Smutný pohled do nitra O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Mirek.P 28. 10. 2006 11:32

...to taky nerikam, ale ve vetsine pripadu to tak je.... Vesmes plati, ze cim mensi firma, tim horsi...
Mirek.P
Junior

Odeslat příspěvekod goob 28. 10. 2006 12:49

Mirek.P: V čem je to horší? V malých firmách chybí jakási firemní kultura, která je ve velkých společnostech, což někomu vyhovuje, někomu ne. Větší firma má více prostředků a nemusí se tolik ohlížet na náklady jako menší. V menších firmách můžeš mít naopak rodinnější přístup, což může být také příjemné.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KubbY 28. 10. 2006 15:14

Kdybych tam nedělal tak to nekomentuju, v části má technik pravdu v části je to hodně přitažené. Každopádně bych Vám přál poznat skutečné nitro :-) Možná by jste popadali na prdeIky 8) To co se uvnitř firmy děje lze přirovnat k "TB" - Totální Bordel :mrgreen:
Ou tů - ken dů
KubbY
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 28. 10. 2006 16:10

KubbY: Povídej, přibliž nám to :-)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 28. 10. 2006 16:21

Vždy ano, změnil se pouze název firmy, nikoliv pracovníci a vedení společnosti, vše při starém :oboze
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod ostrava.777 28. 10. 2006 16:24

Od července 05 do října 06 jsem dělal na 800123456 :D
ostrava.777
Junior

Odeslat příspěvekod ostrava.777 28. 10. 2006 16:25

oprava 7/05 - 10/05 v Ostravě na Call Centru
ostrava.777
Junior

Odeslat příspěvekod sandra 28. 10. 2006 16:26

ostrava.777 píše:Od července 05 do října 06 jsem dělal na 800123456 :D /quote]


No ne to je zpráva, k úrovni infolinky se nevyjadřuji, raději :mrgreen:
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod sandra 28. 10. 2006 16:50

Ovšem reklamaci mi vyřídili do tří dnů, z čehož jsem byla omráčená, telefonicky mi to oznámili :mrgreen:
Naposledy upravil sandra dne 28. 10. 2006 17:01, celkově upraveno 1
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod sandra 28. 10. 2006 16:58

Fíla: A to jsem reklamaci provedla přes jejich formulář na jejich webových stránkách, za tři dny mi volala paní na mobil, že reklamaci mi uznává a že mi vystaví nový účet.

To jsem opravdu nečekala.

Jinak s tebou soucítím. :?
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod sandra 28. 10. 2006 17:08

Fíla:: Infolinka je o nervy a o připravení cesty do Bohnic, takže asi tak to vidím já.

Já tedy mluvím o pevné lince s mobilní sítí nemám tu čest, ale ani mi to nějak nevadí.

Pokud se na něco potřebuji zeptat tak píšu dotazy přes jejich web, odpovědi jsou samozřejmě ve stejné úrovni jako operátor na infolince. Odepíší asi jednou větou, z ní se většinou nic nedozvíš.

Naštěstí mám známého technika u O2, takže pokud se mi něco stane, tak se mi na to přijede podívat, protože se mi zdá, že přes operátory bych to v životě nevyřešila a dřív by mě odvezli.
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod ostrava.777 28. 10. 2006 17:20

Souhlasím, zažil jsem x krát, že se na mě dovolal někdo, např. problém s IE, kupa lidí ho uchlácholila přede mnou, ať čeká a nikdo mu neřekl pravdu. Holt já jsem mu řekl, jak se věci mají. Samo že lidi pyskují, já se nedivím. Spousta lidí neví, co tomu Z. říct a tak to hážou na někoho jiného. Však to N2KDO udělá. Je to smutné.

Nicméně problém se slavným IOEM ten velmi dobře znám :mrgreen:
ostrava.777
Junior

Odeslat příspěvekod sandra 28. 10. 2006 17:26

Osobně si myslím, že je nejhorší, když člověku neřeknou pravdu a tahají ho za nos. Typu nebojte se to bude v pořádku, už nemusíte volat a za chvíli prásk a je průser, takový člověk je pak naprosto v koncích, hrůza, děs.

Největší sranda byla, když mi asi před třemi lety operátorka řekla, že ke mě domů přijde jejich technik a z fleku mi udělá novou zásuvku na telefon (na opačné straně bytu).
Když dorazil technik a ptal se mě co potřebuji a já mu řekla tu zásuvku, tak málem spadl ze schodů a řekl mi, že jsem se asi zbláznila a kdo mi tohle nakukal. :mrgreen:
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod KubbY 28. 10. 2006 20:14

Z jedny strany si to vemte jako system, ktery neni neomylny a lidsky faktor taky ne, kultura je vec druha.

Ne ze bych se exTelekomu chtel zastavat, ale ono zdedit prezamestnanou firmu po komousich, kteri jeste navic ovladali urcite posty hodne dlouho po revoluci neni jednoduche a system jak stat v te firme uradoval se neda nazvat ani systemem. Proste je to beh na dlouhou trat a my z te uspesnejsi casti verime a doufame, ze dobehneme co nejdrive, aby to jako komplet vypadalo opravdu modre ;)

Duvera se snadno ztrati, ale udelat z pevne linky neco, co clovek ma vlastnit a potrebovat bude v CR trvat hodne dlouho. Navic jsme tak trochu technicky jinde a ono casem zase prijedeme k dratum u zdi a zacneme je pouzivat tak jako sousedni a hlavne zapadni zeme :)
Ou tů - ken dů
KubbY
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 28. 10. 2006 20:23

Já už jsem tady psala, že selhání lidského faktoru je naprosto přirozená věc a chápu ji, ale oni nemají zájem něco dělat pro zákazníka, prostě plať a mlč :?

Zdůrazňuji, že mluvím z osobní zkušenosti pouze o pevné síti, mobilní nevlastním.
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků