od Raziel-CZ 14. 9. 2014 15:26
Tak jsem se dnes rovněž setkal s neseriózním jedníním Vodafonu. Jdu si tak na samoobsluhu, která již funguje, a vidím přečerpanou částku. HA, VODAFONE JIŽ KRADE! Volám opěrátora, kdy paní lže, že byla tato záležitost zřízena na základě přání zákazníků a že mi posílali SMS. Tak jsme si tedy chvilku popovídali, konkrétně zahráli hru na pocicajta a zloděje, kdy zloděj bez delších diskusí ustoupil, přiznal, že mi žádná SMS odeslána nebyla a záležitost napravuje. Před ukončemím hovoru opěrátorce sděluji, že mi mohou kdykoli zavolat a že až budou chtít na cokoli zpětnou vazbu, tak jim rád pomohu.
Za tuto boudu na zákazníka bych jim vyměřil pokutu 10% z měsíčního příjmu v ČR. To ale náš stát neudělá, protože korupce. Takže je to opět na nás, koncových spotřebitelích, co vše si necháme líbit.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity.