Jak k operátorovi na O2 lince?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Aleš P. 26. 2. 2007 11:13

kcg zde píše:.., coz znamena zcela nesmyslny vylet do jeho hlasoveho systemu s naslednym bloudenim a nadeji, ze nekde narazim na ziveho cloveka co mi to zaktivuje. :-(
Ale tak to snad ne.. Abych všem ulehčil strastiplné a zdlouhavé prokousávání se automatickým hlasovým systémem, přidávám jejich schémata. Jsou to verze k 19.2. a lednu 2007, ale nemělo by se to ani v budoucnu příliš měnit. Pokud ano, najdete je na webu O2. když do políčka Hledej napíšete "Hlasový informační systém". Jen buďte při hledání ve správné sekci: paušální -> MOBIL a předplacení -> O2 GO

Schéma automatického hlasového systému - paušální služby
Obrázek

Schéma automatického hlasového systému - předplacené karty
Obrázek
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod andre (novy) 26. 2. 2007 20:59

tak snad po tehle informaci uz nebudou desitky lidi nadavat, ze se tam neda dovolat a pokud ano, tak je to jen jejich lenost. V posledni dobe se i zkratila cekaci doba na operatora a to dosti vyrazne, krom samozrejme pondeliho dne, kdy je vzdy nejvetsi naval po vikendu.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 28. 7. 2007 08:33

Tak tady máme změnu. Tyto schémata již nejsou aktuální.

Nové schéma automatického hlasového systému:

Obrázek
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Já Osobně 7. 1. 2008 23:38

Přihazuji aktuální cesty k živým opům :wink: To schéma v předchozím příspěvku je sice pěkné, ale naprosto jiné, než plechová huba na mé O2 předplacence :twisted:
le_fox píše:z předplacené karty *11 z hlavního menu 3-6-9
z tarifní karty *11 z hlavního menu 1-9
z jiného operátora na 800123456: 1 pro ČJ, 2 pro jiné číslo, a pak 1 pro předplacenky nebo 2 pro tarifní službyr/quote]


Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Magistr Kelly 8. 1. 2008 08:48

[quote="Aleš P.";Stačí stisknout 1 pro číslo ze kterého právě voláte a pak 4 a potom 9.p/quote]

...a potom počkat nějakých 54 minut na spojení jako já tuto neděli večer a vše je vyřešeno. Jak prosté a snadné, že? :twisted:
Magistr Kelly
Junior

Odeslat příspěvekod Aleš P. 8. 1. 2008 18:55

Magistr Kelly : Tak záleží na tom kam mají zákazníka zaškatulkováno.. Je fakt, že s novou předplacenou kartou to může ve špičce tak trvat.. Kdo má paušál a vysoké účty čekat většinou nemusí :-P

Já Osobně : Oni to pořád mění, za to já nemůžu. V době odeslání toho příspěvku to bylo platné.
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Já Osobně 8. 1. 2008 21:20

[quote="Aleš P.";Oni to pořád mění, za to já nemůžu. V době odeslání toho příspěvku to bylo platné. /quote] To je mi jasné :mrgreen: Navíc, na stránkách O2 pořád straší to staré schéma :roll:

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Magistr Kelly 8. 1. 2008 23:43

[quote="Aleš P."; Je fakt, že s novou předplacenou kartou to může ve špičce tak trvat.. Kdo má paušál a vysoké účty čekat většinou nemusí :-P
//quote]

Že jsou zákazníci kastováni dle bonity chápu a nemám s tím žádný problém. Já GO používám výhradně jen na Dlouhé hovory, jinak mám Oskara tarif. Ale uznej, že HODINU čekat na spojení s operátorem kvůli reklamaci nesprávně účtovaného hovoru je těžko odůvodnitelná nehoráznost - špička nebo ne - i v případě toho nejposlednějšího zákazníka s předplacenou kartou.
5-10-15 min bych pochopil a neřekl ani slovo. Mimochodem, to volání bylo v neděli po 23:00.
Magistr Kelly
Junior

Odeslat příspěvekod le_fox 9. 1. 2008 00:08

Magistr Kelly/ ono právě hlavně v tu neděli a ještě ve 23:00 ;) mimochodem nehoráznost je čekat i u Odepiše 65minut na spojení s operátorem a pak ti systém ukončí hovor, protože už trvá déle jak hodinu.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sioga 22. 2. 2008 00:27

pred nedavnou dobou sem se snazil taky dovolat do operatora na o2 ale v tom menu se cert vyzna a doba cekani taky dlouha
u vodafone je to o hodne lepsi jak s infolinkou tak i s webem a samoobsluhou
sioga
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 22. 2. 2008 20:28

no ono kdyz v noci jsou na lince treba 3-4 lidi na celou republiku a nekdo tam vola a vykecava se treba pul hodiny tak se pak neni cemu divit, ze dalsi lidi cekaji dlouho.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mouse2 26. 2. 2008 13:22

Take nemam rad hlasovy automat (i kdyz nekdy se muze hodit...na rychle info ci nastaveni)
Kdyz mam nejaky problem a chci hovorit primo se slecnou :wink: ,vyslechnu uvodni hlasku a pak postupne 3-6-9.Plati to pro *88 tedy Predplacene Sluzby.
Nokia E51 White Steel / SanDisk microSD 1GB
O2-Fajn
Konfigurace PC viz. profil
Mouse2
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šulda 26. 2. 2008 13:53

Já mám předplacenku o2 a už dlouhou dobu používám toto: mám uloženo v seznamu číslo na operátora ve tvaru *88p#p2p6 ( písmeno p se zadává na klávese *+ trojím zmáčknutím u tel. nokia) klasicky ho vytočím a pak čekám cca. 20-25vteřin až se to nasměruje a sem tam. :wink:
šulda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sentry 27. 2. 2008 08:24

Tak pro upresneni, obcas to taky pouziji, i kdyz uz dlouho ne. Je pravda, ze se to cas od casu meni a na webu O2 neco najit, je docela obtizne. Vyhledavat textovy retezec Hlasovy informacni system je zbytecne, prestoze se paradoxne v odpovedich v sekci Pece a podpora tento retezec dost casto vyskytuje.
Napadlo mi vyhledat retezec schema a opravdu jsem trefil do cerneho. Ted to maji pod nazvem Schema hlasoveho automatu na tomto odkaze (pevna linka, mobil pausal, mobil predplacenka, technicka podpora):
http://www.cz.o2.com/osobni/cz/pece_a_podpora/kontakty/schema.html
OnePlus Nord 3 5G - 16GB / 256GB
Model: CPH2493
OxygenOS 13.1.0.592(EX01)
Sentry
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků