a bude za to brát 30k Kč, tak je dobře, že má u O2 smůlu...
XXTeens - Simply closer...
XXTeens
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod borsuk 27. 10. 2006 20:15

YPO píše:pěkné.........bohužel tomu věřím.........včera u mě zvonilo a bouchalo nějaké děvče z telecomu a nekompromisně vyžadovalo účty za pevnou linku (dělala to v celém domě) kterou už dva roky nemám........tak jsem ji vyhodil.......a az mi skončí smlouva s Eurotelem tak prchnu.........mozna k T-mobilu ty me jeste nemeli moznost ***** ****m/quote]


Ty voe,to opravdu myslíš smrtelně vážně že nějaká nána bouchala u dveří a chtěla něčí účty,nač je chtěla jak to zdůvodnila,z jakého popudu a koho,jak si vůbec může někdo tohle dovolit,myslím že tohle zachází až příliš daleko a je to na hranici zákona,oni si opravdu myslí že obyč smrtelník si nechá od někoho kálet na hlavu,ještě že naštěstí u mne nikdo takový nezvonil,letěl by ze schodů z těžkým ublížením na zdraví,ku*va,sem se zas vytočil!!! :x
Sorry za trochu vulgarismu,ale tohle bych nezkousl!
Chceš-li poznat charakter člověka, dej mu moc. A.L.
borsuk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 27. 10. 2006 20:24

Esquire, ales76 : To je fakt, ale výjimky existují - čistá cena za internet...

goob : Tak zapojování se provádí softwarově, v tomto není žádný problém.


YPO : Také u nás zvonil mladý slovák s tím, že nám nabízí internet od O2, dokonce měl nějaký průkaz. Byl rázný a docela legrační jak máchal rukama. Nechal jsem ho vyzpovídat co má na srdci a potom jsem mu poděkoval s tím, že již internet od této společnosti máme... Poděkoval za můj čas a šel. Celej náš barák mu trval 3 hodiny. Nezávidim lidem takovou práci i když bude slušně placená. Jinak u nás zvonili později a chtěli ref. číslo účtu, otec se v tom nevyzná a tak jim nedal nic. Škoda, žej mse u toho nebyl.

Jinak výpovědi toho tecnika docela věřím. Když je nějaká tech. závada s pevnou či spíše s internetem, tak je to opravdu běh na dlouho trať. Někteří z nás si jistě zavzpomínají s problémy s migrací na vyšší rychlost...
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 27. 10. 2006 20:29

XXTeens: Jestli to bylo jako reakce na moje téma, tak nemáš tak docela pravdu. Je pravda, že v práci by se mělo pracovat, což je neoddiskutovatelný fakt, ale na druhou stranu po Tobě nemá zaměstnavatel právo pracovat i když nemusíš (pokud to nebude v pracovní smlouvě, kterou před nástupem do zaměstnání podepíšeš).
Jde tu ale především o to, že chtějí po člověku, aby dělal na 150 % a neohlížejí se, že ne vždy mohu např. přípojku nainstalovat za půl hodiny a že mohou nastat technické problémy. A organizace, že jedeš někam, pak se přesuneš o dalších 50 km, aby ses pak vrátil na stejné místo. Tohle všechno se pak přenáší i na zákazníky, kteří nejsou se službou spokojeni, protože tímto zákaznícký servis poměrně trpí.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 27. 10. 2006 20:57

goob: ano, ale jestli mu to nevyhovuje, nemusi to delat. zase druha vec je, ze ty nadcasove hodiny maji hodne dobre placene. zalezi na kazdem, co mu vyhovuje. drepet na ***** a nic nedelat, vidis, ze s tim u O2 neuspeje. pokud se spatne planuji cesty, je to castecne neefektivni, nicmene slucovani mest a obci a ctvrtek pardubice centrum a patek pardubice okoli, to se vracime pred r.89.

agentsvr: pevne linky se zapojuji softwarove az do rozvodne skrine domu urceneho. v te se aktivuje linka, cislo, sluzby a technik to pri osobni navsteve v te skrini propoji s danym umistenim linky (bytem a kabely)

//jannnn - spojeny prispevky
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod ostrava.777 28. 10. 2006 10:26

Uvědomte si prosím jednu věc - zaměstnanci O2 nechodí a NESMÍ nic nabízet po domácnostech. Nejednou jste informováni dopisem. Změny tarifu, internet express, aktivace, deaktivace pouze na infolince nebo písemně. Pokud se někdo představuje že je od Telecomu ( jednak Telecom neexistuje už ), nebo řekne O2 lže!!!Jedná se o fa např. kdysi bylo Tele2 to speciálně dělalo rozbuch a nejvíc doplatili důchodci,naslibovali levné volání a že budou platit jen za telefon. Ovšem v reálu platí vždy min.330 za pevnou + hovory od jiného operátora. Každý je *****ý volá na infolinku a peskuje nás. Nedávejte nikomu své vyúčtování, nesdělujte referenční číslo. Vyhazujte je. Kdo má Volno ( platí kolem 500 cca ) když se odečte balíček platí cca 330 ale stejně i tak hovorné jinému operátorovi, dvě faktury dostane a jiné tel. spol. vám ovšem nesdělí že srovnávají jejich levné ceny s standardem.
ostrava.777
Junior

Odeslat příspěvekod Mirek.P 28. 10. 2006 11:18

Necht zkusi dotycny na chvili pracovat u nejakeho mensiho soukromnika - pak mozna bude jeste vzpominat na zlaty casy v telekomu....
Mirek.P
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků