Vodafone a jejich nedostatky

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Vaso00 12. 6. 2011 21:09

Tak i já jsem se nyní vytočil u Vodafone. Má zřejmě poslední faktura mi dorazila v trošku jiné výši, než jsem čekal. Nedalo mi to a asi poprvé jsem u faktury jel bod po bodu, až jsem na to přišel. Dne 2.5 jsem si zrušil u obou svých čísel internet v mobilu (315+177 korun), což se mi potvrdilo i tím, že hned 10.5 (nové zúčtovací období) mi hned přišla sms o internetu v mobilu na den. Zapomněl jsem vypnout data na pozadí v mobilu. Teď mi však přišla faktura za období 10.5.-.9.6. a hle, zase je mi účtován internet v mobilu naplno + internety v mobilu za den. Naštěstí jsem si všechny sms od Vodafone uložil. Už mne tento operátor vážně se**. No nic, poslal jsem jim mail, jsem zvědav na odpověd.
Vaso00
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 14. 6. 2011 09:28

Zkus nejdříve zavolat, možná by se to vyřešilo hned a bez čekání na odpověď na email. Já včera dostal poslední fakturu za zrušené číslo (cca. 150 Kč) a přesně jak ty -hezky jsem si to zkontroloval a objevil jsem pokutu asi 100 Kč na nedodržení smluvního závazku u čísla kde jsem žádný závazek neměl. Slečna mi to hned na lince uznala a vystavila dobropis, uhradit mám teda jen asi padesát korun a zbytek bude vyrovnán dobropisem.

Jsem zvedavý kolik takových malých chybiček za pár korun měsíčně udělají a kolik lidí si toho nevšimne a hezky zaplatí. Já si od jisté doby u Vodafonu projíždím už všechny faktury které dostanu, a je fakt na pováženou že tam vždycky objevím chyby a to pokaždé. Myslím že dát dohromady data od několika klientů (že to není ojedinělý případ) bylo by to zajímavé nechat to prověřit ČOI a co oni nato.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kolda55 18. 6. 2011 22:15

Tak já mám S Vodafonem poslední dobou taky velice špatné zkušenosti..Od minulého září mám vyjednanou 50 % slevu na internet v mobilu na rok..Až do února mi účtovali ten internet za polovic v pořádku. Od března mi účtují plnou cenu internetu..Když jsem volal na infolinku poprvé v březnu, tak jsem měl ženskou, která se mi snažila vnutit, že je vše v naprostém pořádku naúčtováno..Volal jsem a chvíli jiné operátorce, opět ta samá písnička..Napsal jsem tedy meil, po kterém mě z Vodafonu kontaktovali, omluvili se a já si naivně myslel, že to bude OK.
Další měsíc to samé, opět volám na infolinku, opět chlap se mě snaží přesvědčit, že je vše Ok..už jsem byl vytočený a začal jsem mu vše hezky počítat..I přesto, že jsem mu to tam spočítal tak mi sdělil, že je vše v pořádku...Sdělil jsem mu, že zasílám opět email a budu se odkazovat na něho, že i přesto, že jsem mu vše v hovoru správně vypočítal si mi dovolí tvrdit, že je vyučtování v pořádku..Opět mi po mém meilu volali a opět se mi omluvili, že bude už vše v pořádku...Poslední vyučtování opět internet v mobilu za plnou cenu...Vidím, že si se zákazníka dělají *****...

Druhý problém mamka od přítelkyně...Má tarif Nabito 350 a vzala si zvýhodněný mobil. Pamatuji si, že v době kdy už byly zavedeny tarify na míru jsem si bral i já telefon k paušálu (mám také nabito 350) a cena telefonu se vztahovala k MMP 477 Kč s tím, že není třeba dodržovat MMP 477 (že to je jen pro tarify na míru). Tady vše v pořádku..
Jenže v první faktuře (od mamky)od zakoupeného telefonu je ve faktuře položka:
Nesplnění smluvních závazkù: 400 kč pokuta...Sice na mobil mamky přítelkyně přišla sms, že se vodafone omlouvá za chybu, kterou způsobilo ve vyučtování s tím, že bude vše srovnáno v nadchazející faktuře...Doufám, že tím mysleli tu částku 400 kč...Doufám, že stále platí pravidlo pro tarify Nabito při zakoupení zvýhodněného mobilu, že není zapotřebí dodržovat MMP. nebo se něco změnilo ?
kolda55
Junior

Odeslat příspěvekod audiobullys 19. 6. 2011 03:01

no podle me retence byla na 6 mesicu a proto ti tvrdej ze je vse ok a vodej te za nos, to je lepsi jim rict rusim cislo, takhle s tim ti nikdo nic neudela.

co se ty mmp nedavno jsem to zkoumal u bratra , kdy si clovek bral tlf ve starem systemu tak je douctovan rozdil mezi dotovanou a standartni cenou tlf, pokud v novem systemu, je mu douctovan rozdil jen v plneni na fakture
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod kolda55 20. 6. 2011 09:22

Ale co píšeš platí pro případ, když na tom tarifu nevydržím od koupě zvýhodněného telefonu půl roku, ne ?
Pokud se přece jedná čistě o koupi zvýhodněného telefonu pod tarifem Nabito 350, tak cena telefonu je shodná s tarifem na míru a MMP 477 Kč s tím, že ale můžu přece klidně využít jen útratu 350 Kč, jelikož mám ještě starý tarif aniž by mě trestali, že jsem neprovolal nad rámec tarifu ještě alespoň 127 kč abych splnil MMP 477...Nebo pro staré tarify Nabito už platí také pravidla splnění MMP ?
kolda55
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 20. 6. 2011 09:31

Otázka je jestli máš závazek být na tvém tarifu 6 měsíců nebo zda-li máš přímo stanovený závazek na MMP v Korunách měsíčně, to je důležité vědět. Pokud máš závazek být 6 měsíců na tarifu pak stačí ho nerušit a máš dotaci splněnou, pokud máš ale závazek na MMP v Kč pak je potřeba tuhle útratu dodržet jinak může následovat sankce.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 20. 6. 2011 11:33

Já bych přidal zkušenost s vyúčtováním. Dříve VF zaokrouhloval částku k úhradě ve prospěch zákazníka. Dnes s přechodem na nový systém to už neplatí. Dnes když máte vyúúčtování 130,69Kč, tak zaplatíte 130Kč a zbylých 0,69Kč se převede do dalšího měsíce. V něm, když provoláte 120,70Kč, tak se 0,30Kč umoří. Vy zaplatíte 121Kč a zbylých 0,39Kč bude čekat, až se bude moct doúčtovat.

Osobní zkušenost na vlastním účtu. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to jako drzost. A nevím, jestli je to vůbec účetně košér. Protože vyúčtování je vázáno na měsíc i daňově, ale tady dochází k převodům prakticky donekonečna.

Nedá se nic dělat, být fér je dřina. Co dříve šlo dnes už nejde. Ať žije "ZLEPŠOVÁNÍ".
Naposledy upravil speedy dne 20. 6. 2011 12:00, celkově upraveno 1
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kolda55 20. 6. 2011 11:34

Ale pokud vím, tak mamka od přítelkyně dostala čistě jen fakturu za telefon..Nepodepisovala nic o tom, že by měla dodržovat MMP 477 Kč..Toto by mě fakt nenapadlo, protože já si bral zvýhodněný telefon na Nabito 350 v lednu tohoto roku a stalo se, že jsem neměl útratu 477 Kč a žádná sankce mi nebyla naúčtována..Snad by měly platit původní podmínky tarifu v případě, že jsem nic nepodepsal a ani nic neměnil..
Na tarif Nabito 350 se nikdy nedávala podmínka plnit MMP 477 Kč v případě, že si člověk bral dotovaný mobil...Asi zavolám na infolinku a ověřím si to..
kolda55
Junior

Odeslat příspěvekod speedy 20. 6. 2011 12:00

Volat není nikam třeba. Stačí se podívat na podmínky http://www.vodafone.cz/osobni/telefony/ ... vajici.htm
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janhojt 16. 8. 2012 21:28

Co mě štve na Vodafone?
Štve mě, jaké si vodafone vybírá partnery pro nábor zaměstnanců na pozice asistentů péče konkrétně v Ústí nad Labem. Po výběrovém řízení nastoupíte na školení, firma vám není schopna dát pracovní smlouvu , kterou ředitel stále slibuje zítra....takže od 8-17 denně někde sedíte bez smlouvy a pokud chcete v pět odejít, vynadají vám, co si to dovolujete, když vám neřekli, že smíte..... Takže se domnívám, že porušují nejen zákoník práce ale poškodí i dobré jméno vodafone, až se "zaměstnanci" dohodnou a oznámí praktiky firmy na příslušném orgánu inspekce práce :pozor
janhojt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod radim 16. 8. 2012 21:44

Zajímavé téma. Já bych jako hlavní nedostatek dal astronomické ceny za služby. Ostatní jsou prkotiny, za kterýma většinou stojí lidé a ne firma.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lol7 17. 8. 2012 14:32

janhojt píše:Co mě štve na Vodafone?
Štve mě, jaké si vodafone vybírá partnery pro nábor zaměstnanců na pozice asistentů péče konkrétně v Ústí nad Labem. Po výběrovém řízení nastoupíte na školení, firma vám není schopna dát pracovní smlouvu , kterou ředitel stále slibuje zítra....takže od 8-17 denně někde sedíte bez smlouvy a pokud chcete v pět odejít, vynadají vám, co si to dovolujete, když vám neřekli, že smíte..... Takže se domnívám, že porušují nejen zákoník práce ale poškodí i dobré jméno vodafone, až se "zaměstnanci" dohodnou a oznámí praktiky firmy na příslušném orgánu inspekce práce :pozor

Obavam se, ze pokud nekde sedis beze smlouvy, je to ciste a jen Tvuj problem a urad prace to resit nebude. Praktika je to podivna, ne ze ne, ale vzdycky muzes rict, ze "takhle ne". To, ze uz pak tu smlouvu urcite nepodepises, je vysoce pravdepodobne :))
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod audiobullys 18. 8. 2012 02:43

to je jak nekde na stavbe na cerno bez smlouvy. nebo takovy ty vojeby udelej praci ja schrabnu zalohy a faktury a mozna zejtra ti dam penize . a takhle po 3 mesice stale stejna pisnicka.
v tomdle pripade to je jasny , pulku lidi po 2 tydnech vyhodej a nemusej nic platit
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod LadislavM 18. 8. 2012 08:22

Přidám jeden zajímavý můj postřeh, přihodilo se to v době, kdy ještě fungoval Kamarád do všech sítí a Kamarád do Vodafone + pevnou. Rozdíl v ceně těchto vychytávek 200Kč. Nejprve jsem používal Kamarády do Vodafone, jedno číslo Vodafone + jedno číslo pevná, paráda, měsíčně 225Kč. Jenže později se situace změnila a potřeboval jsem tam přidat dvě čísla z cizé sítě, provedl jsem zrušení Kamarádů do Vodafone a aktivoval Kamarády do všech sítí, kam jsem přenesl z původního Kamaráda to jedno číslo Vodafone a jedno číslo Pevné + dvě z cizé sítě. A co se nestalo, Kamarád do Vodafone se nezrušil, zůstali tam oba a nešlo ten jeden zrušit, takže jsem platil oba dva Kamarády s tysamými přenesenými čísly, to dávalo 225Kč + 485Kč, celkem Kamaráda 4 čísla do všech sítí za nádherných 710Kč. Systém to prostě dovolil a umožnil systémové okradení zákazníka. Nakonec se mi to podařilo ihned vyřešit s operátorem, že je to nedokonalost systému. Nejde mít v obou Kamarádech shodná tel. čísla. Tato Vodafonská nedokonalost je už dávno v dějinách. Dnes těžko soudit jestli by se to v dněšní době povedlo pro dobro zákazníka úspěšně vyřešit, doba je asi jiná a operátor by to vzal tak, že to tak je a víc by se s vámi nebavil.
LadislavM
Junior

Odeslat příspěvekod Myčoken 18. 8. 2012 09:27

Historie a spekulace, to by snad chtělo samostatný koutek ... ;-)
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků