Vodafone a jejich nedostatky

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod pedro-81cz 26. 5. 2013 10:21

Zdravím, v poslední době (cca 10 dní) mi obden, někdy denně chodí reklamní sms z čísla 60030. Mototechny, AAA auto, finance, atd. Pod podobným číslem mi chodí info o vyúčtování, atd. Někde jsem se dočetl o tomto: dovolím si citaci, je to z jiného portálu:
" Nesetkal jste se někdo s SMS spamem z čísla 60030? Mně v poslední době začala chodit snad každý den z tohoto čísla sms s reklamou. Na půjčky, na mototechny atd. Není tam žádný podpis ani možnost odhlášení. Vůbec se nedá zjistit kdo to posílá."

a zde http://blog.silawebu.cz/2011/05/pc-vega ... afone.html

Děkuji.
pedro-81cz

Odeslat příspěvekod pedro-81cz 27. 6. 2013 22:12

Hřebíček do rakve od Vodafone:

Karta na víkend

Dobijte si kredit minimálně 250 Kč!!! a volejte 30 dnů do všech mobilních sítí za 2,50 Kč.
Užívejte si levnější volání i opakovaně, nabídka platí až do konce roku 2013.
!!!Vztahuje se jen na nově koupené Karty na víkend od 24.6. 2013!!!

A ptám se proč? Řeším-li cenu volání, nehodlám-li měnit číslo jako ponožky, jdu raději k virtuálovi, který mi tuhle sazbu dává každý měsíc BEZ nutnosti měsíčního pravidelného dobití kreditu. /náklady minimálně 400,- Kč ročně oproti VF 3000,- náklady ročně/
pedro-81cz

Odeslat příspěvekod unavix 2. 7. 2013 06:22

Nevím kam s tím tak to dám sem. Vodafone mě poslední dobou zklamal. Tak postupně přináším čísla jinam kde to bude podle využívání karty výhodnější. Včera sem generoval kpč na předposlední číslo a chtěl ho nahlásit na infolince. To co se mnou vyváděli operátoři (ano, musel sem tam volat 3x) sem ještě nezažil. A doufám že už ani nezažiju. Protože jde o předplacenou kartu tak chtěli ověření administrátorským heslem. Mám ho stejný jako uživatelský. Přesto mi stále tvrdili že heslo nesouhlasí a posílali mě na prodejnu kde to se mnou vyřeší když budu mít sebou op. Chytal sem už nerva tak sem to nechal na ráno. Teď ráno zavolám na linku a paní mi řekla že heslo je správné. Přišlo mi to k smíchu. Buď Vodafone zaměstnává neschopný lidi, nebo si někteří operátoři dělají z lidí srandu. Nebo mají systém v tak katastrofálním stavu? Ať tak nebo tak Vodafone už nikdy pokud nezmění svou politiku k zákazníkům kteří sou u nich 15 let. Věrnost značce se dnes už asi nenosí a já to pochopil pozdě.
unavix
Junior

Odeslat příspěvekod Hastrman07 2. 7. 2013 07:40

15 let? Český Mobil, později Vodafone, působí na českém trhu od 1. 3. 2000 ...
Hastrman07
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 2. 7. 2013 09:44

Zmatky s administratoskym heslem jsem take zazil a stejne tak neustale opakovani stejne blbosti operatorem. Zda se mi, ze drive jedna z nejlepsich infolinek jde plnou parou do s*acek.
Mozna je to umysl, aby tam zakaznik tak casto nevolal, ale v tom pripade maji dat kompletni spravu tel. uctu pres internet a bylo by po problemu.
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod mmmm. 2. 7. 2013 13:32

Už jsem to sem párkrát psal, ale to, ze je to zkušenost i mnoha jiných dlouholetých zákazníků, je stále víc neuvěřitelné. Jednáním osob na infolince jsem byl před několika týdny tak znechucen a šokován, ze jsem po téměř třinácti letech velice vysokých plateb odešel k T-Mobile.
Neuvěřitelné je to o to víc, ze zde čtu příspěvky,kdy Vodafone poskytuje takové tarify novým zákazníkům či lidem s minimálními platbami...ovsem takový přístup k zákazníkům se mu casem sečte, na každé prase se vaří voda.
Mimochodem- evidentně pouze u vodafonu se "prosí" a "zkouší", jak zde čtu. To přece není normální 8-S
Trapák roku - rádoby moderátor a závodník tslany:)
mmmm.
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 2. 7. 2013 14:32

Ano, prosi se pouze u VF. O2 retence zrusilo s prichodem Free (vice kupodivu v diskuzi o retencich O2) a vlakno o T-M je taky delsi dobu bez nejakeho uspechu.
ze.us
Pokročilý

Odeslat příspěvekod unavix 2. 7. 2013 16:24

Hastrman07 píše:15 let? Český Mobil, později Vodafone, působí na českém trhu od 1. 3. 2000 ...

Ano. Seknul sem se o dva roky. Měl sem spíš napsat že sem u nich od počátku kdy začal Oskar a měl signál jen v praze. Nicméně to je už fuck. Teď se dá přejít s číslem celkem snadno. Problémový to bude od podzimu kdy bude kpč generovat opouštěný operátor. To bude teprve výser.
Ještě sem zapomněl dodat že sem dostal od opa "super" retenční nabídku. Možnost volání za 3,50 do ostatních sítí a 7 kaček hovor do vf na předplacené kartě. Prostě terno jako prase. Taková nabídka potěší zvláště potom co už sem přenes 3 čísla a tohle je čtvrté.
Jednoznačně si z lidí dělají srandu. V historii totiž op vidí kolik čísel už bylo přeneseno.
Tak hlavně aby jim zbyl aspoň ten smysl pro humor když už nebude moc zákazníků. Ale třeba je tohle záměr aby snížili hodnotu společnosti a mateřská firma je nemohla prodat.
unavix
Junior

Odeslat příspěvekod Smells 27. 7. 2013 15:13

Už i Martin Maxa odchází od Vodafonu.Více ZDE :-D
Neraduj se ze světla na konci tunelu.S největší pravděpodobností se jedná o protijedoucí vlak.
Smells
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iguka 6. 8. 2013 22:13

no, to je vidět, jak přemýšlí. trestný čin to být nemůže. a ještě se nechá u toho blábolu fotit, aby byl zajímavý. ubohé

-- 6. 8. 2013 23:16 --

a jinak, co říkáte na toto, bude lepší pokrytí?? http://m.ekonomika.eurozpravy.cz/ceska- ... ilni-site/
iguka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stany055 12. 8. 2013 08:18

Muze nekdo poradit,kde muzu ziskat udaje o cisle jestli je ve Vodafone? Tyhle porad nejdou,dik.
stany055
Junior

Odeslat příspěvekod speedy 12. 8. 2013 09:10

K tomu je nejuniverzálnější toto. Napíše to, pokud má číslo jiného operátora než by se podle původní "volačky" dalo předpokládát. Příklad pokud číslo 605 původně TM je v O2, tak to napíše.
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stany055 12. 8. 2013 09:53

to nemam..
stany055
Junior

Odeslat příspěvekod pedro-81cz 27. 8. 2013 12:56

Chci se tady informovat, převáděl jste někdo v poslední době číslo pod jiného uživatele, v Péči na webu jsem objevil totiž toto:

Za každý formulář účtujeme novému majiteli 100 Kč vč. DPH.

Loni jsem převáděl svoje číslo na jiného rodinného příslušníka a poplatek účtován nebyl.

Aha, tak koukám na ceníku, který je platný od 1.8.2013 a cena je skutečně 100,- Kč.

http://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorag ... /cenik.pdf


Chtěl jsem převést předplacenku, která je na jméno v rodině na sebe, takže to kašlu, uděláme přenos rovnou do jiné sítě.

Bylo by fajn udělat o tom krátké info na MM.
pedro-81cz

Odeslat příspěvekod zajDee 28. 8. 2013 14:53

Stale by ale mohlo jit prevest pausal na predplacenku a tu pak na pausal s novym majitelem...
zajDee
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků