Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Lutzi 4. 12. 2008 10:01

No jo,ale jak si ted mam zistit pres net kolik mam provolane?
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 4. 12. 2008 10:11

:O vždyť ti to říkám, v prohlížeči normálně pokračuj dál. Ve Firefoxu dej na stránce samoobsluhy u té výstrahy "Přidat výjimku", u Opery stačí potvrdit, u Internet Exploreru "Pokračovat na tento web"
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Lutzi 4. 12. 2008 11:48

Diky.
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ConPower 15. 12. 2008 22:47

Zdravím, už několik dní po sobě se mi při pokusu přihlásit se do samošky zobrazí tato hláška:

"Je nám líto, ale přihlašování nyní nefunguje. Na zprovoznění právě intenzivně pracujeme. Zkuste se prosím do Samoobsluhy přihlásit později."

Ostatní toto nepozorují? Že by byl problém u mě? Předem upozorňuju, že číslo i heslo jsou správně. Jde mi hlavně o to, že už snad měsíc by mi VF měl na účet vrátit tisícikorunovou jistinu a chtěl jsem se podívat, jestli jsem ty údaje (č. účtu, banka) opravdu zadal správně. Zavolal bych i na infolinku, kdybych věděl, kde svou VF kartu mám. :D Není moje primární a po převedení na předplacenku jsem se o ni nějak přestal zajímat...

Díky.
Naposledy upravil snowboarder dne 16. 12. 2008 12:14, celkově upraveno 1
Důvod: sloučeno s existujícím tématem
ConPower
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod eRiper 16. 12. 2008 09:19

Tak jsem to teď zkusil a v pohodě. Ještě o víkendu jsem tam cosik šteloval, takže u mě jede :-)
eRiper
Pokročilý

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 12. 2008 12:16

Tahle hláška mi spíš utvrzuje v tom, že je to vodafone karta převedená z paušálu a ještě nedobitá/nezaktivovaná. V takovém případě se do samoobsluhy na internetu nedostaneš. Jistina se vrací do 60dní. Až uplyne 60.den, můžeš to reklamovat.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ConPower 16. 12. 2008 16:02

Tak to tam chlapci ovšem mají dát hlášku, že se není možné přihlásit na převedenou nezaktivovanou kartu. Ta aktivace stojí 500 korun, na to se asi vykašlu... Každopádně jistinu mi snad vrátí i tak, ne? Nepamatuju si, kdy jsem tam volal, ať mi to zruší, ale na internet bankingu mám poslední platbu tarifu z 27.10., takže to ještě skoro dva týdny mají, pokud to dobře chápu.
ConPower
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 12. 2008 16:31

Nezáleží na poslední platbě, záleží na posledním vyúčtování, které je vystaveno vždy k účetnímu období. Tedy pokud jsi měl účetní období třeba 10., ale simku jsi zrušil 12.10., poslední faktura se vystavila až 10.11. A od té chvíle běží lhůta na vrácení jistiny.

A dát hlášku do samoobsluhy, která by popisovala pravdu? :O U Vodafonu? Blázne! :mrgreen:
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ConPower 16. 12. 2008 16:40

Aha, poslední faktura, co mi přišla, byla na 0 korun a u ní hláška neplatit. :)

Žádnou hlášku nebo co tím chceš říct jsem dávat nehodlal. Chtěl jsem se ujistit, jestli jsem zadal správné číslo svého účtu, protože jsem měl za to, že peníze mi už přijít měly a pořád nic. ;) Snad si rozumíme.
ConPower
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 12. 2008 17:17

uf :-))
ConPower píše:Tak to tam chlapci ovšem mají dát hlášku, že se není možné přihlásit na převedenou nezaktivovanou kartu. T

proto jsem to psal o té hlášce. U VF jsou tři univerzální a chtít po nich víc, je nadlidské ;-)

Číslo účtu by ses stejně nedozvěděl, tyto položky jsou u vodafone karty skryté, takže v samoobsluze vidíš už jen služby VF karty - tedy položku pro vrácení jistiny/čísla účtu tam nejsou.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ConPower 16. 12. 2008 22:03

Jo tak. :D S tou hláškou jsem to domotal. No nic, tak mi nezbývá než doufat, že ty peníze přijdou. Dík za pomoc.
ConPower
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod speedy 14. 1. 2009 16:26

Tak buď neumí samoobsluha počítat nebo nevím co se děje? Taky zmizel Chytrý přehled pro data

Obrázek

Potom se taky Internet v mobilu měsiční (zdarma) sám přepíná na denní a taky na Připojení Vodafone karta. Naštěstí, takhle laškuje jen samoobsluha, jelikož data se neúčtují a kredit nestrhává.
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nickdo 17. 1. 2009 18:28

ConPower píše: Zavolal bych i na infolinku, kdybych věděl, kde svou VF kartu mám. :D Není moje primární a po převedení na předplacenku jsem se o ni nějak přestal zajímat...

Na infolinku se dovoláš z jiného operátora, zavoláš na 800770077, vyťukáš svoje číslo a heslo a rázem jsi ve své samoobsluze jako kdybys volal přímo ze své karty
nickdo
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 17. 1. 2009 18:31

jenže na to 800770077 je možné zavolat jen z jiného operátora, pokud zavolá z Vodafonu, spojí se do samoobsluhy toho čísla, ze kterého volá
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod nickdo 17. 1. 2009 20:22

nickdo píše:Na infolinku se dovoláš z jiného operátora

doufám, že tato věta byla dostatečně jednoznačná
nickdo
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků