Vodafone a jejich nedostatky

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 10. 10. 2013 15:13

Reku: Pěkný den, čísla do Programu čtyřka jde zadat s operátorem na *77, případně nám můžete pro aktivaci napsat i online přes http://tam.je/forum. Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tabjo 11. 10. 2013 09:06

Tak mi za tři dny končí smlouva na dva otroky - 6 čísel, útrata 3-4tis.
Jako stálý zákazník od doby Oscara mohu směle potvrdit, že se za poslední dva roky blíží rychlým tempem k názvu Podvodník.
Zavolal jsem na linku operátora a chtěl informaci, že v samoobsluze mi naskakuje doba trvíní smlouvy do 1.1.2000, že mám originál s aktuálním datem a jestli smlouva končí opravdu bez výpovědi a automatické prologace. Odpověděli mi, že ano a o přenos mohu požádat až po ukončení smlouvy.
Neškemral jsem o nějakou retenci, s pocitem, že to v pohodě vydržím, až budu svobodný a pak se rozhodnu.
Přišla mi "nemravná nabídka" , ze které např. jenom vypíchnu, že mi nabízejí na jedno z čísel 200 min Fér za cenu 825 bez DPH (v ceníku je ale 625!) to mi tam asi přimrskli věrnostní bonus a z této sumy mi nabízí slevu.
Nemá smysl to nějak komentovat, je to běžná věc, jenom boj o peníze...
Ale proč píši- po tomto pokusu o podvod mají ještě tu drzost, věřím, že ne náhodnou - na dnešek, před půlnocí, už spím, probudí mě mobil a z čísla +420 800 777 786 mě začnou vyslýchat, jakpak jsem spokojený s jejich operátorskou linkou..., neodpověděl jsem, popravdě se nezmohl ani na slovo.
Ráno, hned jak se probudím, koukám na mobil, na výpis hovorů.. a opravdu se mi to nezdálo.
Toť současný obrázek.
tabjo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pedro-81cz 11. 10. 2013 10:07

To číslo je jejich automat (robot), po zavolání na *77/*077 to zaregistruje a volá zákazníkovi. Zřejmě tam nemáte omezení pro informační SMS i předpoládám ten automat, se tam zařazuje (nejsem si jist, ale logické by to bylo). Pokud u nich budete nadále, tak si zažádejte, aby tyto hlášky, atd. Vám chodily jen např. 6 - 22 hodin. Pak tam jsou nějaké výjimky, co nejdou naplánovat (roamingové systémové SMS, kredit, atd.) ty chodí, jak to systém veme. Kdosi mi to vysvětloval, také jsem se vytáčel, jak mi to chodilo.
pedro-81cz

Odeslat příspěvekod tabjo 11. 10. 2013 12:44

Děkuji za vysvětlení, tak to už mě napadá jenom - jaký Pán, takový Krám.
Nedokážou vzít hůl a robota trochu vychovat- o půlnoci, nevolá se přeci!..
Píši to s nadsázkou a není to pro předchozího přispívatele.
tabjo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod D.roak 12. 10. 2013 22:27

no nedostatek že za stracenou dim mi pošlou novou ale ta nová sim nefunguje. Hlkavně že než mi dorazí tak je to cca 3 dny
D.roak
Junior

Odeslat příspěvekod endiiik 13. 10. 2013 06:52

mozna by to chtelo ji aktivovat ;) ono asi by clovek nebyl rad kdyby mu poslali aktivni simku postou a tu simku mu nekdo z posty ukradl a udelal mu ucet za x tisic ze? ;)
endiiik
Junior

Odeslat příspěvekod D.roak 13. 10. 2013 07:12

no to máš pravdu
Ale už jednou mi takhle posílali sim. A normálně jsem dal do telefonu a volal. No tahleta predplacenka ale ne. Nol nevyluxoval neb na ní nebyl kredit nebo jo asi 1 kč. Byla to datová sim kde jsem měl předplacený internet.
D.roak
Junior

Odeslat příspěvekod šuhaj 13. 10. 2013 07:22

Brno Bohunice a tragické pokrytí signálem 3G. Sídliště, nevím, asi 20 tis. obyvatel a tato tragedie. Telefon musím mít v kuchyni na stole jinak se přes noc vybije. V obyváku EDGE, v ložnici GPRS. Je to celá ulice Spodní, Rolnická a dál. Řešení? Na infolince prý mám zavolat do "hlavního stanu" na recepci. No volat k jejich problému za vlastní někam, kde to stejně nikoho nezajímá, to ne.To jsem jim nabízel postavit na našem paneláku vysílač, nezájem Nemít ČD tarif jsem už jinde, snad čtvrtý operátor změní ceny na trhu.
šuhaj
Junior

Odeslat příspěvekod D.roak 13. 10. 2013 07:32

No 3G mám ale rychlost nic moc.l A to jsem zkoušel jak vodafon tak O2 tedka zbývá už jen TM. Ale data býda mimo města edge. No snad 4 operátor to změní.
I když uý v to moc nedoufám.
Jediní co by mohl podle mě vodafon udělat aby jeho net byl zajímavý ho nezpoímalit na 16 kb/s ale na úroven O2 kde alsponweb má běžet na 200. Nikdy se mi nestalo, ale 180 vždy a to se dá alspon web na mobilu projíždět
D.roak
Junior

Odeslat příspěvekod šuhaj 13. 10. 2013 21:55

Filo, ono těch nespokojených muže byt tak pětistovka, víc asi data nepoužívá. Asi jste z vesnice a Bohunice nikdy neviděl, bohužel Vodafone taky ne.
šuhaj
Junior

Odeslat příspěvekod ziki 13. 10. 2013 23:30

šuhaj píše:To jsem jim nabízel postavit na našem paneláku vysílač

To je jistě velkorysá nabídka pro Vodafon, ale ono postavit BTS a obzvlášť na střeše obytného domu není zas taková sranda. Zajímalo by mě (pokud nejste přímo majitel onoho paneláku), co vás opravňovalo mluvit za všechny nájemníky nebo vlastníky bytových jednotek v domě, že jste Vodafonu navrhoval postavení BTS na střeše? Nějaká petice nebo domovní schůze? Co jsem slyšel od jednoho známého, který přímo pro Vodafon stavěl BTS, tak stačí aby se v domě na kterém má budoucí BTS stát vzpříčil jediný nájemník a je problém. A s prominutím, tohle všecko kvůli jednomu ČD tarifu? :D Kvůli jednomu zákazníkovi, ale ani celému paneláku operátor opravdu nepostaví novou BTS, protože kdyby ano, tak už je asi kompletně pokrytá celá ČR :-D . Ale i kdyby se vám nějakým zázrakem podařilo dokopat Vodafon ke stavbě BTS na vašem paneláku, tak vás musím zklamat, protože k lepšímu signálu ve vašem bytě by to pravděpodobně moc nepomohlo, ačkoli byste měl vysílač přímo na střeše. Anténní systém BTS má nějaký vyzařovací diagram, který nepokrývá nejbližší okolí BTS. Jak se říká, pod svícnem je největší tma, tak to platí i u BTS.
Pokud opravdu toužíte po 3G a chcete zůstat u Vodafonu, tak nebude jednodušší než domlouvat stavbu BTS, si pořídit do bytu femtobuňku? http://www.vodafone.cz/3gzona/ Možná by vám ji Vodafon věnoval i zdarma, poněvadž jej to vyjde o dost levněji, než kvůli jednomu člověku stavět BTS ;-).
"Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora."
ziki
Junior

Odeslat příspěvekod šuhaj 14. 10. 2013 07:44

Pánové děkuji vám za fundované názory a doporučení, tahle diskuze nikam nevede a je ztrátou času. Svým příspěvkem jsem poukázal na tristní pokrytí signálem 3G od Vodafonu i v Brně a nemožnost jejího řešení.
O vlastnictví domů a bytů asi nic nevite, ne všichni musí být najemníci, nájemník je ta nejjednoduší varianta, pak totiž nepotřebujete tak silný souhlas.
Vofafone by měl pokud to se značkou myslí vážně investovat. Tyhle diskuze rádoby odborníků na všechno jsou jen koloritem internetu.
šuhaj
Junior

Odeslat příspěvekod Reku 14. 10. 2013 13:19

Karta pro partu:
Podle info od operátora, i když po prvé nastavím jen jedno číslo, tak i přidání jakéhokoli dalšího už je za dvacku :-(
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pedro-81cz 14. 10. 2013 13:41

Reku, přesně tak. Někde jsem tuto informaci uváděl, myslím přímo v Předplacené karty. Nechápu, proč tento administrativní krok je zpoplatněn, zda je to proto, že to nastavuje operátor, který něco Vodafone stojí. Přitom by stačilo jednoduše umožnit zákazníků nastavení, změny přes sámošku, ono to je zajímavé jako - tarif změním přes sámošku sám, ALE čísla mi musí nastavit operátor. A nikdo z nás neví, co bude do budoucna a dávat 20,-Kč za změnu, kterou bych mohl udělat sám, musí zpoplatnit - je to to stejné jako u Divoké karty, také tam je změna čísla zpoplatněna. Oni mohli úplně na pohodu snížit veškeré volání do VF za 1,90 Kč a jinam 3,50 Kč, když už to nejde levněji všude bez háčků.
pedro-81cz

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 14. 10. 2013 15:18

tabjo: Dobrý den, ke konci minulého týdne jsme zaznamenali potíže se systémem, kterým zjišťujeme spokojenost zákazníků. Nešlo o běžný stav, o půlnoci opravdu úmyslně nevoláme a moc se omlouváme!
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků