Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod snowboarder 20. 1. 2009 21:44

U přenosu to funguje jinak, proto píšu karty/kreditu. Já nevím, co tu vymejšlíš. Říká ti to zavolej na *77 a proveď to a to, a ty tu vymejšlíš, jak to nemusíš dělat, místo abys těch pár kliků udělal.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod m.cut 20. 1. 2009 21:50

Nic si stoho nedelej,me to taky pise ze lze pouze s aktivnim cislem a to ho mam celkem dlouho. :-)
HTC Desire | ROOT | ROM: AuraxTSense v8.0 HTC Sense 2.2 |

T-Mobile G1 white | T-Mobile G1 black | HTC Magic | Samsung Spica | HTC Desire ......
Twitter: m_cut
m.cut
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TFSi 20. 1. 2009 21:52

Klid, uženeš si selhání kůže ;)
Zase si o sobě myslím, že nejsem zase až tak natvrdlej jak to možná vypadá. Na *77 jsem volal už v pátek (dnes je tuším úterý). Kartu, kredit jsem si aktivoval (nésu debil, ne ;) ) a jak píšu - vesele si volám už od víkendu. To by asi s neaktivovaným číslem / kreditem nešlo, ne? Nebo jo?
Vyměním ojetého pionýra za neojetou pionýrku. Zn.: ojedu sám
TFSi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 20. 1. 2009 22:19

pak v tom mají větší bordel, než se zdá :oboze když to simku zaktivuje, ale samoobsluha to nepozná :oboze
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Petr85 21. 1. 2009 06:53

Jednou ze sluzeb, ktera minimalne vcera od 17 hodin nefunguje jsou SKUPINOVÉ WEB SMS. Volaj jsem na *077 a vysledek byl ten, ze pouze potvrdili, ze resi nefunkcnost samoobsluh, vcetne nejaky podsystemu (overovani hesel?). Ted jsem zkousel poslat dalsi SMS a opet zustane v prehledu odeslanych viset s otaznickem a nedojde...
Petr85
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod TFSi 21. 1. 2009 19:17

snowboarder píše:pak v tom mají větší bordel, než se zdá :oboze když to simku zaktivuje, ale samoobsluha to nepozná :oboze

Asi jo. Schválně jsem volal na tu jejich zákaznickou linku (nebo jak tomu říkají), slečně jsem vysvětlil o co jde. Ona mi sice tvrdila že vše je v pořádku a že to musí fungovat, ale nakonec jsem jí přesvědčil že to sice fungovat musí, ale nefunguje. Tak mi řekla něco v tom smyslu že to zkusí probrat s kolegy z technického oddělení a aby mně nezdržovala tak mi zavolá. Sice se už neozvala ale sámošku mi zprovoznila asi do dvou hodin po telefonátu :)
Vyměním ojetého pionýra za neojetou pionýrku. Zn.: ojedu sám
TFSi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nickdo 29. 1. 2009 23:39

Taky vas stve, jak casto internetova samoska nefunguje? A zrovna kdyz potrebujete neco rychle zmenit. Ale zjistil jsem, ze vodafone bojkotuje operu mini, tam mi to posledni dobou nejde nikdy, pritom z pocitace v tu samou chvili v pohode...
nickdo
Junior

Odeslat příspěvekod audiobullys 30. 1. 2009 00:24

na samosku jedine opera mobile, v mini se to nechyta .mozna to je protokolem
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod snowboarder 30. 1. 2009 00:25

V OM to nešlo nikdy, tam je vyšší stupeň zabezpečení, nvm co proč kde. Ale přes vestavěný prohlížeč v pohodě. Každopádně Chytrý přehled je něco, na co už se u Vodafonu ani nekoukám, protože je to zbytečné. Za paušály mám jiné částky, než bych měl mít, stav čerpání je taky o ničem, atd. Zlatý T-Mobile a "Můj T-Mobile" případně "Moje útrata". Na to se člověk může spolehnout. Vodafone to měl vymakané dobře, jenže před více jak rokem se jim to vymklo z rukou a už to nedali dokupy.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ConPower 3. 3. 2009 14:28

nickdo píše:
ConPower píše: Zavolal bych i na infolinku, kdybych věděl, kde svou VF kartu mám. :D Není moje primární a po převedení na předplacenku jsem se o ni nějak přestal zajímat...

Na infolinku se dovoláš z jiného operátora, zavoláš na 800770077, vyťukáš svoje číslo a heslo a rázem jsi ve své samoobsluze jako kdybys volal přímo ze své karty

Tak, doba, během které VF měl vrátit jistinu už asi skoro před víc než měsícem uplynula a pořád nic. Zkouším se tedy dovolat na 800 77 00 77, vkládám určitě správně svoje VF číslo a on ho prý nezná. Říkám si, že to je tím, že karta asi není aktivní, protože po převodu z Odepiš na předplacenku je třeba dobít 500 korun kredit, ale to se mi nechce (měl jsem ji jen kvůli netu přes letní prázdniny a teď mi je na nic). Je nějaký jiný způsob, jak se dovolat na VF z jiného op-a a urgovat vrácení tisícikoruny?
ConPower
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod snowboarder 3. 3. 2009 14:35

Ne, pokud to prevedes na kartu, tak samoobsluha funguje i tak. Jinak se tam, bohužel, nedovoláš. Zkus 800777777 a požádat o přepojení na operátora, pokud ti to ani tak nejde.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ConPower 3. 3. 2009 15:03

Vyřešeno, prý jsem dostal urgentní vyřízení, tak snad do měsíce budou peníze zpátky. :D
ConPower
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Snekac 3. 3. 2009 16:52

No hele já žádal před 2 týdny cca a mám jí na účtě :O :D
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 3. 3. 2009 16:57

ConPower píše:Vyřešeno, prý jsem dostal urgentní vyřízení, tak snad do měsíce budou peníze zpátky. :D

U Vodafonu je urgentně tak 14 dní. Pokud tedy nekecala, že to předá jako naléhavé, do 14 dnů jí máš na účtě (případně do 21 na složence :D )
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod davidsta.nek 5. 3. 2009 20:31

zdarec mam problem... mam tarif nabito 350...
a kdyz se podivam na rychly prehled tarifu tak tam mam napsano toto:
Částka k čerpání – z tarifu 350,00 Kč
Částka k čerpání – převedeno z minulého období 120,33 Kč
Vyčerpáno 266,80 Kč
Zbývá vyčerpat 203,52 Kč

a pritom na hlavni strance mi to pise ze uz tedka sem na 359 Kč... nerozumim tomu jak na tom teda jsem:) sorry jestli je to nakej lama dotaz
Siemens C35i => Nokia 3310 => Siemens S55 => Nokia 6680 => Nokia 5530XM white-blue
davidsta.nek
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků