Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mikosuo 15. 9. 2014 16:07

tak ak to nejde zavolam do vodafonu a je to ne?
mikosuo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bari007 15. 9. 2014 16:37

To je alespoň přístup, z tebe musí mít ve Vodafone radost :)
Bari007
Junior

Odeslat příspěvekod Spike26 15. 9. 2014 17:00

Ale jo,nakonec jsem to udelal pres Chrome. Na facebooku to nekomu psali,at to zkusi v necem jinem nez IE. Asi meli jeste nejake problemy. Uz snad cajk.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod myšpulín 15. 9. 2014 17:33

Bari007 píše:Celá tahle jejich sviňárna má ale i pozitivní dopad na uživatele -> můžeš vypovědět smlouvu z důvodu nesouhlasu s novými podmínkami :twisted:

Mohl si, do 13.9. Teď už je pozdě.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod olas11 16. 9. 2014 17:44

Na předplacenku převedeno ještě ten den večer a CVOP poslany na druhy den a nejbližši datum přenosu byl ten samý den. ted už jenom záleží jak rychlá bude druhá strana:)...
olas11
Junior

Odeslat příspěvekod Spike26 16. 9. 2014 18:53

Super, pak napis, jestli jsi musel dobijet nebo te pustili s kreditem 0,- at to vime presne.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod opasino 16. 9. 2014 20:21

Hola, hola, operátory moc nesleduji, nevíte, zda-li ještě v současné době jde v samoobsluze přejít z tarifu Odepiš na nulový tarif? Buď jsem přepracovaný, nebo tu možnost již nevidím?
opasino
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod myšpulín 16. 9. 2014 20:45

V červnu mi to v samoobsluze šlo. Byl ale nějak skrytý, už přesně nevím jak. Něco jako další tarify nebo ostatní tam není?
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Policak 16. 9. 2014 21:26

Podle vseho uz Tarif na miru neni v nabidce.
Podpis....to jako můj? Nebo čí? Radši to nechám volný.
Policak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .357. 16. 9. 2014 21:31

Dnes jsem našim aktivoval nový tarify. Překvapilo mně, že na nich nebylo aktivní to automatické navyšování datového limitu.

Co mně ale naštvalo byla hláška: "Správa služeb není v tomto okamžiku možná. Po dokončení probíhající změny na vašem účtu můžete provést požadované změny." To samý mám i na svým účtu, co je to zase za bordel??
.357.
Junior

Odeslat příspěvekod Bari007 17. 9. 2014 09:16

Asi jsi dělal nějakou změnu, která ještě není dokončená a do té doby nemůžeš dělat žádné další změny.
Bari007
Junior

Odeslat příspěvekod třešinka 17. 9. 2014 11:22

Včera jsem mamce měnila s operátorkou datový tarif na 10GB/499,- a automatický vypečený balíček navíc tam nemá vůbec (taky by to bylo dost legrační). Sobě a synovi jsem deaktivovala v samošce v pondělí a oboje třikrát, systém těžce vzdoroval.
třešinka
Junior

Odeslat příspěvekod Colomboa 18. 9. 2014 15:49

Tak jsem se po třech dnech vydal mrknout se na novou samoobsluhu a spadla mi brada... Jen tak mimochodem zrušili (resp. v celkové platbě to vidím) balíček Kamarádi a tak je otázka, jestli to bude fungovat anebo ne. Ale podle historie volání, kde zmizelo Skupinová volání, bych řekl, že jejich Služba navždy trvala přesně 2 roky, 8 měsíců a 8 dnů... :twisted:
Colomboa
Junior

Odeslat příspěvekod speedy 18. 9. 2014 17:51

Z nové super sámošky zmizela zmínka o parametrech tarifu. Mám ČD tarif a dříve bylo vidět datum do kdy přesně sleva platí. Tohle je teď fuč. Cena tarifu je snížena správně, ale to je vše.
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Emka22 18. 9. 2014 19:34

Colomboa píše:Tak jsem se po třech dnech vydal mrknout se na novou samoobsluhu a spadla mi brada... Jen tak mimochodem zrušili (resp. v celkové platbě to vidím) balíček Kamarádi a tak je otázka, jestli to bude fungovat anebo ne. Ale podle historie volání, kde zmizelo Skupinová volání, bych řekl, že jejich Služba navždy trvala přesně 2 roky, 8 měsíců a 8 dnů... :twisted:


Také mi zmizel balíček v samoobsluze. Už jsem napsala dotaz na operátora, proč to tam není. Zřejmě ale funguje. V aktualizovaných dokumentech na webu to stále mají mezi poskytovanými službami, ale z webu to taky úplně zmizelo. Řekla bych, že asi noví zájemci o tento balíček mají smůlu. Doufám, že nám, kteří to máme už aktivované, to poběží dál a že nám to nezruší jako to udělali u TM. :pozor
Emka22
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků