Vodafone a jejich nedostatky

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Casial 17. 11. 2013 02:37

@ Eizo66, radim: Zcela upřímně, raději bych si VOP z webu vytiskl a přikoníkoval ke smlouvě, ono to sice může být na jakémkoli nosiči, ale na webu, ke kterému má admin práva jen jedna ze smluvních stran... jak prokážu, co stálo v Podmínkách v době podpisu smlouvy? Spoléhat, že bude kopie na archive.org?
A ad 2) - já bych to nepodepsal - co je psáno, to je dáno, co není psáno... Moje povinnosti jsou jasné - platit po 24 měsíců paušál ve sjednané výši, nicméně ve výši, která je nižší, než co podepisuji? Samozřejmě, že *pravděpodobně* domluvenou slevu dodrží, ale když ne, tak i kdybys ten rozhovor s opem nahraný měl, tak ti každý soudce řekne, proč jsi potom podepisoval smlouvu, ve které je jiná částka? - a shodí to ze stolu.
Suma sumárum, vykašlal bych se na ně - stejnou či lepší nabídku jde sehnat už dnes, a to i bez úvazku (+4U či jak se jmenuje ta šedivka) - a dva roky jsou sakra dlouhá doba, zvlášť teď, kdy se každou chvíli vynoří nový virtuál se zajímavou nabídkou, Kellner kupuje O2 a probíhá aukce kmitočtů...
OnePlus 8T@Odorik&Allrisk
♫: Denon DCD-1500AE•Vincent KHV-1pre•Xduoo XA-10•Sennheiser HD800•AKG K702•Behringer Truth B2031P•
Casial
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 17. 11. 2013 08:15

Smlouvu, kde je něco jiného, než slíbili, bych nepodepsal.
Vodafone by taky nepodepsal, kdyby to bylo obráceně ...
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod nigi 17. 11. 2013 09:00

Bylo zde zapomenuto uvést, že ve smlouvě je minimální měsíční plnění ve výši 490,- (u klasického RED tarifu se smlouvu na 2 roky bývá 690,-). Já zatím nenašel virtuála v síti vdf, který by nabízel za cca pětistovku flat a 1,5 GB netu a myslím že hned tak ani nebude. A pokud třeba za rok bude, taky by nemělo být tak bolestivé smlouvu zrušit, pokud pokuta bude dle podmínek ČTU (20% ze součtu zbývajících paušálů).
nigi
Junior

Odeslat příspěvekod nepss 17. 11. 2013 09:09

Mam u Vodafone starsi tarif. Cca 10 let. Utrata mala - 100 kc/mes. Vodafone me dnes nabizi, ze kdyz si ponecham stavajici tarif, zavazu se k nemu na minimalni mesicni plneni 247 kc mesicne po dobu dvou let tzn. podepisu smlouvu na 2 roky, odmeni me za to telefonem na splatky. Zadny telefon na splatky nepotrebuju o nejakou odmenu, ci zvyhodneni nezadam, presto me tato nabidka nuti premyslet o tom, jestli mam spravneho operatora.
nepss
Junior

Odeslat příspěvekod Smells 17. 11. 2013 10:31

neps - tato nabídka je opravdu "terno" :-)
Já už jsem taky po 9 letech pochopil,že VF není ten správný operátor.
Neraduj se ze světla na konci tunelu.S největší pravděpodobností se jedná o protijedoucí vlak.
Smells
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 17. 11. 2013 10:51

Aksolutně nechápu strategii VF. Myslím, že by se na to Beleš měl podívat. Vlastně pro stávající klienty třeba 8-10let vůbec nic nemají a nedělají. Přitom, kdyby dali slevu i těm co mají nějaký starý tarif, tak by na tom vydělali, protože když jsou s nimi tito lidé tak dlouho, tak by výměnou za slevu zůstali. Tahle jim tento "starý věrný kmen" odejde...
Už i letošní Vánoce podle mě dokazují jejich problém-úbytek zákazníků. Proč najednou tarif pro partnera, pro dítě...., potřebují lidi a pokud možno aby si volali mezi sebou....

Zapojí se do diskuze zástupce Vodafone, jak to vidí....
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marty10 17. 11. 2013 13:49

Vodafone v rámci nahánění nových tváří nějak zapomíná na ty, co s ním jsou už dlouho...já jsem u nich 13 let!! Za tu dobu mi bylo nabídnuto několik opravdu "výhodných" nabídek...jako volání o víkendech zdarma podmíněné týdenní útratou 2000 kč kreditkou jisté banky :-) nebo zvýhodněný telefon + Red tarif s dvouletým úvazkem a to vše za 874,- kaček. Na dotaz, proč mám platit za tarif s úvazkem 874 korun a ne 699, mně paní s úsměvem na rtech sdělila, že si přece beru zvýhodněný telefon a tudíž nemám nárok na tarif s nižší cenou, byť s úvazkem. Co na tom, že za dva roky ten rádoby zvýhodněný telefon zaplatím zvýšenou cenou tarifu :-) S úsměvem na rtech jsem ji poděkoval a rozhlížím se kolem po něčem zajímavém. Prostě mám VDF už dost. I když ono je to myslím u všech stejné :-)
marty10
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lobogoj 17. 11. 2013 14:40

Stavajici klienti jsou dobre dojne kravy a dobre jim tak.
lobogoj
Junior

Odeslat příspěvekod ostrava2014 17. 11. 2013 15:21

Po příchodu "free" tarifů se nabídky všech tří operátorů vyrovnávají včetně způsobu nabízení mobilních telefonů a příslušenství. Závazky jakbysmet. A nabídky externích call center, to je kapitola sama o sobě. Abych jen nekřivdil, tak "zatím" neprobíhají migrace na nové tarify.

Předplacené karty, jedna lepší než druhá. Vánoční promo na ex divokou kartu je těžký krok vedle. Pokud to má být reakce na Akci BLESKmobilu, tak marketing Vodafone zaspal dobu.

Jediné, co mě osobně u nich drží je zvýhodněný ČD tarif Nabito 350, který mi skončí v létě 2014 a pak předpokládám opustím po více než 5 letech tohoto operátora. Pokud se situace nezmění. :-)

Myslím si, že poslední "uvazování" zákazníků všech tří operátorů je jen zoufalstvím před příchodem nového plnohodnotného operátora.
ostrava2014

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků